Home DivinatieAstrologie Saturn in zodii

Saturn in zodii

by admin
141 views
Social Media
  •  
  •  
  •  

semneBerbec: Este slab, nefiind capabil sa isi arate insusirile bune chiar daca este bine aspectat. Totusi el da intr-o mica masura cumpanire, incredere in sine; discretie, tact, dragoste de munca, rabdare, staruinta. Aspectul indica ambitie, atractie pentru putere, spirit organizatoric, critic, polemic, patimas si incapatanat. Nativul isi gaseste foarte greu linistea, este gelos, are nereusite, dar si reusite care vin tarziu. Predispozitie pentru lovituri in zona capului, febra, cefalee, accidente cerebrale. Daca Saturn este rau aspectat persoana se infurie repede, este ranchiunoasa, geloasa, razbunatoare, rautacioasa.

Taur: Indica o vointa influentata de instincte, perseverenta, o fire singuratica, economa pana la zgarcenie; posibila cariera importanta in finante. Curiozitate, inclinatie spre bizarerii, manifestari erotice ciudate, posesivitate, talent in artele moderne. Predispozitie pentru diverse afectiuni in zona gatului, amigdale, corzi vocale, laringe, maxilar inferior. Bine aspectat da darul de a vorbi domol, dar totusi cu greutate. Persoana merita ascultata. Are o fire linistita, se hotareste greu, este incapatanata in pastrarea unei hotarari luate si rezista la orice atac. Daca Saturn este in aspect rau cu Mercur da dificultati in exprimare. Daca este afectat de Marte da o fire violenta. Aceasta pozitie genereaza greutati financiare.

Gemeni:
Aspectul indica un spirit stiintific, rationament profund, inventivitate, realizari care starnesc invidii, logica, seriozitate excesiva, aptitudini literare, stiintifice sau matematice, posibila profesie in educatie sau jurnalistica. Predispus la afectiuni ale aparatului respirator, ale umerilor si bratelor. Bine aspectat da un spirit adanc, ordonat, stiintific, capabil sa se adapteze imprejurarilor si sa infrunte toate greutatile vietii. Persoana este atrasa de matematica si literatura. Saturn rau aspectat aduce necazuri cu fratii, surorile si cu legea. Persoana este predispusa la pericole in calatorii scurte.

Rac: Este totdeauna slab, insusirile pe care le da au greutati in manifestare. Totusi, el aduce o judecata sanatoasa in ceea ce priveste cladirile, terenurile, minele si daca persoana investeste in astfel de afaceri va castiga. Aspectul indica nehotarare, instabilitate, nemultumire, situatie materiata fructuanta. Nativul se teme de independenta, este conservator dogmatic, isi controleaza emotiile, doreste sa se implice in viata publica, dar are oroare de insucces. Posibile necazuri in familie, atractie pentru istorie, pentru profesii de arhivar, bibliotecar, istoric sau navigator. Predispus la sensibilitati ale aparatului digestiv, probleme cu nutritia si tendinta spre depresii nervoase, in urma unor socuri emotionale. Cand Saturn este bine aspectat aduce cumpatare, economie in camin, liniste, pace si bunastare in ultima parte a vietii. Daca este prost aspectat indica necazuri familiale. Persoana va fi stanjenita de un sot tacut, trist, care se va impotrivi celor mai legitime ambitii. Cu cat va inainta in viata vor creste grijile, supararea, dezamagirile, la care se va adauga o sanatate proasta datorata digestiei anevoioase. Daca nu va reusi sa-si infranga lacomia va ajunge victima indigestiilor cronice. Indica inclinare spre studiul stiintelor oculte.

Leu: Aspectul indica ambitie, vointa, dorinta de a conduce masele, o fire inchisa, vivacitate, dar si multa retinere, replici foarte acide si prompte, abilitati organizatorice. Nativul are tendinta de a se suprasolicita, afectandu-si astfel sanatatea. Poate beneficia de functii politice, sau in aparatul de stat; este inclinat spre tiranie, are tendinta de a-si sacrifica sentimentele in favoarea succesului social. Predispozitie pentru boli ale aparatului cardiovascular, inima fiind de obicei suprasolicitata si putand claca. Bine aspectat asigura ajutor din partea unor persoane cu pozitie sociala inalta si creeaza posibilitatea de a avea functii in institutii publice unde sunt cerute calitatile saturniene: tact, diplomatie, spirit de echipa, discretie, onoare, abilitate organizatorica. Constitutia fizica a nativului lasa de dorit, dar isi va putea mentine sanatatea pastrandu-si energia, calitate pe care i-o asigura Saturn. Cand Saturn este rau aspectat in Leu, persoana este cruda, violenta, geloasa, fara scrupule si se injoseste in activitati necinstite pentru a-si satisface ambitia.

