Home Paranormal-ConspiratiiConspiratii si secrete Lady Gaga, papusa Illuminati

Lady Gaga, papusa Illuminati

by admin
9 views
Social Media
  •  
  •  
  •  

lady-gagaLady Gaga este o cantareata lansata fulminant in anul 2008, super-hitul ei “Poker Face” facand furori pe toata planeta. Dar totusi ceva anume frapeaza la ea…simbolismul din jurul sau. Acesta e atat de evident, incat te intrebi daca nu cumva e o gluma proasta. Simbolismul Illuminati devine atat de clar, incat o analiza ca aceasta nu este decat un simplu exercitiu de a arata evidenta.Toata personalitatea lui lady Gaga (fie ca interpreteaza pe scena sau nu) reprezinta pretul platit pentru controlul mintii.

Inainte de a incepe o analiza propriu-zisa a aparitiilor lui Lady Gaga, sa clarificam mai intai cateva notiuni ce vor fi folosite in acest articol: “Illuminati”, “controlul mintii” si “proiectul Monarch”.

Ce este Illuminati?

“Illuminati” reprezinta un grup restrans de oameni de elita (politicieni de varf, oameni foarte bogati, persoane influente), ce pot fi intalniti in diverse organizatii ca grupul Bilderberg, CFR (Consiliul pentru Relatii Externe) etc., ce au scop dominarea intregii lumi din punct de vedere politic, economic, social si religios, sub egida New World Order (Noua Ordina Mondiala). Desi Illuminati a fost fondat in 1776 si desfiintat oficial cativa ani mai tarziu, tot mai multi cercetatori cred ca ordinul s-a perpetuat pana in ziua de azi, sub forma organizatiilor amintite mai sus.

Proiectul MK-ULTRA de control al mintii

Pentru a intelege ce reprezinta “controlul mintii”, sa ne referim putin la proiectul “MK-ULTRA”. Acesta din urma reprezinta numele de cod dat de catre CIA programului sau de “interogare chimica”, care a fost inceput la inceputul anilor ’50 si continuat pana la sfarsitul anilor ’60 ai secolului 20. Programul a fost testat pe cetateni americani si s-a folosit de multe tipuri de droguri, precum si de alte metode, pentru a manipula starile mentale individuale, si pentru a schimba functiile creierului. Proiectul MK-ULTRA a fost adus la cunostinta publicului in 1975, prin intermediul a 2 comisii: o comisie a Congresului american si una prezidentiala. Eforturile de anchetare au fost zadarnicite intrucat directorul CIA, Richard Helms, ordonase cu 2 ani inainte distrugerea dosarelor privind acest proiect. Desi CIA afirma ca experimentele de control al mintii au fost abandonate, un fost angajat al CIA, Victor Marchetti, a declarat in multe interviuri ca agentia americana foloseste in continuare tehnicile de control al mintii, sub alte forme.

Proiectul Monarch

Lady Gaga si fluturele, simbolul proiectului Monarch

Lady Gaga si fluturele, simbolul proiectului Monarch

Una din aceste forme este “proiectul Monarch”, ce reprezinta o tehnica de control al mintii prin intermediul careia subiectul este expus unei traume atat de violente, incat mintea sa creeaza o separare. Mintea sa devine divizata, si astfel apare o noua personalitate, modelata de catre manipulatori. Atunci cand o persoana sufera o trauma indusa de un electrosoc, va simti o stare de “minte usoara”, de parca ar zbura asemenea unui fluture. Exista, de asemenea, o reprezentare simbolica privind metamorfoza acestei frumoase insecte: dintr-o omida, ea se transforma in cocon (ce reprezinta inactivitatea), si apoi in fluture (noua creatie), ce se va intoarce la punctul sau de origine. Asemenea model migrator face ca fluturele sa fie o specie unica. Trebuie sa retinem de aici faptul ca fluturele reprezinta simbolul controlului mintii.

In timpul “reeducarii” lor, subiectilor li se sugereaza ca au de-a face cu numeroase simboluri, ca arbori, panze de paianjen, masti, labirinturi, fluturi etc. De asemenea, li se prezinta filme care contin simboluri specifice (“Vrajitorul din Oz” sau productii Walt Disney). La fel cum acestor subiecti li se spala mintile, si publicul larg este manipulat printr-un proiect de control al mintii la scara mondiala, prin aceste productii Walt Disney, sau prin alte filme hollywoodiene, ori chiar videoclipuri.

Ce reprezinta numele “Lady Gaga”?

Inainte de a analiza simbolismul ascuns de pe scena unde activeaza Lady Gaga, sa vedem mai intai ce semnifica numele ei. “Gaga” in limba engleza este un termen care inseamna “sonat”, “ramolit”, “senil”, “dus”,”idiot”, “prostut”, gaga”. “Gaga” este, probabil, cel mai usor nume de pronuntat in limba engleza, acesta fiind adesea primul sunet scos de bebelusi, in incercarea de a imita vorbirea umana. Deci, “Lady Gaga” s-ar traduce prin: “doamna sonata”, “doamna prostuta”, “doamna gaga”, “doamna fara minte”. Aceasta minte goala poate fi umpluta cu orice lucru. Iar aceasta stare, a mintii goale, poate fi obtinuta cu succes dupa un proces de control al mintii.

Femeia-robot din filmul "Metropolis" (1927)

Femeia-robot din filmul "Metropolis" (1927)

De asemenea, se poate spune ca numele a fost inspirat si dupa numele melodiei formatiei Queen “Radio Gaga”. In videoclipul lui “Radio Gaga”, sunt folosite secvente din filmul “Metropolis” (1927), care povesteste istoria unei femei din clasa muncitoare, ce a fost aleasa de reprezentantii unei organizatii oculte, pentru a transforma-o in robot, folosindu-se de stiinta si magie neagra. Aceasta transformare ar putea fi o metafora pentru controlul mintii. Odata transformata in robot, femeii i se ofera sarcina de a corupe alti reprezentanti ai clasei muncitoare. Interesant e faptul ca si alte cantarete, ca Madonna, Beyonce, Kylie Minogue, s-au folosit de imaginea femeii-robot in unele din videoclipurile lor. Lady Gaga, pentru a continua “traditia”, foloseste acelasi lucru in videoclipul piesei “Paparazzi”.

Semnificatia logo-ului lui Lady Gaga

Logo-ul lui Lady Gaga

Logo-ul lui Lady Gaga

Interesant si foarte evident este si logo-ul cantaretei. El prezinta un corp de femeie fara cap, cu un fulger care porneste din pieptul sau si care iese prin organele sale genitale. Lipsa capului semnifica inca o data absenta gandirii proprii, a constiintei personale. Acest corp seamana frapant de mult cu ciudatele manechine fara cap ce le puteti gasi in magazinele de haine.

Fulgerul implica faptul ca trupul sau fara gandire a fost “incarcat” cu o forta care-i confera viata (interesanta comparatie, caci procedeul de control al mintii care se bazeaza pe traume foloseste tratamente cu electrosoc).

Simbolismul ochiului atotvazator din videoclipurile lui Lady Gaga

lady-gaga-3lady-gaga-4

Daca va uitati la cateva din imaginile sau videoclipurile lui Lady Gaga, veti observa faptul ca ea, in mod constant, inchide unul din ochii sai. Multi oameni ar interpreta acest lucru ca o “chestie cool”, dar cei care sunt familiarizati cu simbolismul societatilor oculte, stiu faptul ca “ochiul lui Horus” (asa cum mai este el denumit) este unul dintre cele mai vechi simboluri folosit de organizatiile oculte.

