Home Franturi de realitate Laptele, un aliment toxic pentru organism?

Laptele, un aliment toxic pentru organism?

by admin
13 views
Social Media
  •  
  •  
  •  

De cate ori, mamele care isi cresc copiii nu le spun acestora: “Bea lapte si vei fi un baiat bun”? Sau “Bea lapte si vei avea dinti si oase sanatoase”? Dintotdeauna am fost invatati ca laptele este foarte sanatos. Dar chiar asa este? N-ar putea fi deloc toxic acest consum de lapte? Ba da!

Dar sa nu intelegeti gresit. Laptele nu e rau in toate cazurile. Laptele mamelor (sau laptele uman) ofera toti nutrientii necesari de care au nevoie bebelusii in primii ani de viata. De fapt, laptele provenit de la sanul mamelor este alimentul perfect pentru copilasi. La fel, laptele vacilor este alimentul perfect pentru vitei, dar nu si pentru oameni.

Conform lui Robert Cohen, director executiv al organizatiei care este impotriva consumului de lapte (NOTMILK.com), consumul de lapte este de vina pentru urmatoarele probleme de sanatate:

– cancer de san;
– diabet;
– pietre la rinichi;
– acnee;
– boli de inima;
– osteoporoza;
– scleroza multipla;
– accident vascular cerebral;
– artrita reumatica.

Asadar, de ce ar fi laptele atat de rau si cum ar putea el cauza atatea probleme? Conform lui Vivian Goldschmidt, fondatoarea organizatiei Save Our Bones (Sa ne salvam oasele), exista o serie de mituri in ceea ce priveste consumul de lapte. Unul din aceste mituri e acela ca a consuma lapte inseamna a avea oase sanatoase, datorita calciului gasit in lapte. Totusi, s-a constatat ca proteinele animale gasite in lapte golesc, de fapt, trupul uman de calciu, efectul invers celui asteptat de bautorii de lapte.

La fel, Vivian Goldschmidt spulbera un alt mit, cel conform caruia laptele ar reduce fracturile de oase. Ea citeaza diverse surse ce arata clar faptul ca un consum mai mare de lapte ar putea fi legat de o crestere a fracturilor osoase. Mai mult decat atat, laptele procesat din supermarket-uri este si mai periculos pentru sanatate, datorita aditivilor hormonali continut in el.

Oare cate dintre consumatoarele de lapte stiu, de exemplu, ca laptele contine un hormon care este un factor-cheie in cresterea si proliferarea cancerului de san? Sau ca intr-o cana cu lapte se afla numai putin de 50 de milioane de bacterii, unele dintre ele fiind rezistente chiar si la fierbere sau pasteurizare? Iar aceste bacterii pot produce infectii grave in organism?

Pentru cei pesimisti de cele spuse mai sus, poate ar trebui sa fie constienti de zecile si sutele de studii realizate, in care se prezinta efectele adverse ale laptelui:

1) Bautorii de lapte au de sase ori mai mari sanse de a face infarct cardiac decat nebautorii:
– Bricks R. “Infarctul cardiac la pacientii tratati cu diete de lapte” (1960);
– Hartroft W. “Incidenta bolii coronariene de inima in pacientii tratati cu dieta de lactate” (1964)

2) Consumul de lapte creste riscul de diabet, autism si schizofrenie:
– Dosch, Hans-Michael, “Posibila legatura dintre diabeticii juvenili dependenti de insulina si consumul de lapte” (1993);
– Sun, ZJ, Cade JR şi altii “Beta-casomorfina (n.t. fragment derivat din digestia proteinei de lapte) induce imunoreactivitate in diferite regiuni ale creierului, in cazul schizofreniei si autismului” (1999).

3) Laptele poate contine virusi raspunzatori de producerea leucemiei:
– Ferrer, J: “Laptele de vaca poate contine un virus ce produce leucemia” (1981). In acest studiu se demonstreaza ca 20% din vaci au virusi ce produc leucemia, si care pot infecta si oamenii.

4) Laptele poate influenta alergiile, astmul si sinuzitele cronice:
– Gerard J.W., Mackenzie J.W.A. si altii – “Alergia la laptele de vaca: prevalenta si manifestarea intr-o serie neselectata de nou-nascuti” (1973).