Fecioara: Aspectul indica melancolie, resemnare, tendinte sinucigase; o fire meticuloasa, discreta, serioasa, profunda, neincrezatoare, inclinata spre critica si cicaleala. Reusita in functii de raspundere in invatamant, in posturi de supraveghere si control, gratie unui pronuntat spirit de observatie si critic. Predispozitie pentru sensibilitati ale zonei abdominale (ficat, pancreas, splina, bila); tendinta spre ipohondrie. Da un spirit studios, adanc, stiintific, axat pe problemele cele mai adanci ale vietii. Are indemanare innascuta in a-i conduce pe ceilalti, este ordonat si econom. Daca Saturn este prost aspectat nativul poate ajunge ipohondru.

Balanta: Aspectul indica abilitate de a media conflictele; comportament contradictoriu, uneori fiind capabil de duritate, alteori de tandrete. Nativul tolereaza inselatoria si minciuna, chiar daca nu este de acord cu ele. Este emotiv, timid, atras de cei mai in varsta, se simte tentat sa formeze organizatii si asociatii. Predispus la boli ale aparatului excretor, ale cailor urinare si rinichilor. Aici Saturn este exaltat si foarte puternic in aspectele sale. Persoana are asigurate stima si pretuirea publicului; sotul va fi fidel si corect; are o sanatate buna si o viata lunga. Daca Saturn este rau aspectat sotul va fi necredincios sau va muri timpuriu. Daca persoana va apela la lege va intampina dificultati. Ea este expusa sa piarda increderea tuturor.

Scorpion: Aspectul indica, o vointa puternica, forta de caracter, tendinta spre critica, actiuni insuficient elaborate, inconsecventa. Persoana se infurie repede; reuseste sa se impuna datorita spiritului intuitiv, abilitatii, sireteniei si ambitiei deosebite. Este atrasa de ocult, este ironica, subtila, rafinata, are nevoie de a se elibera de sub tensiunea sentimentelor si emotiilor. Poate avea o viata indelungata; poseda mult curaj, rabdare si ingeniozitate. Predispusa la sensibilitati ale organelor genitale, posibile boli ciudate. Cand este bine aspectat da aptitudini pentru mecanica, ingeniozitate, curaj, rabdare. Persoana imbina focul lui Marte cu prudenta si prevederea lui Saturn – ceea ce il face neinvins. Isi mareste averea legal, iar veniturile banesti se maresc dupa casatorie. Are o sanatate buna si o viata lunga. Daca Saturn este rau aspectat, sotul va fi sarac, morocanos, egoist, pretentios, ingrijorat si supus bolii.

Sagetator: Aspectul indica ambitii ascunse, pozitii sociale de raspundere, o fire religioasa, filozofica, prudenta, posibile persecutii pe nedrept. Predispozitii pentru sensibilitati ale femurului, coapselor, bazinului, intestinelor; eventuale tulburari oculare. Cand este bine aspectat da o fire miloasa, o fire independenta, cu dorinta de a ajuta pe toata lumea. Toate virtutile saturniene sunt legate de spiritul binevoitor si de aspiratiile lui Jupiter, astfel incat nativul va lucra pentru binele public in masura capacitatilor sale si a starii sale sociale. Este respectat, cinstit, cautat pentru serviciile in care se impun insusirile sale. Saturn rau aspectat il face pe nativ fals, cinic, badjocoritor; ambitios sa ajunga la posturi de cinste si incredere numai in interesul sau; poate avea incurcaturi cu justitia si poate suferi mari pierderi. Aceasta pozitie afecteaza plamanii.

Capricorn: Aspectul indica ambitie, sete de putere, dorinta de a-si asuma responsabilitati, o fire usor egoista, melancolica, trista. Nativul este un om capabil, avansand incet in viata, dar sigur; este pesimist, orgolios, are un caracter integru si corect. Posibil un erudit intr-un domeniu stiintific sau filozofic; spirit intelept, dar singuratic, energic. Sentimentele sunt reprimate prin vointa si autocenzura. Succesul va veni incet si sigur, dar dupa jumatatea vietii. Predispozitie pentru sensibilitati ale sistemului osos, fracturi, paralizie, necazuri cu articulatiile, ligamentele, precum si mare risc de accidente, reumatism. Bine aspectat, Saturn este puternic in Capricorn si insusirile sale sunt accentuate; integritate, sinceritate, perseverenta. Persoana poate depasi orice piedici si reuseste sa dobandeasca stima si respect. Daca Saturn este rau aspectat, persoana va avea o fire posomorata si va vedea totul in negru. Va fi vicleana, sireata, nedemna de incredere. Un sentiment permanent de nemultumire va putea sa-i provoace un dezechilibru mental.