Sa citim putin din Dictionarul de Ocultism semnificatia ochiului lui Horus:

Ochiul lui Horus

Ochiul lui Horus

“Horus, fiul lui Osiris si a lui Isis, ce a mai fost denumit si “Horus, cel care conduce cu doi ochi”. Ochiul sau drept era alb si reprezenta Soarele, iar ochiul sau stang era negru si reprezenta Luna. Conform mitului, Horus si-a pierdut ochiul sau stang atunci cand s-a luptat cu fratele sau cel rau, Seth, vrand sa razbune astfel omorarea lui Osiris de catre Seth. Acesta din urma i-a scos ochiul lui Horus, dar a pierdut lupta. Ochiul a fost pus inapoi, prin magie, de catre Thoth, zeul scrierii, lunii si a magiei. Horus i-a prezentat ochiul lui Osiris cel mort, care a renascut in lumea subpamanteana.”

lady-gaga-5Poza din stanga este una foarte semnificativa. Confirma faptul ca Lady Gaga foloseste ochiul inchis intr-un context esoteric si ar raspunde unor critici care ar afirma ca totul nu este decat o chestie facuta pentru a iesi in evidenta cu ceva deosebit.

Ochiul sau stang (ochiul raului) se afla in mana sa stanga, care se refera la “mana lui Fatima”. De asemenea, acest simbolism are o mare asemanare cu Baphomet, adica cu Satana. Sa fie totul doar o simpla strategie de marketing si comunicare a celor ce se afla in preajma lui Lady Gaga?

Videoclipurile lui Lady Gaga

Dupa cum veti putea observa, aproape toate videoclipurile lui Lady Gaga contin simboluri oculte, precum si aspecte care tin de controlul mintii.

“The Brain”

In videoclipul acesta, Lady Gaga vorbeste ca un robot, de parca limba i-ar fi fost taiata, despre un barbat care “i-a inghitit creierul”. Gaga este interogata de un barbat care vorbeste foarte straniu si intr-o modalitate hipnotica. Ce ar putea sugera acest videoclip decat un proces de control al mintii?

“Paparazzi”

In acest videoclip, plin de simbolism, Lady Gaga trece printr-un mare proces de metamorfoza. Lady se afla in pat cu iubitul ei. Observati tabla de sah (simbol masonic) pe pereti si un cap de berbec (ce reprezinta satanismul). Dupa ce observa aparate de fotografiat, tipul incepe sa se comporte ciudat, iar lucrurile devin violente. In final, el o impinge pe Lady Gaga afara pe balcon. In timp ce ea cade, pe fundalul ecranului apare un vartej (asociat, in mod obisnuit, cu hipnotismul). Lady Gaga cade intr-un mod destul de “delicat”, acest lucru sugerand ca a sa coborare nu este de natura fizica, ci reprezinta trauma victimelor supuse procesului de control al mintii. Apoi, Lady Gaga intra intr-o casa, intr-un scaun de rotile si apoi isi scoate treptat hainele. Incepe sa mearga putin, cu ajutorul unor carje, ce reprezinta reeducarea sa de catre elita oculta. Ea e imbracata ca un robot (la fel ca in filmul “Metropolis” de care am vorbit mai sus). O alta scena o arata dansand, intr-o rochie de nunta, jumatate alba, jumatate neagra. Aceasta semnifica asocierea ei (fortata) cu “Fratia neagra”. Apoi, transformarea sa e completa.

Tot in acest videoclip, Lady Gaga poarta haine de Mickey Mouse (deci, iar ne aduce aminte de programul Monarch, amintit mai sus). Ea se comporta intr-un fel foarte robotic, de parca gandurile si actiunile ei ar fi controlate de altcineva. Apoi, Gaga il otraveste pe tipul din videoclip, iar in final zambeste foarte ciudat. Atunci cand ea il omoara pe prietenul ei, acest lucru aduce aminte de nivelul “Delta” al proiectului Monarch, cunoscut si sub denumirea de “programul ucigasului”.

Delta este cunoscut ca “programul ucigasului”, fiind dezvoltat pentru antrenarea fortelor speciale (Delta Force, Mossad etc.) in operatiuni militare. Subiectii sunt agresivi, nu mai simt frica si sunt foarte eficienti in ducerea la indeplinire a sarcinilor lor. La acest nivel, apar instructiuni de auto-distrugere sau de sinucidere.

Dupa ce isi duce la indeplinire misiunea de ucidere, Lady Gaga, in acest videoclip, isi culege rasplata, aceea de a fi un “sclav Illuminati”.

Mai e interesant de remarcat un fapt. Regizorul videoclipului “Paparazzi” este Jonas Akerlund, care facea parte in anii ’80 din formatia suedeza de black metal “Bathory”, foarte cunoscuta pentru versurile sale sataniste. Sa fie iar totul o simpla coincidenta?

Concluzii: ce este de fapt Lady Gaga?

Lady Gaga este un personaj folosit de organizatia Illuminati pentru procesul de control al mintii, o papusa care intruchipeaza ceea ce reprezinta oamenii in ochii organizatiilor oculte: fiinte teleghidate, fara minte, manechine, roboti controlati de la distanta, hipnotizati, incapabili de a gandi coerent. Pe de alta parte, simbolismul pe care ea il foloseste este profund si ezoteric. In timp ce tinerii fani ai lui Lady Gaga incearca sa o imite in comportamentul ei, simbolismul actiunilor sale poate intra in subconstientul fanilor sai. Impreuna cu filmele de la Hollywood, cu spectacolele de televiziune, si cu alte staruri ale muzicii, Lady Gaga reprezinta instrumentul perfect prin care organizatiile oculte ce controleaza in prezent lumea incearca sa manipuleze si mintile tinerilor.

Lady Gaga, tu ce crezi despre acest lucru?

ATENTIE! Site-ul almeea.ro nu-si asuma nicio responsabilitate pentru articolele legate de vindecarea fizica, prin folosirea sau nefolosirea anumitor alimente, medicamente si/sau anumite exercitii. Aceste articole au doar rol informativ. Daca doriti sau nu sa folositi sfaturile din aceste articole depinde doar de voi. Va recomandam sa cereti consult specializat inainte de a pune in practica aceste sfaturi.

S-ar putea sa va placa si

59 comments

razvan 24 august 2009 - 21:42

concluziile sunt ca Lady Gaga e hermafrodita

razvan 24 august 2009 - 21:50

si nu ca ar fi asta vreo problema dar ma enerveaza extravaganta ei si muzica de proasta calitate a ei sau mai bine zis vocea…din partea mea poate sa fie masoana de grad I, ideea e ca are o muzik nasoala

admin 25 august 2009 - 8:54

Eu ce cred…
Lady Gaga, Madonna, Queen, etc. pot fi niste marionete in mana unor oameni sau a unui sistem. Lafel de bine, poate ca inconstient, ei trag un semnal de alarma prin simbolistica pe care o folosesc, un semnal ca noi toti suntem manipulati, fiinte ce, preferam sa ne abandonam mintile pentru “celebritate” si tot ce inseamna ea. La urma urmei, artisti din toate vremurile au lasat simboluri in urma lor, ce doar apoi au fost descifrate (vezi Michelangelo, si altii).
E greu sa abandonezi un drog. Initial ai impresia ca nu poti exista fara el. Chiar si cineva care pune ceva mai multa sare in mancare. Sa manance total fara sare? Este inacceptabil, inuman! Dar dupa un timp… mancarea fara sare are in sfarsit gust! de mancare, nu de sare. Tot asa, cum ar fi sa ne imaginam viata fara telecomunicatii? fara autovehicule si masinarii? Dar fara bani (bancnote, monezi, carduri)? Desigur, toate acestea reprezinta evolutia noastra tehnica, si sunt lucruri bune, pozitive, nu trebuiesc abandonate. Dar cate o cura de dezintoxicare cred ca ne-ar face bine din cand in cand.
Numai bine,
AlmeEa