Acestea sunt doar cateva din exemplele de studii efectuate si care demonstreaza toxicitatea laptelui. Tinand cont de toate acestea, mai doriti sa mai beti lapte?

ATENTIE! Site-ul almeea.ro nu-si asuma nicio responsabilitate pentru articolele legate de vindecarea fizica, prin folosirea sau nefolosirea anumitor alimente, medicamente si/sau anumite exercitii. Aceste articole au doar rol informativ. Daca doriti sau nu sa folositi sfaturile din aceste articole depinde doar de voi. Va recomandam sa cereti consult specializat inainte de a pune in practica aceste sfaturi.

S-ar putea sa va placa si

48 comments

klaire 11 februarie 2011 - 22:10

🙂 din nou laptele; oarecum, provenind de la un animal, sigur ca nu poate fi sanatos la fel ca un ceai; cam infricosator sa citesti asa numai de rau despre lapte; dar probabil, consumat in cantitati mici, nu non-stop, este ok; si mie mi s-a parut intotdeauna aiurea ideea ca asimilezi calciu daca bei lapte, in mod miraculos; ca de obicei, se ia ceva negativ si se tranforma in pozitiv, de dragul marketingului;

Alex 11 februarie 2011 - 22:37

Stramosii nostrii daci si romani au baut lapte si nu tin minte sa zica bunicamiu sau bunicamea ca o murit nu stiu ce vecin/ruda ca a baut lapte. Am auzit undeva si incep sa ii dau din ce in ce mai multa dreptate celui care a zis asta: Toate bolile care exista devin un risc pentru noi in momentul in care auzi de acea boala. Daca nu auzi de ea, nu o faci.

razvan 11 februarie 2011 - 22:39

peste ceva timp vom auzi ca si apa e un aliment care dauneaza grav sanatatii asta pentru a trece treptat pe post negru fara apa

Sinergetic 11 februarie 2011 - 23:26

Da. Laptele este toxic pentru oameni.
In afara de laptele de mama pentru bebelusi, care nu este toxic pentru ei.
Laptele de vaca, spre exemplu, nu este facut pentru om ci pentru vitel.

Unu' din multime 12 februarie 2011 - 1:54

Rober Cohen si Vivian Goldenschmidt… evrei…
Ar trebui sa tinem cont de sfaturile lor, cand evreii sunt cei care vor dominatia mondiala si ne imbolnavesc cu fel de fel de boli artificiale si medicamente cancerigene?

admin 12 februarie 2011 - 7:55

Unu’ din multime, hai s-o lasam cu conspiratia evreilor. Nu e cazul aici, din mai multe motive:
– de obicei, cand exista o conspiratie legata de un produs/aliment/medicament, se face o reclama negativa impotriva acelui produs, pentru a promova un produs creat de conspiratori. In cazul acesta, ce se promoveaza in locul laptelui? Ceaiul? Apa?
– extrem de putine informatii se gasesc despre toxicitatea laptelui. Aproape nimeni nu vorbeste despre el; oare de ce? Cand exista o conspiratie, i se face foarte multa publicitate, ceea ce nu e cazul laptelui;
– sunt destui de multi cercetatori care au constatat ca laptele e suspect in a fi toxic, cercetatori care NU SUNT EVREI.

Oare cand o sa scapam de obsesia asta a conspiratiilor evreiesti? In general, cand faceti anumite informatii, as dori sa ganditi mai mult si cu mai multa logica.

Silivriano

shalom 12 februarie 2011 - 8:43

Draga Silvriano,conspiratia ovreiasca nu este o conspiratie este o realitate.Ca ne convine sau nu ,asta este realitatea.Ovreii ne manipuleaza(cel putin pe unii) de mai bine de 2000 de ani!
Cat despre lapte,este la fel de toxic ca si orice aliment consumat in exces,mai ales pentru cei care au intoleranta la lactoza.
Pentru copii,cel mai bun lapte este cel de capra[nu contine lactoza]si are o formula foarte apropiata de cel matern[uman].
Ce trebuie stiut de catre toti este faptul ca nu un aliment sau altul trebuie evitat.In cazul alimentatiei cuvantul de capatai trebuie sa fie CUMPATAREA si DIVERSIFICAREA.
Oricat de “benefic” ar fi un aliment,daca este consumat in exces acesta poate deveni “Toxic”.
Cu respect,Shalom!