Varsator: Aspectul indica prudenta, calm, spirit grav, atractie pentru mistica si ocultism. Nativul este harnic, muncitor; are idei elevate, putere de convingere; iubeste libertatea, poseda spirit de observatie, este rezervat, atras de ideologii, sociabil. Soliditate si stabilitate in prietenii, interes pentru politica. Predispus la necazuri cu picioarele; in special gambele. Bine aspectat da porniri filantropice; caracter binevoitor, simpatic, o exprimare clara si chibzuita. Persoana va avea prieteni printre persoane varsnice, bogate, intelectuale, in masura sa-i ajute sa se ridice pe scara sociala. Daca Saturn este rau aspectat, firea sa este sireata, persoana umbland cu siretlicuri, inseland increderea si prietenia de care se bucura. Prin forta lucrurilor poate cadea pe ultima treapta a societatii. Este predispusa la boli de inima si varice.

Pesti: Aspectul indica oscilatie, capricii, intransigenta, pesimism, scepticism, tendinta de ruptura, izolare, separare, certuri familiale, deceptii si deprimare, obsesii, tendinta de abandon, sinucidere, fuga de lume, pierdere a reputatiei. Aspectul predispune la sensibilitati ale talpilor, la afectiuni ale sistemului nervos si poate genera grave tulburari emotionale cu consecinte dure. Posibila inchisoare sau spitalizare indelungata, exil, numeroase crize. Cand este bine aspectat, persoana tinde spre reusita pe o cale linistita. Nativul este nascut sedentar si va evita contactul cu publicul. Se poate afirma prin lucrari de laborator, cercetare, servicii in institutii de supraveghere sau de tutela intr-o comunitate. Daca Saturn este rau aspectat exista primejdia intemnitarii sau a izolarii ca urmare a unei boli cronice. Persoana isi va face multi dusmani care o vor persecuta mereu.

ATENTIE! Site-ul almeea.ro nu-si asuma nicio responsabilitate pentru articolele legate de vindecarea fizica, prin folosirea sau nefolosirea anumitor alimente, medicamente si/sau anumite exercitii. Aceste articole au doar rol informativ. Daca doriti sau nu sa folositi sfaturile din aceste articole depinde doar de voi. Va recomandam sa cereti consult specializat inainte de a pune in practica aceste sfaturi.

S-ar putea sa va placa si

20 comments

Oara Nedelcu 6 aprilie 2010 - 12:13

…interesante lucruri in site-ul dv.

DRAGOS 6 aprilie 2010 - 14:23

Site-ul este foarte interesant pana la astrologie, care este falsa ca si religia.
Pe noi oamenii ne influenteaza soarele si luna, atat nicio zodie, careia oamenii i-au dat o forma, noi putem schimba acea forma doar aliniind punctele dintre stele si iese alta zodie.

admin 6 aprilie 2010 - 14:50

Dragos, nu te supara, daca tie nu-ti place astrologia, asta nu inseamna ca trebuie s-o marginalizam. Astrologia este si ea o “stiinta spirituala” la fel de importanta ca si meditatia, terapiile complementare sau clarviziunea, de exemplu. Astrologia are o vechime foarte mare, de mii de ani, si si-a dovedit puterea de-a lungul timpului. Au fost multe previziuni care s-au implinit datorita astrologiei; ca iti place sau nu, oamenii, in general, urmeaza caracterele date de fiecare zodie in parte. Eu, de exemplu, ma potrivesc de minune cu zodia mea si raman uimit de previziunile oferite de astre. Incearca sa intelegi mai bine aceasta stiinta si n-o mai respinge doar pentru ca ai o “idee fixa” in minte. Studiaz-o, documenteaza-te temeinic despre ea, si vei descoperi ca in ea se gasesc multe adevaruri. Invatati sa nu mai criticati ceva fara sa studiati. Mult succes!