djasters 4 septembrie 2009 - 16:07

Din cele mai vechi timpuri, oamenilor din Egypt li s-au dat idoli la care sa se inchine., in timp ce inteleptii au inteles fortele nevazute reprezentate de acei idoli.In lumea de azi se intampla acelasi lucru .( si asta pentru ca sunt aceasi conducatori din umbra care trag toate sforile ) Eu pana nu de mult eram FAN Queen – chiar foarte FANATIC, insa dupa ce am inceput sa realizez despre ce se intampla in jurul meu, am realizat ca de fapt, muzica lor si a celorlalte formatii sunt create de niste demoni care incearca sa-mi corupa sufletul -sa ma indeparteze de tot ce inseamna divinitate – cunoastere- intelepciune- bucurie- iubire…Secretul Elitei este ca detin aceasta cunoastere doar pentru ei — Daca aceasta cunoastere ar fi facuta publica atunci: Lacomia, Ura, Razboaiele Si Foametea ar fi inlocuite cu Iubire, Pace, Bucurie, Intelegere si Libertate…Multi cred ca Illuminati se folosesc de forta diavolului pentru a corupe masele de oameni -Aici nu pot spune decat ca nu sunt sigur daca Diavolul a intrat in Fiinta sau Fiintal a intrat in diavol ( este o diferenta mare ), dar ceea ce cred eu, este ca acesti Illuminati se folosesc de o Cunoastere sacra- Stiinta Pura -Adevarata Stiinta A Metafizicii Este explicatia mai ales prin analogie a macrocosmosului (Universul) si microcosmosul (omul)( numita de ei Stiinta Luciferiana, care nu este nici REA dar nici BUNA ci pur si simplu este cunoastere, care poate fi folosita in scopuri Benefice sau in scopuri malefice…
Aaceasta cunoastere este tinuta in secret de mii de ani, si a fost transmisa din generatie in generatie doar de cei alesi ( de cei care erau capabil isa treaca procesul de initiere ) … ” Invataturile secrete erau cunoscute ca invataturi esoterice sau oculte sau simboliste si se considera ca detin secretele universului si cheile magiei inalte. Cei care aveau voie sa primeasca tainele, plecau adesea sa se alature unui anuar al personalitatilor care au schimbat si zhuduit istoria. Pitagora,Platon, Aristotel,Galilei, Copernic, Da Vinci, Kepler, Isaac Newton,Napoleon, Einstein…Au fost rasplatiti pentru urmarirea intelepciunii antice nu doar cu cunoastere ci si cu un nou mod de a gandi care le-a permis sa-si inscrie numele in istoria umanitatii.”…. Multumesc site-ului AlmEa pentruCrearea acestui site minunat . ..

oana 7 septembrie 2009 - 16:30

hey dc “organizatiile aceste secrrete” l-au omorat pe michael jackson? e o ipoteza nu? ;)) poate pe el nu l-au putut folosi drept instrument de control al mintii…. si mai facea si fapte bune fata de noi marionetele asa cum ziceti voi ca ne numesc acesti illuminati…

Main 20 septembrie 2009 - 0:22

http://www.youtube.com/watch?v=eekVT-OWIWc este atat de evident pt cunoscator, apoi –>

http://www.youtube.com/watch?v=i1CLMjkT8Tk&feature=PlayList&p=5680089AFE9E45E2&playnext=1&playnext_from=PL&index=30

http://www.youtube.com/watch?v=DmRalF-kjtU&feature=related cat de bine seamana cu ‘run this town’

http://www.youtube.com/watch?v=WY2oBcWY10c un alt exemplu d puppet

“hidden in plain sight”

http://www.youtube.com/watch?v=SLTZnCRtQQA The Industry Madonna and Beyonce Ritual Part 1

Pentru cei ce vor sa descopere Adevarul. Nu oricine poate fi trezit. Ramane atunci “Cauta si vei gasi.” , desigur nu in sensul religios, adica mind control. Oricat de greu e, nu renunta.
religio = din latina – a lega; de ex: legea ca norma nescrisa provine din latinescul religio, a lega dinauntru prin credinta si constiinta http://www.studentie.ro/CURS_DREPT_ISTORIA_DREPTULUI_ROMANESC–citeste-nr1721.html – e doar un exemplu
keep searching humans for knowledge is freedom sau ar putea fi daca s-ar dori asta 🙂

anna 26 septembrie 2009 - 17:42

Ceva se intampla sigur cu lumea artistica si cu multi muzicieni…ceva nu e in regula cu Lady Gaga, nu are voce, melodiile nu sunt cine stie ce, dar are un impact naucitor asupra tinerilor. Si da, cam multe simboluri masonice prin clipurile ei, poate prea multe, plus ca mesajul cantecelor ei sunt aiurea de tot. Totusi, intr-un an de zile a ajuns unde a ajuns si chiar ca asta nu se poate explica decat prin control si “propulsare” dirijata. Oana a zis ceva interesant si despre Michael Jackson, cu el a fost altceva, ceva nu le-a mers Illuminatilor cu el si l-au inlaturat. Nu se compara, totusi, mesajul cantecelor lui cu alte mesaje, plus ca a vut curajul sa vorbeasca despre conspiratii si despre relele din lumea muzicala….de aceea cred ca a fost boicotat din 2001 pana a murit, desi el a compus si inregistrat multe melodii. Cred ca multi muzicieni sunt controlati, iar cei care nu se supun patesc ceva si gata, apar altii in locul lor, mai usor de manipulat. Sa ne apere Dumnezeu , daca este adevarat, lupta este mai grea si mai adanca decat ne imaginam noi….

Mishu 7 octombrie 2009 - 9:45

Poate ca tocmai cel ce a scris acest articol e controlat. De unde pana unde toate presupunerile astea ? Pur si simplu sunt nebunelile scenaristului si imaginatia acestuia.
De ce-o trebui sa facem din lucruri simple unele complicate ??

admin 10 octombrie 2009 - 7:09

Mishu, nu inseamna ca lucrurile scrise aici trebuie sa fie adevarate 100%. Dar, nu poti sa te intrebi de unele chestii care par ciudate? Nu te poti indoi? Ba da…si asta e si scopul acestui articol. Ca lumea sa fie mai atenta la semnificatiile adevarate ale simbolurilor care ni se vehiculeaza. Trebuie sa fim “vigilenti”.

Silivriano

lavinia 31 octombrie 2009 - 10:25

Ati auzit?In videoclipul ”PaparazZi” Ldy Gaga are voce de robot . Mie mi sa parut dubios. Am aflat de si-tul ”AlmmeEa.com” si mam interesat. Eu sincer nu am auzit niciodata de acest proiect ”MONARH”Dupa ce am citit despre el , ma fascinat foarte tare si am inceput sa aflu mai multe despre el.Am aflat foarte multe dar nu le pot spune aici.

lavinia 31 octombrie 2009 - 10:36

De ce continua oamenii ce au manipulato pa LadyGaga sa faca in continiuare videoclipuri si versuri ca simbolizeaza proiuectul”MONARH”?Une vor sa bata?

Alina 31 octombrie 2009 - 21:02

Si daca tipa asta e manipulata, de ce producatorii ar umple clipurile ei cu simboluri din care oamenii sa inteleaga adevarul; Nu e stupid? Iar chestia cu sensul ascuns al faptului ca in videoclip merge putin in carje.. e prea mult. Unii chiar sunt obsedati de teoriile conspiratiei, pacat de viata lor zbuciumata. 🙂

Bloody Lady Gaga la MTV Music Awards 3 noiembrie 2009 - 14:00

[…] care Lady Gaga o foloseste in aparitiile sale si la toate cele intamplate pe scena MTV Music Awards puteti gasi aici. google_ad_client = “pub-2251786304545147”; /* 728×15, bottom post link */ google_ad_slot = […]

Valentina 21 noiembrie 2009 - 6:08

Bai sta nu e din masonerie … e o figura de stil pentru ceea ceea ce se-ntampla in jurul nostru, la fel putem spune si despre jay-z, Keane West, Rianna, PInk …

adut 18 decembrie 2009 - 19:20

Ma bucur de site-ul asta! Evident, cat imi permite timpul:)
Felicitari!

vioreaua 5 ianuarie 2010 - 23:21

Cred ca marea problema a tinerilor este aceea a lipsei unui ”model benefic ”. Problema este a lor ,dar vina este in mod sigur a noastra! Ceea ce primesc de la noi ii ghideaza spre idoli. Daca ar avea o baza sanatoasa de cunostinte si educatie, ar intoarce capul de la asa ceva. Cred ca ne-am imbolnavit copii lasandu-le accesul la tv si restul. Poate par demodata, dar, nu imi pasa si eu mi-am pus aceste semne de intrebare de nenumarate ori. Asa este trebuie sa fim ”vigilenti” Cred ca cel mai mult ajuta ”rugacinea inimii” pentru ca este ca un filtru la poarta mintii si a sufletului. Un an nou bun si numai bine va doresc!