George1000 12 februarie 2011 - 9:38

Alti NBUNI! Daca ne-am lua dupa toti nebunii astia ar trebui sa mancam doar verdeturi si sa bem ceai.

Sabin 12 februarie 2011 - 9:40

Haideti sa va spun in ce consta mancarea unui agricultor dintr-o zona a Transilvaniei.
Mare parte dintre ei peste 90 % mancau mamaliga ( nu pripita ci la ceaun ) cu LAPTE. Apoi oua cu carnat si fasole si salata de varza murata sau castraveti murati ( iarna de obicei ) si salata verde, salata de rosii, salata de castraveti, sau salate asortate vara. Si apoi mamaliga cu branza la cuptor. Dupa care mergeau la muncile campului. Seara cand ajungeau acasa beau lapte cu miere si deobicei se repeta tratamentul de dimineata. ZI dupa ZI, LUNA dupa LUNA, AN dupa AN ..o viata intreaga de om asta. Alternau la 12 cu mancare de cartofi cu carne, ciorbe de tot felul( ciolan afumat si fasole, salata verde cu costita afummata, cartofi cu zarzavat si os de vitel sau porc etc ) Dar mancau zilnic lapte si derivatele sale “arhaice”. Asta au mancat stramosii nostri de veacuri. Si pot certifica faptul ca munca si mancarea asta i-a dus nesuferinzi pana in preajma varstei de 90 de ani pe marea majoritate dintre ei. Scleroze ? Boli ale inimii ? Diabet ?????? Cancer de san …n-am prea auzit sa moara careva din astea. Astea sunt boli ale lumii moderne. Starbunicii si bunicii nostri au murit prin razboaie, sau impovarati de munca bruta( care paradoxal i-a tinut in viata sanatosi pana la sfarsit ). Noi astazi murim de te miri ce si ni s-au diversificat si inmultit bolile ca paduchii. VORBA inteleapta a lui Salom. “CUMPATARE” in tot ceea ce bagam in noi si in plus de asta exercitiu fizic zilnic. Si sexul se pune la scocoteala si sa vedeti cate lucruri bune spun specialistii lui peste ( cercetatortii ,)ca se castiga de pe urma lui. Plus ca atunci nu se prea cearta cu tine 😀

Sinergetic 12 februarie 2011 - 9:53

Dar conform unor povesti din batrani, care ne spun ca unii serpi beau lapte de vaca, s-ar parea ca laptele nu e prea toxic, caci daca ar fi nici serpii nu l-ar bea.
Dar omul nu e sarpe, deci laptele poate sa creeze in stomac imbalonari, substante acide si toxice care pot exploda in stomac, provocand gauri si leziuni in mucoasa gastrica.
Voi reveni cu amanunte.

admin 12 februarie 2011 - 10:23

George1000, e si normal sa fie asa. Omul e nascut sa fie VEGETARIAN, nu CARNIVOR sau OVO-LACTO-CARNIVOR.

Silivriano

admin 12 februarie 2011 - 10:25

Draga Shalom, ma refeream la faptul ca nu exista nicio conspiratie evreiasca in ceea ce priveste laptele, nu la alte genuri de conspiratii. Citeste mai bine ce-am scris prima oara.

Silivriano

actross 12 februarie 2011 - 10:26

ma intreb,cu ce o sa ne mai hranim,in fiecare zi ni se aduce la cunostinta sa nu mai consumam anumite alimente,sa nu mai bem,sa nu mai fumam,cat o sa mai supravietuim in aceste conditi,cu atatea restricti,uni oameni anu accepta reversul medaliei,sa nu mai amintesc de poluare,sa nu mai consumam combustibili fosili si cate si mai cate.cum ramane cu aerul pe care il respiram,stiati ca e toxic si in mare masura din cauza lui imbatranim.

admin 12 februarie 2011 - 10:32

Sabin, si bunica mea a baut toata viata lapte si a trait pana la 92 de ani. Eu cred, insa, ca problema e alta. Studiile la care am facut referire au fost realizate in Occident, unde de mai bine de 50 de ani se practica o agricultura si zootehnie intensiva, nu ca la noi, unde agricultura e preponderent arhaica. Probabil ca laptele original e bun, insa, odata cu folosirea unor furaje modificate genetic (pentru hranirea vitelor), si calitatea laptelui s-a schimbat si se transforma incet-incet in aliment toxic. Asta e parerea mea.