Silivriano

DRAGOS 6 aprilie 2010 - 15:44

O stea sau un grup de stele nu iti pot influenta un destin, deorece raza de lumina din acea stea este plecata cu 100000 de ani dupa ce omul a murit de mult.Lumina stelei nu are continta si putere divina fiind o simpla energie electromagnetic, la fel ca toate corpurile arzand de tip astru.
Sunt 13 zodii, a 13a fiind ophiucus, pamantul tinteste cu axa de precesie spre acesta zodie intre 29 noembrie – 17 decembrie. Multi astrologi spun ca atunci cand te nasti intr-o zodie vi pe acea vibratie, fals: cand te nasti vi cu destinul dat de matrice, in functie ce ai facut in viata anterioara.Noi putem sa recompilam zodiile sa scoatem 30 de zodii.
Astrologia s-a nascut din astrolatrie, cea ce inseamna divinizare stelelor si personificarea lor cu forme umane, de unde civilizatiile antice cum ar fi: grecii si babilonienii vedeau in acele forme case ale zeilor, de unde se spunea ca zeii le trimit lor destinele.
Dupa cum am mai spus, fiecare poate sa creada in ce vrea, soarele si luna ne afecteaza pe noi atat, luna prin fenomentul de atractie flux-reflux.

iuliana cristina niculaie 6 aprilie 2010 - 16:28

Intrati si aici sa vedeti cate lucruri interesante sunt ****************.

Edit by admin: Ne pare rau, dar pentru orice reclama, trebuie sa luati legatura cu un administrator pe email (almeea2008@yahoo.com sau almeea2008@gmail.com). Va rugam cititi conditiile de la comentarii inainte! Va multumim.

Silivriano

admin 6 aprilie 2010 - 16:37

Draga Dragos, faci o mare confuzie. Astrologia nu are de-a face cu lumina fizica propriu-zisa a stelelor; oricum, gresesti, pentru ca lumina stelelor poate influenta omenirea sub alte cai (explozia unei supernove poate afecta grav electromagnetismul Pamantului). Si te rog mult, nu lua in deradere o “stiinta” studiata si practicata de marile civilizatii ale lumii.

Ti-am mai spus si poate ca ar fi bine sa-mi asculti sfatul. Citeste un manual de astrologie de la un capat la altul, fara prejudecati, si vei vedea ca vei percepe altfel astrologia dupa aceasta.

Silivriano

vioreaua 6 aprilie 2010 - 16:45

Dragos tu nu faci diferenta intre planete si stele……..pe langa manualul de astrologie recomandat de Admin, poate ar fi bine sa consulti si unul de astronomie.

DRAGOS 6 aprilie 2010 - 20:15

Admin, cunosc foarte bine astronomia, eu nu i-au in deradere astrologia, am adus dovezi ca este falsa, cine vrea sa creada sa creada.Dar cand sunt sute de miliarde de stele astrologii le i-au numai pe cele carora le convine, exact cum faceau anticii greci si babilonieni, care nu stiau macar despre planetele din sistemul nostru solar, despre galaxii.Ei decat luau o parte dintre stele in care vedeau forme, antropomorfe, ale zeilor, adr nu a fost asa.

Vioreaua, sunt sute de miliarde de stele in galaxia noastra, fara suparare acuma, dar le luati numai pe cele 12 constelatii, acum cu 13 constelatii majoritatea astrologilor, trebuie sa schimbe calendarul si s-a dovedit clar ca terra tinteste cu axa de precesie asupra constelatiei ophiucus, dar nu o mentionati, pt ca astfel in religie se va modifica cei 12 apostoli la 13 apostoli, pana la urma totul este astrologic.

Domnilor si doamnelor care va ocupati de astrologie, eu nu vreau sa supar pe nimeni, doar spun un adevar, ocultat de mult timp, astrologia si religia si legatura din ele nu este o coincidenta.

admin 7 aprilie 2010 - 11:56

Dragos, ce dovezi ai adus ca astrologia este falsa? Dupa cate vad, niciuna. Dovezile le poti aduce dupa ce vei studia temeinic cateva carti de astrologie, nu inainte de a sti ceva despre ea. Pana atunci, nu faci decat sa bajbai in intuneric, spunand ca un anumit lucru este fals. Un orb ar putea spune ca lumina esta falsa (asta pentru ca el n-o vede), dar asta nu inseamna ca spune si adevarul.