John 22 ianuarie 2010 - 22:47

nu cred nimic =)) asa se intampla cand ai succes:)) intradevar si pe mine ma “hipnotizat” cu paparazzi :)) dar nu stiu in ce sens:-? imi place melodia si atat:| daca o ascult inseamna ca sunt spalat pe creier?:)) pur si simplu imi place f mult la fel ca si bad romance eu cred ca e tot un kkt prin care isi face reclama 😀 cum e cu hermafrodita :-j prostii 😀 melodiile ei sunt de nota 10 😀

YoOo 4 februarie 2010 - 11:50

nu cred k lady gaga este asa cum o numiti voi,,o victima a organizatiilor secrete”…asta este felul ei de a fi….probabil inainte de a ajunge cantareata era fana a secventelor ROBOTICE din filme,cantece etc……nimeni nu poate sti..credeti k dak apareti aici si comentati viatza personala a cuiva o sa va simtiti mai bn?cum ar fi k niste oameni sa faca unsite si sa va comenteze voua viata personala?var place?cum credeti k se simte ea dupa ce citeste aceste lucruri?credeti k ea o sa fie impresionata,fericita?eu nucred asta…este pacat sa pierdem un artist asa bun numai din cauza nistor oameni kre au internet si nu stiu cum sal foloseasca….de unde stiti voi k noi nu suntem victime ale organizatiilor secrete?…si secventele satanice fac parte din religia ei…ea a facut scoala catolica…nu toti credem in DUMNEZEU…fiecare are dreptul la o opinie…poate k ei nu ii place sa il cinteasca pe DUMNEZEU cum facem noi….poate k ei ii place sa fak ce vrea…..sa foie spontana…pana la urma cn ii judeca pe adeptii EMO?nimeni….acei oameni se sinucid si vad k nu le face nimeni nik…asa k vedetiva de viata personala….si nu va mai luati dupa spusele altora kre nu au c face…[[si app…credeti k dak exista chiar o campanie de control al mintii,le mai spunea CIA oamenilor?sau de unde stie asta kre a facut site-ul toate lucrurile acestea…dak sunt in documentele CIA sunt strict secrete.parerea mea este k tot ce scrie pe acest site este doar o minciuna”

marcus77 16 februarie 2010 - 1:22

e bine suntem atenti la semne.daaaa!e bine pentru cei ce cunosc care au trecut prin foc si au renascut ei stiu bine ce cauta,cauta dovezi ca ceea ce au vazut este real.pentru ei,pentru ca majoritatea nu inteleg esentialul si trec prin asanumita viata fara sa stie adevarul.DA exista,si vor exista sceptici(orbi)orbiti indusi intentionat in eroare sa nu-si deie seama de telul VIETII:dragostea fata de semeni.reincarnare?nu!!!sufletul este etern!daca OMUL la un moment dat si-ar seama de ce e instare cu adevarat ar innebunii instantaneu.dovezi au fos dar au fost distruse si vor fi distruse imediat ce ies la iveala.putere sufletului este=cu puterea universala si unii stiu sa o foloseasca pentru ei.iar restu….. DA exista dumnezeu,al puritatii si binelui,dar nu cum ni-l imaginam noi.ganditiva noi suntem parte din el si nu pasiti spre intuneric,ramaneti langa el si veti vedea cu mintea luminata ADEVARUL

a-da 27 februarie 2010 - 13:33

Lady GaGa reprezinta un nou trend, este o revolutionara a tot ceea ce inseamna imagine si stil, este posesoarea unei voci bune, este compozitoare, iar cei care cred ca ea ar fi mason, trebuie sa stiti ca masonii nu includ femeile, s-ar putea sa fie o papusa a acestei organizatii Iilumonati, dar nu cred ca poate sa ne afecteze pe noi fanii, care-i indragim muzica si nu neaparat mesajele, ar trebui sa iesim din “pestera” si sa primim cum se cuvine o personalitate ca a ei!

merlin 27 februarie 2010 - 13:42

PENTRU MARCUS77 merlinartur@yahoo.com

brian 20 martie 2010 - 22:30

voi cu marionetele si cu ocultismul vostru de toata prastia.ghiciti ce?, sunt un mega-ultra fan de-al ei si sunt mandru de asta(compune cantece chiar foarte frumoase) si chiar o plac.sfatul meu e sa va duceti la un doctor, ca voi nu sunteti sanatosi la cap(v-o spune un copil de 14 ani)pe scurt, I LOVE GAGA!

admin 21 martie 2010 - 16:55

Chiar am zambit la mesajul lui brian 🙂 Dragul meu, cand o sa ai varsta mea, o sa vezi in lumea asta ca nu tot ce zboara se mananca. Oricum, ai timp suficient sa intelegi lumea asa cum este, nu asa cum altii ar vrea sa ne-o prezinte.

Pace tie.

Cu drag,
Silivriano

dana 23 aprilie 2010 - 5:30

ma eu nu pot sa inteleg de ce-s atatea discutii pe tema “lady gaga”.daca ea nu ar fi avut succes cu cantecele si videoclipurile ei,nu apareau niciun fel de comentarii pe seama ei.papusa illuminati auzi.vai de mama voastra.fata are succes si atat.ascultatio live are o voce minunata.canta la pian de la 4 ani.are talent si asta nu inseamna ca e in nustiu ce organizatie secreta.daca unu s a gasit ca lady gaga e “nebuna”” apoi nu inseamna ca e.hai sa o luam altfel.cantareata romanca de 2 lei anda adam care o copie cu nesimtire pe gaga.de ce nu e ea ma acuzata de masonerie? de ce? pentru ca e vai de steaua ei.n are voce nici succes,are si ea acu o mel care e ascultata mai des si asta nu mai tine mult.incearca sa copie o cantareata si o vedeta care a reusit sa aiba succes intr un timp foarte scurt.deci masoneria si nustiu ce alte prostii nnu are legatura cu succesul cantaretei lady gaga.ci aceste subiecte de discutie nu sunt decat inventii pentru a i pata imaginea sau barfe de 2 lei scornite din lipsa de ocupatie. vai de mintea aluia de a scris articolul asta.ganditiva mai bn inainte sa acuzati un om.ca romanul…daca aude ceva,hop si el.da nu gandeste inainte