Silivriano

Octavian 12 februarie 2011 - 10:42

Degeaba va agitati atat, tot ce cumparati din supermarket e toxic…, indiscutabil. Ma gandeam zilele astea la tigari, si cum ne nenorocesc pe multi dintre noi, bunicu are 81 de ani, si a fumat toata viata lui carpati, dar alea-s tigari “naturale” daca intelegeti ce vreau sa zic, pe de alta parte tigarile celelalte contine o gramada de substante toxice, puse tot de noi acolo, daca sunt puse cu un scop sau nu, asta ramane la latitudinea fiecaruia sa creada ce vrea. In concluzie, tot ce este produs in masa, e rau pentru om x_x

Laurentiu 12 februarie 2011 - 11:00

pai la bunica la tara, vacile mananca numai iarba 🙂

Sinergetic 12 februarie 2011 - 11:14

Dupa exemplele date de voi, de oameni care au mancat lapte, dacii, bunica etc. , deduc ca laptele e toxic, pentru ca toti acesti consumatori de lapte au murit.
Cauza mortii lor poate fi laptele.

shalom 12 februarie 2011 - 11:17

Admin.pai nici nu m-am referit la conspiratia laptelui.
Actross,asa este aerul pe care il respiram este toxic[paradoxal,nu?]pentru orice organism viu la nivel celular.Oxigenul care sustine viata,in acelasi timp “imbatraneste” celula prin procesul de “oxidare”,de aceea trebuiesc consumate alimente ce contin elemente antioxidante.
Admin,faptul ca omul ar fi nascut sa fie vegetarian este adevarul tau si nu are nici o legatura cu realitatea.
Asa cum spunea si Sabin,poti manca aproape orice,dar cumpatat,in functie de anotimp,de varsta si nu in ultimul rand de activitatea fizica depusa[daca ai un job pasiv,iesi cat se poate de des in natura ,fa un sport,sau simple plimbari]Si da si sexul poate fi considerat activitate fizica 🙂
Cu respect,Shalom!

beaulapte 12 februarie 2011 - 12:29

la cate e-uri contin alimentele din ziua de azi laptele e de 1000 ori mai sanatos chear acum beau lapte imi adusa sorumea de la scoala ca ei nui place laptele e dela SIM in cutie de carton albastru si e foarte bun =)) beau pe fiecare zi, toata viata am baut lapte cred ca pe fiecare saptamana beau minim un litru am 1.80 75 kg si sunt sanatos tun puteti sa-mi spuneti cobai:)) beti in continuare ca nu o sa aveti nimic cand e sa dea benga’n voi nu va mai intreaba de lapte de nimic

ROmanul 12 februarie 2011 - 15:35

Daca omul a fost facut sa fie vegetarian atunci de ce are canini? De ce lui Abel care crestea animale i-a fost primita jertfa iar lui Cain care era agricultor nu? Iar in cartea lui Moise nu scrie ca oamenii n-au voie sa manance carne ci n-au voie sa manance porc.