Silivriano

DRAGOS 7 aprilie 2010 - 14:25

Multi oameni s-au convins de astrologie ca este falsa, dar asta este domnilor.
Legatura cu dumnezeu este directa ori o ai ori nu o ai, fara astrologie, ghicit etc. Din ezoterism sunt de acord cu vindecarile.Tot ce se spune despre ezoterism imi place pe acest site, dar totul pana la astrologie, religie, ghicit.
Toate acestea sunt sugestionari de la distanta negative, prin progamarea mentala a creierului.
Inca odata va spun domnilor si doamnelor, ca nu am nimic cu dvs., doar unele articole nu imi plac atat, parerea mea.

ghizela 7 aprilie 2010 - 19:41

are si astrologia insemnatatea ei .Sunt Capricorn si cam ce s-a scris aici cam asa sunt!..fiecare e liber sa creada ce vrea….si cred ca ne raportam doar la cele 12-13 constelatii pentru ca sunt arealul nostru.

vioreaua 7 aprilie 2010 - 19:51

Dragos daca ai fi avut habar de astrologie ai fi stiut ca nu stele sunt cele care ”influenteaza” ca sa ma exprim asa ca tine ci planetele. Acestea sunt; cei doi luminatori Soarele si Luna, Mercur Marte, Venus, Jupiter, Saturn, Uranus Neptun si Pluto. Deci daca acum ne-am lamurit in privinta ”stelelor” tale sa mai auzim si alte argumente.
A treisprezecea zodie este pentru initiati si nu este de nasul tau care habar nu ai de astrologie.
si de mai nimic in general, doar o spoiala luata de prin diferite saituri. Este treaba ta ce crezi.

DRAGOS 7 aprilie 2010 - 22:58

Corect treaba mea, acuma ophiucus este pt initiati, initiati in ce?, in vrajitorie si ghicit, apropo exista masina timpului cea de la montauk, cu aia se vede exact viitorul, cat despre vrajitorie, poate vreti sa o numiti mai stiintific, “atac psihotronic”.
Dumnezeu este oriunde adica energia lui.
Ce explicatie de astrologie a-ti putut dvs. sa-mi dati, nici tahionii care au aproape viteza lumii nu o pot intrece.Cea mai mare viteza care intrece viteza luminii este cea a gandului care este practic instantanee, dar asta este o alta viteza mai oculatata, dar stelele neavand contiinta, avand decat o energie electromagnetica, undele gama, fotoni de inalta frecventa, ajung pe terra la sute de mii de ani dupa ce omul a murit.Asta te face sa crezi ca destinul tau este in mana unui mecanism astrologic, dupa cum s-a demonstrat omul isi face destinul sau.
Cat despre spoiala care a-ti spus-o dvs. nu este luata de pe site-uri ci din unele carti.
Din acesta cauza nu va placut filmul zeitgeist.
Cat despre masonerie ea a plecat tot dupa religie, stiti ca pe altarul masoneriei sunt 4 carti, masoneria este mult mai evoluata ca orice religie, la fel ca si rozicrucienii, dar problema masoneriei este ca foloseste aceste cunostinte in scopuri rele. “Ritul scotian” este un exemplu.
Doamna este parerea dvs. la fel cum asta este si parerea mea, totusi un dumnezeu aveam toti fie ca unii sunt atei, fie ca nu.

admin 8 aprilie 2010 - 5:58

Dragos, adevarul nu il judeci dupa numarul de oameni. “Haideti care credeti ca astrologia e falsa, ridicati mana in sus”. Asta e criteriul cel mai…stupid, ca sa zic asa. Si ti-a explicat si dna Vioreaua…astrologia nu lucreaza cu lumina stelelor care se afla la mii de ani-lumina, ci cu corpurile ceresti din Sistemul nostru solar. Ca si astronomia a recunoscut ca toate corpurile ceresti din sistemul nostru solar au influente gravitationale (mai tari sau mai putin tari) asupra Pamantului, asta e o evidenta. Pana cand o sa recunoasca si evidentele astrologice, o sa mai treaca ceva timp. Nu uita ca si fizica moderna a descoperit principii religioase sau filozofice stiute de mii de ani de oamenii din antichitate. Intr-o buna zi, o sa descopere ca si astrologia a avut dreptate.

Silivriano

Zeu 14 aprilie 2010 - 19:51

Draga adminule,
Ti se pare normal ca viata sa iti fie controlata de miscarea planetelor sistemului nostru solar dupa cum ai zis ? Ti se pare un semn de sanatate sa iti dirijezi viata in functie de aceste BARIERE juvenile ? Cu ce anume iti poate influenta comportamentul gravitatia lui saturn spre exemplu ? Daca s-ar naste 10 oameni simultan in acelasi loc la aceeasi ora, acelasi an si zi ar avea destine identice ?