brian 3 mai 2010 - 15:01

buna la toti!am revenit pe acest site care, sincer sa fiu, mi-a starnit curiozitatea in legatura cu faptul ca Lady GaGa este iluminata, satanica etc.in calitate de fan, va dati seama ca a fost un soc pentru mine sa citesc asa ceva, mai ales sa vad analizele videoclipurilor ei pe youtube.dupa cate am citit si pe alte siteuri, tot nu sunt convins ca e “papusa iluminatilor” sau a lui Lucifer.sa va spun de ce:
1.Proiectul Monarch – mi se pare o aberatie cand spui ca a fost supusa chinurilor de care presupune acest proiect doar pentru ca a purtat si ea trei fluturi in cap…o gramada de fete am vazut ca poarta agrafe cu fluturi sau cine stie ce alte gaze, dar asta nu inseamna ca au fost supuse acestui proiect.asta se cheama moda, iar moda, ca si arta, poate fi interpretata in multe feluri, nu neaparat in sensul ca e iluminata.plus ca proiectul se adresa oamenilor implicati in guvernul ameican, ce sa caute Gagaloo acolo!?
2.Numele de “Lady Gaga” – pentru nestiutori, numele ei a fost inspirati din numele hitului formatiei Queen “Radio Gaga”, nici decum de la sunetul scos de bebelusi ca sa para mai proasta!si ca tot am adus vorba de Queen, ce legatura are controlul mintii, manipularea cu Metropolis?a fost un film sf care a pus accentul de inventiile omului(adevarat ca intr-un mod ciudat), nu de manipulare.deci e sarcasm.
3.Logoul – din nou vorbim de arta care poate fi interpretata in multe moduri.de ce trebuie sa punem accent pe satanism?poate fulgerul reprezinta viteza cu care urca ia in topuri sau aia de la meteo, cine stie?
4.Semnul ciudat cu mana – uitati-va la videoclipul poker face:semnul acela de care va tot luati de ea ca-l tot face este chiar logoul hitului(asa isi mai saluta ea fanii, pentru noi e poker face).uitati-va si la americani:cand vor sa gesticuleze OK-ul fac acelasi semn cum il face si Lady GaGa.imi pare rau sa va spun dragilor, dar in cazul asta toti suntem satanisti.
5.Cand isi acopera ochii – nu vad ce e rau sa ai un stil aparte de a poza!e originala pentru asta;daca isi acopera ochiul stang, atunci isi ascunde “satanismul” din ea, daca si-l acopera pe ala drept, atunci il are pe ala a lui Lucifer deschis.cum e mai rau, hotarati-va!
BONUS:Capul acela de berbec – bunica mea e probabil printre cele mai credincioase persoane pe care le-am cunoscut eu vreodata si avea vreo 3 capete de capre in balcon, dar asta nu inseamna ca era satanista!din nou, arta poate fi interpretata in multe feluri.
in concluzie,eu cred ca Lady GaGa e un artist special, neinteleasa de majoritatea publicului, care incearca pe cat posibil sa combine muzica, arta si fashionul(si sincer face treaba buna).poate din acest motiv lumea incearca sa-i faca publicitate proasta.nu cred ca valva asta cum ca e iluminata, satanista si dovezile astea banale de-ale mass-mediei ar trebui sa ne afecteze pe noi,fanii.de ce sa faca artistii din ziua de azi videoclipuri din care sa ne prindem repede ca sunt iluminati din cauza simbolurilor pe care le contin?nu ar trebui sa fie secrete in caz ca sunt?e poate o strategie de marketing din care se face publicitate negativa.doar ascultati niste backmaskinguri pe youtube si o sa vedeti ca toate vor iesi ca “i love satan”,”satan is the best!”.aberatii, pentru ca n-are cum sa iasa toate asa si nici una de Dumnezeu.acestea sunt sortite sa realizezi ca muzica te indeparteaza de D-zeu(desi cred ca explicatiile astea te indeparteaza),dar sincer, nu cred ca acum n-o sa mai ascultam muzica in viata noastra!plus ca is prea complicate si te face sa-ti dai seama ca parca sunt un pic prea fortate.
sfatul meu e sa nu bagati in seama toate gunoaiele astea aparute in mass-media si sa ascultati cu placere muzica preferata,sa va iubiti artistii preferati si sa nu ii abandonati doar pentru ca altii ii vad asa.pe scurt I LOVE GAGA!!!!!!!!!!

admin 4 mai 2010 - 14:29

Draga brian, sa-ti raspund pe scurt la cele spuse de tine:

1) Fluturele si proiectul Monarch. Legatura cu acest proiect Monarch nu e data doar de prezenta unui fluture pe una din palariile ei, ci de comportamentul lui Lady Gaga in multe din videoclipurile sale (vezi “The Brain”, vezi “Papparazzi”), asa cum au fost explicate in articol. Da, e adevarat, multe fete poarta clame de tip fluture in par, dar nu toate acele fete se comporta ca niste roboti in videoclipuri sau ca un Mickey Mouse sau un ranjet de robot. Asta e marea diferenta. Cand aduni toate acele elemente, ies piesele ce alcatuiesc un puzzle. Intelegi?

2) Am explicat ca numele cantaretei vine de la formatia Queen (poate ca ai sarit acel paragraf), dar “Radio Gaga”, melodia formatiei Queen, de unde vine? Cand gandesti, atunci o faci mai departe, nu doar de opresti la mijlocul drumului in aflarea adevarului. Cat priveste filmul “Metropolis” (1927) inseamna ca nu l-ai urmarit niciodata. Femeia-robot din acest film exprima si simbolizeaza artificialitatea, puterea materiala in societatea moderna. Cei care manipuleaza societatea vor sa adoram tehnologia, si nu spiritualitatea, femeile ca simbol tehnocratic, si nu ca simbol al iubirii. Daca tu nu percepi asta, inseamna ca vei fi si tu o alta victima a manipularii.

3) Cat priveste logo-ul, lasand deoparte fulgerul, ce inseamna reprezentarea unui trup fara cap? Gandeste-te putin! Inseamna lipsa constiintei, lipsa mintii. Ce vor cei care ne manipuleaza? Sa devenim asemenea unor roboti, fara minte si fara constiinta, ca sa nu ne mai putem opune nimanui.

4) Multi s-ar face poze trucate in care sa-si tina ochiul stang in mana stanga?? Da, o fi Lady Gaga “cool”, dar gesturile pe care le face simbolizeaza ceva…ceva ce e prea profund pentru voi, copii ai noii generatiei atat de usor de manipulat.

BONUS: Tapul intotdeauna a fost un simbol al Satanei. Nu stiu ce e cu caprele din balconul bunicii tale si nu ma intereseaza.

Dar eu cred ca Lady Gaga e perfecta pentru tine, pentru ca Lady Gaga a gasit in tine si in multi altii ca tine, niste instrumente perfecte de a fi manipulati.

brian 4 mai 2010 - 15:46

Draga Admin,
trebuie sa recunosc ca dai niste explicatii foarte frumoase si imi place felul in care iti sustii punctele de vedere.dar daca te rog sa-mi spui cateva motive pentru care Lady GaGa NU e iluminata, clar nu o vei putea face.nici eu nu cred ca as fi in stare sa dau cateva exemple ca sa dovedesc ca e iluminata.din comentariul tau mi-am dat seama ca fiecare o vede in diferite moduri:tu o vezi ca fiind iluminata, o marioneta in mana cuiva, eu o vad ca fiind un artist super talentat(ca si arta).depinde de fiecare.nu cred ca acum dupa ce ne-am dat seama de faptul ca prezenta iluminismului e peste tot in industria muzicala nu vom mai asculta muzica niciodata.e clar pentru mine ca o vad asa cum simt eu, nu cum vor altii sa mi-o prezinte si clar nu o sa ma mai obosesc sa dau atentie acestor zvonuri ridicole care apar la adresa ei.in rest, ii dau dreptate lui Dana.pe siteuri din astea nu cred ca voi mai intra.
Pace tuturor!

vioreaua 4 mai 2010 - 18:00

Ceea ce o face periculoasa pentru oameni, pe aceasta Lady Gaga sau pe Madona sau pe alti idoli oricum ar fi ei, sunt chiar oamenii ,cu obsesia lor si tendinta de a ii diviniza, de a-i pune acolo unde nu le este locul in sufletele lor, de a pierde simtul masurii in adorartea fata de un om.
Si de a dertrona Divinul, idealul de indumnezeire in favoarea unor idealuri pur pamantesi, materiale, astlel se pierde echilibrul dintre divin si uman. In rest ce sa spun gusturile difera de la om la om de la generatie la generatie, cat despre cea ce transmite ea, ….vor fi intotdeauna si suflete mai slabe in care mesajele de joasa vibratie isi vor gasi ecou, este si asta o lupta a acelor suflete care in cele din urma tot o vor castiga.

admin 4 mai 2010 - 21:36

Draga Brian,

Daca nu vei intra pe aceste site-uri, nu-i problema..inseamna ca nu erau de tine. Pe aceste site-uri intra numai cei indragostiti de spiritualitate si paranormal.