Sabin 12 februarie 2011 - 15:43

Acum la sfarsit zici ca laptele e occidental. Pai ce ..rahat…tot manac eu de cateva luni incoace :D. Hrana naturala nu te imbolnaveste, nu-ti creeaza discomfort gastric, nu esti obligat sa strangi din fund ca faci diaree. Si slana de pe porc e mai sanatoasa ( vorba vine ca daca nu faci miscare ai dat de dracu ) decat iaurtul cu dioxina sau cu asa numitele e-uri conservant.
Daca o sa-ti spun ca am crescut cu lapte de bivolita, de cele mai multe ori nefiert, asa caldut doar strecurat printr-un tifon( nema colesterol la o grasime dubla fata de cel de vaca ) si ca in viata mea, desi am fost un copil zburdalnic si un zurbagiu de adolescent, n-am avut nici macar o fisura osaoasa. Si-ti mai zic ca simt in derivatele lactate si chiar in lapte daca au ceva ce nu corespunde cu “voia naturii” si ca nu mai cumpar lapte decat de acolo de unde am certitudinea ca e 100 % natural.( da e din ce in ce mai putin, ca doar trebuie sa ne reduca numarul cumva).
Omul, are cu maimutele un stramos comun( asa zice stiinta. Stiinta-i mama indoielii asta-i sigur ). Deci s-a dat jos din pom si a evoluat. Normal ca stomacul e facut sa consume hrana vegetariana. Insa daca am fi doar vegetarieni am fi deprins obiceiul rumegatului si-am trage niste BUNAZIUA santoase la fiecare pas 😀 Sutem omnivori si asta ne-a adus aici unde suntem ca specie ( nu-s extrem de mandru, da astia suntem, cu astia trebuie sa defilam ). Problemele mari ale umanitatii sunt dupa parerea mea 2 mari si late. Se poate divaga pe tema asta la infinit, insa :
1. Ne-am indepartat de natura si ne hranim artificial cu iz de natural.
2. Avem un creier “limitat electronic” ca sa ma exprim asa. Adica desi stim ce e bine, pierdem drumul drept si-o luam pe aratura de cele mai multe ori si avem limita in a intelege si ceea ce vedem cu ochii nostri.
Trebuie sa zic si io ca badea Gheo ….HO ! 😀 si sa recunosc ca ai dreptate cu laptele surogat de pe piata occidentala. VIVAT economia de piata! VIVAT, da mai duca-se la naiba !

sorin 12 februarie 2011 - 18:52

Daca nu ragem ca vitele inseamna ca nu e toxic in rest ce sa zici votca cred ca e mai putin tixica decat laptele s-au alte bauturi alcoolice.

admin 12 februarie 2011 - 20:49

ROMANUL, cimpanzeul are un canin mai evoluat ca omul, si totusi e vegetarian. Cum explici asta?

petit 12 februarie 2011 - 21:06

nu pot sa ma abtin sa nu mai postez…cum nu pot sa ma las nici de tigari. nici de lapte nici de miere. nici de carne. si cimpanzeul mai ataca din cand in cand,si mai mananca un pui la rotisor de macac. dupa care il stinge cu furnici si banane. creierul asta uman putea sa ajunga la circumferinta asta in lipsa proteinelor? nici nu trebuie sa raspunzi.:))

Sabin 12 februarie 2011 - 21:29

Poate n-ai vazut o vanatoare de maimute organizata de catre cimpanzei. Cimpanzeul este vegetarian insa mananca larve de insecte, furnici pe care le culege pe un bat sa nu apuce una cate una, si chiar maimute. Nu sunt baliverne, exista demonstratia filmata a unei vanatori practicata de o familie de cimpanzei asupra unei colonii de maimute. Vanatoare ca la carte, cu “gonaci si vanatori” ascunsi in punctele cheie.
Gorila e vegetariana si are niste canini mult mai mari si mai puternici decat cimpanzeul. Insa pe scara evolutiei gorila-i mai proasta decat un cimpanzeu. Gorila-i limitata la a manca hrana vegetariana care-i cade in gura la propriu.Nu-si foloseste inteligenta pentru a-si suplimenta nutritia. Mai bine asa ca ar deveni un monstru si le-am ucide pe toate. Si asa aproape am facut-o.
Cimpanzeul si-a diversificat tehnici de vanatoare si unelte de masa. A ajuns pana acolo incat foloseste pietre pentru a sparge semintele sa manance miezul. E tare interesanta natura, te invata cate ceva in fiecare zi.
Si cainele mananca tocana de cartofi daca ii e foame, desi e carnivor. In mancarea cainilor crescuti pentru expozitii si concursuri se gasesc cereale, dar tot carnivori sunt. Ai putea manca un caine ca sa supravietuiesti in conditii extreme ? NUU? Las ca te manaca el pe tine dupa ce mori de foame 😀
Ce vreau sa spun cu asta ? Ca specia umana a ajuns aici unde a ajuns, pentru ca si-a diversificat alimentatia. Omul mananca aproape tot ce e comestibil pe planeta, daca nu chiar tot. Nu-mi trece acum prin cap ce nu s-ar putea manca, ca sa-ti aduca aportul de energie necesar vietii. Insa faptul ca am trecut de la alimentele naturale, la surogati si procesati industrial gen margarina sau zahar( nu-mi mai vine altceva in cap desi sunt o multime de exemple ) s-ar putea sa ne fie fatal ca specie. Ca sa nu mai vorbim de laptele procesat din care se scoate grasimea si apoi se baga altceva in loc ca sa-i dea gust. Evolutia are si ea limitele ei.