Tu, stimabile admin, chiar crezi ca pozitia stelelor sau a plantelor are vre-o putere asupra ta, ca fiinta umana independenta in cautare de cunoastere ?
Cum puteti fi intr-atat de ignoranti incat lasati o prostie ca astrologia sa va controleze vietile?

(SUnt de acord cu rolul astrologiei in trecut, mai ales in asia si inlocuirea divinitatii cu aceasta, dar astrologia in esenta ei este creeata pentru a oferi un program de viata ignorantilor ce pretind a fi “open minded” )

Dragos – chiar daca esti patetic prin redactarea commenturilor si folosesti evident surse preluate din Pavel Corut tinzi sa ai o mai mare dreptate in comparatie cu aberatiile acestea puerile.

Sanatate !
Un cetatean ce stie ce vrea,
Zeu

admin 14 aprilie 2010 - 20:46

Draga Zeu, astrologia nu e o stiinta oficial recunoscuta, si de aceea, ea are “oprobiul” oamenilor de stiinta. Dar asta nu inseamna ca ea ar fi si falsa; de cate ori asa-zisele “stiinte de granita” n-au avut dreptate? Sa luam la intamplare un exemplu: deochiul, considerat o supestitie, pana la urma se pare ca se dovedeste ca poate fi un fenomen adevarat (vezi mai multe in acest articol ( http://www.lovendal.net/wp52/deochiul-explicat-stiintific-ochiul-uman-poate-emite-energie-luminoasa/). De ce ti se pare ca gravitatia lui Saturn n-ar putea influenta omul? Nu s-a dovedit oare ca gravitatia altui corp ceresc (cea a Lunii) influenteaza comportamentul uman? De exemplu, numarul delictelor infaptuite este mai mare in perioadele cu Luna plina (citeste mai multe in acest articol http://www.lovendal.net/wp52/luna-vinovata-pentru-boli-morti-si-infractiuni/). Incetul cu incetul, stiinta occidentala isi va da seama ca traditiile stravechi si spirituale ale lumii au avut dreptate. Si, ii va veni, intr-o buna zi, si randul astrologiei pentru a-si dovedi “dreptatea”.

Numai bine!

Silivriano

DRAGOS 14 aprilie 2010 - 21:53

Domnilor astrologi, luna si soarele ne influenteaza viata, atat, stele niciodata, cat a-ti vrea dvs. fara suparare acuma, destinul nostru nu este influentat de acest mecanism astrologic. Toate acestea sunt mituri. Destiunu si-l face omul si la nastere il da dumnezeu. Stelele sunt niste corpuri arzand fara putere divina.
Cat despre Pavel Corut, el fiind un fost ofiter de informatii, i-a trecut prin fata ochilor informatii top-secrete, pe care el le dezvaluie, fiind singurul care a rezolvat “mitul” revolutiei din 1989. Cat despre religie si astrologie stie ce spune si nu numai el, multe persoane incept sa scape din aceasta capcana religia, care numai razboaie a adus.
Dar este parerea dvs. ce credeti.

admin 15 aprilie 2010 - 5:49

Despre Pavel Corut, ma abtin sa spun mai multe. El stie informatii din domeniul politic, militar, economic (fiind ofiter de securitate), dar despre religie si spiritualitate habar nu are. Cum poti sa-i acorzi atata credit unui fost securist? Trebuie sa fii destul de naiv ca s-o faci. Cat despre astrologie, nu mai are rost. Fiecare crede ce vrea. Sunt unii care cred ca exista si altii care nu cred. Cei care nu cred ar trebui sa-si vada de treburile lor si sa-i lase in pace pe cei care cred. Numai asa nu vor mai exista conflicte. Intoleranta nu e buna deloc, indiferent de care parte o practica.

Silivriano

ghizela 15 aprilie 2010 - 10:04

am mai spus ca a fost contrainformator,deci….face ce stie mai bine.Contrainformeaza!cine are minte sa priceapa.

florentina 16 mai 2010 - 18:52

imi place foarte mult astrologia si zodiile.id meu este angelflorentina_21 si va rog frumos sal luati admin sau ceva de genu.va multumesc foarte mult si sper sa ma faceti sa inteleg cum sunt eu balanta.papapa si va pwp

Leave a Comment