Siivriano

moro 16 mai 2010 - 1:06

nu cred o iota , stiu multe despre toate organizatiile specificate, dar lady gaga nu cred ca are vreo legatura .
Ea a scris versuri pentru Britney Spears ,New Kids on the Block, Fergie, Pussycat Dolls pana sa o observe Akon .Deci asta ar insemna ca toti fac parte din aceasta organizatie si ca toti comploteaza . Si cu atitudinea ei poate sa le spele creierul doar copiilor si cocalarilor si cand ma gandesc la cocalari mai bine sa il stearga.

Scuzati scrisu e cam tarziu 2:06 Am

moro 16 mai 2010 - 1:13

A si in incheiere eu cred ca cea mai mare spalare de creier a facuto biserica !
Muzica a prostit o parte din oameni dar religia i-a prostit pe toti

Catinca 29 mai 2010 - 14:48

Mi-am facut timp sa citesc acest articol, crezand ca este vorva de o satira, sau ceva in genul. Defapt, m-a facut sa-mi dau seama ca unii oameni sunt pur si simplu paranoici. Adica suntem inca mult prea conservatori ca sa acceptam ca unii sunt diferiti, ca Lady GaGa are un stil propriu si nu ii pasa de ce zice lumea, ca formatia Queen ( o formatie excelenta ) avea un solist homosexual ( Freddy Mercury) si ca noii generatii ii place sa fie diferita. Orce trupa, artist sau om de foarte mare succes este imediat acuzat ca este ajutat de forte oculte, sau alte chestii de genul. Oamenii acestia sunt unici, au curajul sa fie altfel. Daca GaGa a folosit acele elemente in clipuri, nu pt. ca face parte din Iluminati, ci pentru ca i se par interesante si prind la publicul tanar.
Intradevar, religia ne-a prostit pe toti, insa muzica e un mod de exprime=are. Fiecare cu ce-i place. Da ca nu va place Lady GaGa, lasti-o in pace, vedeti-ve de treaba, ca poate oamenii normali ( nu paranoici ca voi care cred in spalarea creierului de catre muzicieni) asculta cu placere muzica ei.

Atat am avut de zis.
Stiu ca multi o sa se ia de commentul acesta, dar putin imi pasa.

Dupa ce am citit lucrurile discutate de Admin si Brian, am incercat sa modific comentariul, dar nu stiu cum, imi dau seama ca poate fi un sambure de adevar, insa refuz sa cred ca daca Illuminati ar controla-o pe GaGa, ar face lucrul acesta atat de putin discret.

Sper ca cineva imi va raspunde, imi va hrani foamea de informatii pe acest subiect, fiind si eu o pasionata de paranormal.
( am 13 ani, dar sper ca asta nu va afecta impactul comentariului meu )

ghizela 29 mai 2010 - 20:55

Catinca,la 13 ani nu te repezi sa-i faci pe oameni paranoici.Iar daca te pasioneaza paranormalul esti binevenita pe acest site,si pe Secretele lui Lovendal.Vei avea ce citi si comenta,si-ti vei satisface curiozitatea.

Chrysthyan 3 iunie 2010 - 19:22

Wow!
Ma uimiti voi, cei care va folositi de oameni.
Catinca, nu te agita, e plina lumea de “invatatori”.
Almeea vrei sa faci vreo biserica, ceva? Unde donez?

admin 3 iunie 2010 - 21:16

Nu, draga Chrysthyan, nu o biserica. Deschidem doar ochii. Cine vrea sa-i deschida, bine. Cine nu, e liber sa fie orb in continuare. Depinde numai de voi.

Silivriano

jack 6 iunie 2010 - 1:49

Probabil asa a murit si Michael Jackson.El nu cred ca facea parte din acest joc al organizatiilor, si a fost omorat.

oana 14 iunie 2010 - 19:18

Mie mi se pare foarte revolutionara, cat despre simboluri si manipulare… acestea functioneaza la persoane incapabile de a avea o personalitate proprie. Despre vocea ei, nu as spune ca nu e frumoasa, ,melodiile sunt funny si nu imi ramane altceva decat sa sa fac miscare pe muzica ei :)))

m&m 14 iunie 2010 - 22:45

Frate….nu sunteti intregi la minte :)) vedeti-va vietile voastre decente,lasati-o incolo de aberatie.

annutza 25 iunie 2010 - 8:21

sincera sa fiu nu stiu ce este pe o parte cred ca ea este un robot creat de cineva si pe alta parte ca este o fiinta satanista dar nu fiind asa din voia ei ci din voia de a castiga bani……

Liberation 25 iunie 2010 - 9:09

pentru Oana…cate persoane mai vezi tu in ziua de astazi care sa aiba capacitatea de a avea o personalitate proprie? iti spun eu…mult prea putine.
chiar daca nu preiau tot dar ceva tot iau sau incearca sa mimeze, sa se ridice la acelasi nivel cu persoana din TV.
asa ca mai scuzati-ma astia cu gaga voastra dar ea daca ar fi o cantareata adevarata ar face o muzica adevarata nu porcarii dealea ce le poti auzi de la ea cu o voce de 2 lei si cu videoclipuri in care apare in ipostaze jenante pentru un videoclip…..dar ca ce sa mai zici
toate ratatele astea de cantarete care nu au voce isi expun organele pe la televizor ca poate poate s-a gasi un fraier care sa-i pice in plasa.
vreti, nu vreti…asta e realitatea….muzica gagai e o muzica proasta in comparatie cu o muzica care intradevar are valoare…gen Abba sa zicem
gaga nu se ridica niciodata la calitatea lor de muzica
din partea mea poate sa vanda miliarde de exemplare…pentru ca stiu din ce cauza le vine….e plina lumea de oameni stricati la cap care nu mai au habar ce inseamna arta in muzica, talent si o voce exceptionala
dar ce sa mai zic eu acuma..asta e societatea de rahat in care traim acuma
din pacate nu pot sa o schimb eu cu tineri care vad in gaga un talent…aia sunt deja hipnotizati de prea multa prostie.

marylin 17 august 2010 - 13:46

ai dreptate admin nu tot ce zboara se mananca..deci nu mananc acest artocol de kkt..sh ink cv ma enervezi ku expresia aia ,,deschidem ochii,,..

sorin 22 septembrie 2010 - 19:27

Ladi KAKA pardon gaga o parasuta bisexuala cu aliura de vedeta si ,cu cutia craniana mai putin plina.P:))))))))

eug 31 octombrie 2010 - 1:01

lady gaga e o satanista,te si sperii ce citesti aici la conspiratii si secrete,tin sa va anunt ca eu ascult doar muzica anilor 80 90,muzica aceasta noua nu imi place absolut deloc

LifeIsArt 15 noiembrie 2010 - 15:44

Sincer imi place muzica,vocea ei.Din punct de vedere fizic nu e o frumusete,dar apreciez faptul ca are o voce foarte buna.Lasand la o parte asta,se vede din videoclipuri si nu numai ca promoveaza satanismul,si tot ce tine de masoni ,fara nicio retinere.

gyovy 5 decembrie 2010 - 18:00

Intru pentru prima oara pe acest sait.Am citit doar acest articol si mi se pare bun si bine documentat. Doar cei care sunt in capcana manipularii,pot contesta asa ceva. Cel mai elocvent exemplu,este ceea ce se intampla chiar in tara noastra. Dupa cum puteti constata si singuri,dupa anii `90,este in desfasurare continuu un program de indobitocire,prin manele,carcotasi,generatia pro si multe multe alte mijloace.Efectul se poate vedea foarte usor,pe strada,la televizor,pe net,etc. Nici nu trebuie sa dau amanunte.La fel ca aici unde sunt o gramada de contestatari a celor prezentate,in societatea nostra,majoritatea poate fi usor prostita,pentru ca a fost adusa la un grad de inteligenta si cultura,foarte redus.Se poate vedea cum se loveste direct in educatie,biserica,armata,sanatate,cultura,fara ca majoritatea sa protesteze,ba chiar i se pare normal ceea ce se intampla.Exact asa,va fi la scara planetara. Va doresc succes in continuare!