Sabin 12 februarie 2011 - 21:35

Mi-ai luat-o inainte Petit :D. Pana am spus eu povesti nemuritoare, tu ai sintetizat totul. Asta se numeste eficienta 😀

r.s. 12 februarie 2011 - 21:58

Asemenea prostii n-am auzit decat pe vremea lui Ceausescu; omul este omnivor , adica conuma produse vegetale si animale ,laptele este primul aliment al omului;niste cercetatori care nu cunosc compozitia chimica a laptelui afirma prostii de genul ca laptele cauzeaza scleroza multipla, acizii grasi din lapte au un grad de digestibilitate ridicata fata de ac. grasi din carne, adica ce se depune pe vase sangvine…. daca individul X consuma lapte? Desigur….ati gicit este VORBA DESPRE MANIPULAREA MASELOR, toate produsele sintetice sunt sanatoase, fara efecte secundare,laptele nu!!!

ghinda 13 februarie 2011 - 1:38

acum pana si laptele este daunator.am trecut peste pielitzi,porc si gris si am ajusn la lapte. Propun sa mancacam rahat …poate ala o fi bun:)

Sinergetic 13 februarie 2011 - 1:51

Dupa cum vad, unii dintre voi afirma ca omul ar fi mai mult vegetarian, altii afirma ca ar fi carnivor iar alti spun ca omul este omnivor, adica mananca oameni.
Aici, insa e vorba de lapte.
Deci se pune intrebarea: este omnul lactovor (ma rog lactarian = om care se hraneste numai cu lapte)? Asta e intrebarea!

Dupa parerea mea, omul e lactarian, adica se hraneste numai cu lapte, asta pentru ca are si dinti de lapte. Cand ii cad dintii de lapte, devine vegetativ (mananca numai legume si fructe), la maturitate e carnivor (mananca oi, vaci, porci si alte fiinte patrupede, si nu numai!!!!!) si la batranete e supist (mananca supa de carne cu morcovi si patrunjel).

Aveti intrebari???

petit 13 februarie 2011 - 2:20

@Sabin.. pt ca te-ai bagat in seama si m-ai jignit cu cuvantul ”eficienta” nu stiu cate s’ar mai putea discuta despre subiectul ”lapte”. e principalul aliment al mamiferelor pui cu exceptia balenei :)) sau poate ca mai sunt cateva. deci asemanari om- animal sunt multe. in schimb ce ne deosebeste de primate este creierul pe care’l si folosim prajit in ulei sau pane’.nu mai stiu unde am auzit ca creierul de cimpanzeu e o delicatese. cat despre alimentatia strict vegetariana, numai daca esti budist sau rastaman. sau ideal ar fi un budist rastaman.adica sa te muti in tibet si sa fumezi ganja, si’n timpu’ liber sa te duci in tailanda la hermafroditi ca tantareanu.optiuni sunt multe , ca’n supermarket. bafta la shopping. si apropo, petit cu ”p” mic. merci anticipat.

admin 13 februarie 2011 - 7:16

Omul NU ESTE OMNIVOR; este vegetarian in mod natural…cu timpul a devenit omnivor. Si o spune cineva care mananca si CARNE (adica eu).

Silivriano

shalom 13 februarie 2011 - 7:57

petit,toate mamiferele inclusiv balene,orci,delfini isi hranesc puii cu lapte(de aia se numesc mamifere) 🙂
Admin,un sistem digestiv al unui animal vegetarian[a carui digestie este bacteriana si nu acida] nu poate digera carne,pur si simplu va muri intoxicat cu carnea ingerata deoarece cu este “dotat” cu enzimele specifice pentru digestia si absortia proteinei animale.Practic,la carnivore si omnivore digestia incepe chiar in gura[cu ajutorul enzimelor din saliva],pe cand erbivorele asteapta ca bacteriile din stomac[sau stomace in cazul rumegatoarelor]sa descompuna elementele nutritive din hrana.
Sistemul digestiv al carnivorelor in schimb permite si consumul vegetalelor[toate carnivorele,pana si cele din salbaticie mananca uneori si vegetale].
Nu,Sinergetic,eu unul nu am 🙂
Shalom!