Diana 6 ianuarie 2011 - 22:24

Articolul e ok, dar nu mi se pare ca explica destul de bine. Nici eu, care m-am documentat destul de mult inca dinainte sa citesc articolul n-am fost foarte convinsa. Ideea este ca, prima data am aflat de Illuminati dintr-o greseala. Ma uitam la diverse videouri pe Youtube cu Lady Gaga pana am gasit unul care zicea de ea ca ar face parte din o organizatie secreta care nu stiu ce face. Eram foarte sceptica, mi se parea paranoia. Dupa am observat ca sunt anumite simboluri in fiecare dinte videoclipurile ei. Am zis, da bine, poate asa iese ea in evidenta. Curioasa din fire, m-am interesat mai mult de subiect.
Sunt de acord cu toti care ii iau apararea pentru ca sunt fani, si eu ascult. Dar, sa zicem ea asa iese in evidenta. De ce si Rihanna, Beyonce, Jay-Z si multi altii ies in evidenta exact prin aceleasi simboluri ? Lipsa de originalitate? Cam ciudat.
Cat despre prima parte cu electrosocuri si spalatul creierului… nu stiu ce sa zic. Oricum, incercati sa nu negati din prima posibilitatea unei organizatii secrete si a noii ordini mondiale, pentru ca faceti exact ce isi doresc ei. Incercati sa va documentati (nu cunosc suficient de bine incat sa explic)
A, am mai vazut pe aici o intrebare care suna ceva de genul “Bine, organizatie secreta, de ce se expun prin simboluri?” Pentru ei simbolurile astea au o semnificatie foarte mare, e felul lor de a se… nu stiu recunoaste. Plus ca e o metoda foarte bine gandita. In momentul in care pare destul de evident, lumea tinde sa spuna “Paranoia, daca nu voiau sa se stie de ei, nu isi mai puneau simbolurile pe peste tot”… Hmm… stiti vorba aceea: Cel mai bine ascunzi ceva la vedere.

Lorenna 29 ianuarie 2011 - 18:42

http://vimeo.com/16701932 acesta este un documentar foarte bun care aduce mai multe explicatii despre artistii care sunt “victime” ale illuminatilor 🙂

Bogdan 19 februarie 2011 - 15:19

Sa zicem ca e cum spuneti voi si incearca sa ne manipuleze. Sunt convins ca exista organizatii secrete care doresc conducerea lumii, dar astea sunt secrete. Inca ceva: cum ma pot manipula pe mine simbolurile? Voi, cei care credeti ca suntem manipulati de peste tot, sunteti genul de oameni care considerati ca eu sau altcineva nu poate avea parere personala, ci parerea sa e neaparat influentata de ceva. Cu ce ma influenteaza pe mine ochiul, piramida sau alte semne? Sunteti patetici si paranoici.

LADY GAGA – Conspiratie Illuminati ? | Conspiratie.net 5 martie 2011 - 16:28

[…] manipuleze si mintile tinerilor. Sursa : http://vigilantcitizen.com/?p=1676 Traducere si adaptare : http://www.almeea.com/lady-gaga-papusa-illuminati/ Bookmark on Delicious Digg this post Recommend on Facebook share via Reddit Share with Stumblers […]

Lily 10 aprilie 2011 - 23:00

Am observat ca, cu aparitia a lui Lady Gaga si a videoclipelor sale, si altii artisti au inceput sa foloseasca simbolurile in videoclipurile lor pe care vedem la Lady Gaga. Cred ca a devenit o ‘moda’ folosirea simbolurilor. Daca nu ma insel, si artistii romani au inceput sa foloseasca simbolurile astea, spre exemplu simbolul ochilor este gasit la Simplu…la Xonia, dar si Corina are ceva simboluri cu un manechin, pe care am vazut la Lady Gaga la inceput.

Lily 10 aprilie 2011 - 23:04

Am uitat pe Inna, am vazut imagini cu ea tot cu simbolul ochilor.

Vasile 12 aprilie 2011 - 4:58

Am si eu cateva intrebari pentru Admin in cazul in care vezi comentariul asta.
1.Ce intelegi tu prin iluminare? (Budha a fost iluminat , Iisus a fost iluminat)
2.Oameni care sunt iluminati sunt buni sau rai? (cei mentionati mai sus au fost buni si au ajutat lumeam, exista oameni iluminati rai care isi doresc lumea doar pentru ei … dupa parerea mea)
3.Esti de acord ca oamenii iluminati isi folosesc mai mult creierul decat un om normal si au acces la puterea gandului?
4.Ai citit vreodata Omraam Mikhael Aivanov? Daca da spune-mi parerea ta despre el si scrierile lui, daca nu citeste, spiritualitate inteleasa si explicata mai bine ca omul asta nu exista!
5.Daca iti spun ca eu cred exista un om sau poate o mana de oameni care sunt iluminati si sunt extrem de puternici, o putere pe care un om normal nu o poate intelege si ca se joaca dea Dumnezeu, ce raspuns mi-ai da?
Deocamdata cam atat, te rog raspunde-mi daca vezi. Salutari

admin 12 aprilie 2011 - 6:53

Dle Vasile:

1) Iluminarea inseamna starea de constientizare a propriei fiinte. In general, se poate pune un semn de egal intre “sfant” si “iluminat”. Iisus e Fiul lui Dumnezeu, asa ca El a fost dintotdeauna “iluminat” deja. Pun iluminat intre ghilimele, caci teologia crestina nu are asemenea termene.

2) Organizatia Illuminati este o grupare de natura malefica, al carui scop ascuns este acela de subjugare a omului si de conducere a lumii (vezi mai multe AICI: http://www.lovendal.net/wp52/de-1-mai-sarbatorim-nu-ziua-muncii-ci-ziua-infiintarii-sectei-illuminati/). Illuminati n-are absolut nicio legatura cu oamenii iluminati.

3) Oamenii iluminati nu sunt neaparat mult mai inteligenti si nici nu stiu mai multe cunostinte, dar constientizeaza altfel lumea inconjuratoare.

4) Din pacate, n-am reusit. Si asta din lipsa timpului liber.

5) Un om cu adevarat iluminat nu ar face vreodata rau vreunui seaman de-al sau. Asadar, nici nu s-ar juca de-a Dumnezeu cu restul omenirii.

Numai bine!

menobest 10 mai 2011 - 1:57

Salut,
la toată lumea.
Trebuie să recunosc că este un topic destul de lung. Nu vreau să țin partea lui admin. Din întâmplare am dat peste topicul ăsta. Așa cum spuneau fanii Lady-ei Gaga sunt câteva melodii pe care dacă le asculți este imposibil să nu îți placă. Așa s-a întâmplat cu mine cu PokerFace. L-am asculat la radio, probabil în mașină, și mi-a plăcut. Am sărit pe TV să văd videoclipul. L-am văzut și mi-a creat repulsie, mai ales acel câine negru care apare lângă Lady Gaga. Ulterior am văzut toate videoclipurile și aproape toate mi-au creat repulsie, anumite scene, imagini scurte pe care creierul le percepe. În videoclipul „ Born this way”, în afară de faptul că lady Gaga este dezbrăcată (și nu pot spune că îmi displace), celelalte apariții sunt monstruoase. Probabil există audiență și la acest tip de lucruri, și așa se explică succesul ei. Și vă aduc în contrast acum Shakira cu „Time for Africa”, unde senzualitatea exprimată este mult mai proeminentă.

Nici nu mă gândeam, pâna azi, că există astfel de legături între muzica L.Gaga și simbolistica satanică, dar este clar ceva mi-a creat repulsie. M-am autocenzurat. În schimb, copilul meu, la 3 ani și ceva, era fascinat de Poker Face. Am rămas stupefiat. Aproape că învățase refrenul în limba engleză, în mai puțin de 2 săptămâni. Mi s-a părut ciudat, dar am marjat pe ideea că este o melodie care place urechii.
Dar, în afară de ceea ce vede ochiul, cred că mai există și o latură auditivă. Cred personal, că anumite frecvențe emise, pe care nu le conștientizăm, ajung la receptorii auditivi, care la rândul lor le transmit sistemului nervos central. Și așa se pot induce anumite dorințe, comportamente. (spre exemplu ascultați Drowning Pool – Bodies și apoi vedeți videoclipul, apoi navigați pe internet și aflați ce spun soldații americani despre melodia asta. O să descoperiți că o mare parte din ei au folosit-o ca pe un element motivator în acțiunile lor).