THATWASANEARGO 13 februarie 2011 - 13:32

petit- hai sa ma bag si eu in seama. Creierul de cimpanzeu chiar este o delicatesee undeva in Haiti, sau Hawai, in fine pe la aceea rasa galbena de care mie imi este groaza, doar ca tehnica este monstruasa. Maimuta trebuie relativ omorita!!! Adica in stare “vie” trebuie sa i se scoata creierul ca sa fie zic ei “gustos si delicatessa”. Ma infior doar la gind, nici nu am putut urmari aceea emisiune in care se povestea asta si mai ales se arata!!!!
In alta ordine de idei mai “paminteana”, pentru ca am fost nevoita sa-mi schimb radical un regimul de viata (din cauza unor grave probleme de sanatate) deci implicit si regimul de alimentatie, iti spun ca mai toate alimentele pe care le gasim azi prin magazine sint relativ toxice, mai mult sintetice. Acum depinde foarte mult de cumpatarea noastra si combinatia in care le mincam. Cred ca si laptele este pe undeva toxic in sensul ca nu este prelucrat din lapte natural oricit s-ar scrie pe el, acum nu stiu si cit de natural mai este el atita timp cind si animalele le “indopam” cu chimicale! La fel si legumele si astea sint “ingrasate” cu tot felul de “minuni”. Ce am mai minca legume si fructe in orice anotimp?! cind fiecare aveau de la natura “vremea” lor.
Eu cam de mult nu am mia simtit gustul marului, sau capsunei, sau prunei din vremea copilariei la bunici.
Si nu te poti lasa de fumat? Ce chestie nici eu! Dar si asta pina la urma este tot chestie de “creier”! si nu de maimuta!
Si apropo, petit, daca te-ai hotarit sa nu mai postezi, rau din partea ta, ziceai ca esti mai sociabil, caci eu te urmaream sa “te citesc”, aveai si tu o prietena si pe aceea “ai parasit-o” Bravo, natiune!

LetaL 13 februarie 2011 - 19:10

Nu am gasit inca dovezi lamuritoare in privinta vegetarismului uman ca fiind cel de baza ( adica nimic nu m-a convins de asta) . Iar legat de toxicitatea laptelui tind sa cred ca este relativa , este influentata de multi factori chiar foarte multi!
Acuma sa mai si radem , daca suntem un hybrid intre reptila si maimuta 🙂 ?

Sinergetic 14 februarie 2011 - 8:09

shalon, daca nu ai intrebari, inseamna ca am fost destul de elocvent in explicatiile mele!
🙂

THATWASANEARGO 14 februarie 2011 - 8:41

Letal- uite, la asta nu m-am gindit, insa nu prea vad “tehnica” de a scoate un hibrid din combinatia de care spui. In fine, ma mai gindesc, desi……………!?
Eu nu cred in vegetarism, cred din schimb foarte tare in compatare si “minte” si autocontrol si ambitie si de fapt in: ce vreau eu de la mine? Cine si cum vreau eu sa fiu pe lumea asta?
Stii, pina la urma tot ce ne ininconjoara este toxic, depinde de cit de toxic ne dorim sa fie pentru noi.

shalom 14 februarie 2011 - 9:23

LetaL,intreaba-l pe Dragos! 🙂

THATWASANEARGO 14 februarie 2011 - 12:43

Shalom-eu una nu l-as intreba pe Dragos, eu mi-as studia pe mine sa ved am ceva de reptila si, si de maimuta? Si apoi mai duce si mai profund, din ce a iesit reptila si din ce maimuta si uite asa m-as tot duce la “origini” sa constat eu de fapt ce fel de hibrid sint!
Cine poate sa-mi spuna mai bine si mai bine cine sint eu, decit eu insami! Desi este foarte, foarte greu sa fac chestia asta cu adevarat, eu dar altul?!

THATWASANEARGO 14 februarie 2011 - 12:48

Sinergetic- nu am alte intrebari, doar observatia ca supa este pasata si cam fara carne.