Am văzut aici un topic cu Budha iluminat, IIsus și tot așa. Cred că este o confuzie de termeni, așa cum sublinia și admin.
Preluare///Iluminismul a pretins eliberarea ființei umane de sub tutela sa autoindusă. “Tutela este incapacitatea ființei umane de a-și folosi abilitățile cognitive în lipsa instrucțiunilor de la o altă persoană. Această tutelă este auto-indusă atunci când cauza sa nu rezidă în absența rațiunii, ci în absența hotărârii și a curajului de a lua hotărâri fără instrucțiuni de la o altă persoană”. Sapere aude! “Aveți curajul de a vă folosi propriul simț al rațiunii!” – acesta este motto-ul Iluminismului (Immanuel Kant). Am încheiat citatul.
În religia creștină, nu se vorbește despre iluminism și nici de iluminare (ar fi fost și culmea). Dar ce pondere are religia creștină într-o lume unde avem oameni care văd altfel viața: budiști, musulmani, confucianiști, atei.
Iar termenul de iluminati nu are nici o legătură cu iluminismul, fiind o congregație care vrea să introducă o nouă ordine mondială. Cred că asta se întâmplă și pe fondul laicizării care începe să se accentueze în Europa, America de Nord.

Oricum, ceva nu e în regulă cu L.Gaga. Se pare însă că încă are succes, folosind tipul ăla de scene ieșite din comun, care exprimă răutate de f. multe ori (în videoclipul cu Beyonce, scena otrăvirii tipului ăla în bar). Ceva e în neregulă și cu părți ale societății de îmbrățișează așa ușor aceste tipuri de modele.

Lau 4 octombrie 2011 - 16:20

nu stiu dc acesti cantareti sunt victimele acestei secte,dar adevarul e ca populatia este o marioneta,in spatele acesteia se afla cativa papusari care se prezinta sub numele de bancheri internationali.Ei controleaza razboaiele ,religia ,piata etc.Spun asta pentru ca acum ceva timp am vazut un interviu cu un individ la o anumita televiziune.Acesta vorbea despre bancherii internationali cum influenteaza populatia ,despre anumite proiecte secrete etc.La putin timp dupa ce s-a difuzat interviul a fost ucis.

Bairac Mihai 5 octombrie 2011 - 20:19

Oameni Buni! Acest articol are un scop informativ ,atita tot,autorul doreste sa ne informeze de alte posibilitati legate de Lady Gaga,asta nu inseamna ca fiecare trebuie sa creada orbeste in ceea ce spune el,autorul doreste ca lumea sa zgiltie aceasta informatie(ceea ce aparent s-a intimplat,avind in vedere atit de multe comentarii contradictorii).Defapt fiecare are adevarul sau,desigur fiecare dintre noi tinde intr-un fel sau altul catre adevarul absolut,dar avind in vedere liberul arbitru directiile sunt infinite.Fiecare este intirziat sau boostat de liberul sau arbitru in vederea atingerii acestui scop.
Desigur fiecare are opinia sa si are TOT dreptul sa si-o exprime,dar asta nu insemna ca nu se intimpla lucruri grave pe acest Pamint sau ca nu suntem manipulati!Fiecare dintre noi are convingerile,credintele sale,fiecare vede lumea in felul sau.Stiti ca noi impreuna construim aceasta realitate.Avem mare noroc ca atit de multi oameni au inceput sa se trezeasca.Incetul cu incetul omenirea va vedea adevarata fata iluzorie a acestei realitati.Desigur si eu sunt manipulat,zilnic,fiecare este,dar TREBUIE sa cautam ADEVARUL,fiidnca el demult ne-a fost luat,pe de alta parte,inlatindu-ne din punct de vedere al constiintei putem ajunge la o stare in care nu vom mai fi influentati in vreun fel de orice altceva,in genere de acest sistem bazat pe profit si care nu doreste cu adevarat bunastarea omenirii.
Eu personal merg pe convingerea: totul e posibil,demonstreaza tu ca nu exista! De ce?
Fiindca noi stim foarte,foarte putine lucruri despre lumea in care traim!!!Cum e posibil sa zicem ca un anumit lucru nu exista cind ne aflam in aceasta situatie?Si totusi se intimpla,asta e.Eu am adinca credinta ca fiecare dintre noi,mai bine zis orice lucru care exista pe acest pamint face parte din Dumnezeu.Practic fiecare om este de fapt o fiinta constienta ,infinita si multi dimensionala,desigur nu fiecare are nivelul optim de constienta,adica nu oricine isi da seama cu Adevarat de cine este el si ce e cu aceasa lume.Illuminati au influentat aceasta lume de zeci de mii de ani si inca incerca sa-si duca la bun sfirsit Agenda Globala.E adevarat, pe Pamint se intimpla lucruri teribile,dar daca vedem parte plina a paharului,ne dam seama ca dragostea e cea care ne salveaza si totusi omul are dreptul la salvare si va reusi in cele din urma sa se TREZEASCA din aceasta robie multimilenara.Trebuie sa intelegem ca defapt NOI,adica fiecare dintre noi se afla abia la inceputul calatoriei ,sufletul nostru a efectuat multe calatorii,dar mai are pina la a ajunge sa creeze Universuri intregi(dimensiunea 12).Lumea este intradevar manipulata,un lucru imbucurator este ca ea incepe sa Constientizeze acest lucru ceea ce e foarte bine.Trezirea se face din aproape in aproape,nu brusc.Problema cea mai mare e ca exista foarte multa informatie distursionata pe net si nu numai,adica e foarte greu de separat adevarul de minciuna.Deseori STII ca un lucru e adevarat si gata,dar nu-l poti demonstra altora(asta nu inseaman ca mai tirziu nu vei reusi acest lucru).O alta idee e ca lumea nu crede pina nu vede,dar deseori ceea ce vezi poate fi un fals, o iluzie.Multi au zis si vor zice: foarte bine,poate ca tot ce spune admin si altii care il sustin e un fals,poate ca acesti oameni lucreaza cu Illuminati ca sa ne manipuleze sau vor bani,sau vor sa atinga alte scopuri.Da,poate,dar poate nu.Nimeni nu stie sigur.Doar fiecare dintre noi(sufletul) si INSUSI Dumnezeu stiu adevarul,si totusi cum sa te convingi ca un lucru e adevarat sau nu.Va zic eu: Evolutia spirituala e calea.Cresteti spiritual cit de mult puteti,doar asa veti intelege cum stau lucrurile cu adevarat.Salut efortul lui admin de a ne arata si alt punct de vedere al acestei lumi,deoarece doar asa putem vedea adevarata ei fata.
Desigur foarte multi nu vor fi deacord cu ccea ce am spus mai sus,fiindca fiecare se afla la nivelul sau de constienta,dar un lucru e cert,Dumnezeu este TOT ceea ce exista,fiecare isi va da seama de adevar,sau mai bine zis isi va aminti de adevar cind ii va veni vremea,fiindca TOTUL are loc conform Ordinii Divine.

mihai 31 octombrie 2013 - 21:28

nu cred si va spun si de ce…. eu personal ascult piesele ei dar nici o secunda nu am facut un anumit gest sau ceva de genu, iluminatti este egal un rahatel , numai oamenii prosti cred, si pe bune ce om mai crede in yiua de azi conducatorii, toti is la fel promit si nu fac nimic, e o prostie sa creyi ca in yiua de ayi se mai poate practica la scara larga iluminatti

lifeispain 22 februarie 2015 - 15:35

Dar mie mi se pare că absolut toţi cîntăreţii contemporani de muzică uşoară sunt slugile lui satan şi desfrînează masele de oameni sugestionîndu-le să fie curvare şi desfrînate.

Leave a Comment