Pho 14 februarie 2011 - 17:21

“Draga Silvriano,conspiratia ovreiasca nu este o conspiratie este o realitate.Ca ne convine sau nu ,asta este realitatea.Ovreii ne manipuleaza(cel putin pe unii) de mai bine de 2000 de ani!”
Da asta este exact ceea ce vor si Illuminati sa credem.Ca va convine sau ca nu va convine domnule Shalom realitatea este cum am mai spus odata si anume ca “Illuminati nu tine de evrei” si ca toata chestia asta cu conspiratia pentru supunerea rasei semite este doar o alta escrocherie ca oamenii sa nu poata vedea mai departe de ea si sa fie manipulati in continuare.
Puteti sa vedeti mai departe de ea domnule Shalom?Eu va incurajez sa o faceti, dar nici azi nu ati vrut sa intelegeti asta.
Aveti dreptate despre ce lucru important mentionati in comentariul dumneavoastra dupa conspiratia evreiasca.
FRIEDEN

petit 15 februarie 2011 - 3:12

bv shalom…baiat destept…perspicace

Sinergetic 15 februarie 2011 - 7:47

Mi-a venit o idee!
Daca am fierbe laptele la foc de lemne, mic, si dupa aceea i-am adauga niste miere de albine din cadrul familiei Apoidea!!?? Nu ar deveni el mai digestibil???

Astept raspuns competent si urgent pentru a putea savura din nou un pahar de lapte de vaca proaspat!

shalom 15 februarie 2011 - 8:23

Pho,nu raspund la provocari de genul “eu stiu tot,tu habar nu ai ” fara sa argumentezi (la modul concret si nu cu filozofiile tale ).Este opinia ta si o respect,dar ceva dovezi concrete ai?
Petit,de obicei “bravo” se spune la magari dar eu am o vorba :”Decat bou,mai bine magar”,asa ca nu ma supar. 🙂
Sinergetic,experimenteza tu ideea asta noua de cateva mii de ani si ne spui si noua rezultatul 🙂
Shalom!

THATWASANEARGO 15 februarie 2011 - 12:28

Sinergetic-raspunsul nu va fi competent dar macar urgent este. Nu cunosc familia despre care spui, focul de lemne? mai exista azi? Laptele de vaca, dar de vaca-vaca, proaspat? o utopie! iar combinatia suna bine insa “nu m-as baga” sa incerc.
Insa mi-a placut faptul ca mi-ai adus aminte de copilaria la bunici, unde asa ceva era posibil. Azi? Putin probabil, dar daca tu mai crezi in asa ceva,si mai ales poti realiza asa ceva, be my guest!

Pho 15 februarie 2011 - 22:57

Foarte amuzant domnule Shalom.Ma intrebati pe mine de ce dovezi concrete am?Dumneavoastra ce dovezi concrete aveti ca sa dovediti ce afirmati mereu?Si nu va provoc.Este doar o observatie pe care vad ca nu vreti sa o luati deloc in considerare.Este alegerea dumneavoastra si va respect orice ati alege.Eu doar va evidentiam faptul ca toata chestia asta este mai mult decat asa-zisa suprematie a rasei evreiesti.Ma scuzati daca v-am suparat cu ceva.
FRIEDEN

Anonim 13 ianuarie 2012 - 0:20

Consum lapte de vaca, de mai bine de 17 ani, cam 2 litri minim pe zi si pot spune ca nu am nici o problema….Dimpotriva, oasele mi s-au intarit si nu duc lipsa de calciu…In concluzie consumati cu incredere dar sa fie lapte “natural”.
Peste 5 ani, daca nu si mai repede, or sa ne spuna ca plantele din care se fac ceai sunt toxice ! totul este pe interes ! 🙂
O seara faina

Toxic 28 februarie 2012 - 23:25

Eu am baut foarte mult lapte(cam un litru pe zi) si acum am o acnee foarte urata.Plus ca atunci cand beau acneea este mai pronuntata.
Inca ceva in lapte exista o toxina care ataca inima, grasimea din lapte impiedica acea toxina sa ajunga la inima dar cum aceasta este scoasa si este lasata cam 2% 4% acea toxina are drum liber spre inima:D(Ma refer la laptele din comert)

paraipan 3 martie 2013 - 0:20

Laptele de soya e mai bun?Dar cel de migdale?:Poate cel de susan ?!

Leave a Comment