Un medic de succes isi dezvaluie cele 4 secrete pentru a avea o viata sanatoasa

Social Media

Imagine: pixabay.com (Commons Creative – free)

In cea mai mare parte a istoriei omenirii, imbatranirea a fost considerata o consecinta inevitabila a vietii. Insa, datorita exploziei progreselor medicale si tehnologice din ultimele decenii, unii oameni de stiinta incep sa considere imbatranirea drept o boala pe care o putem trata, sau cel putin amana. Unul dintre ei este Peter Diamandis, medic si antreprenor de succes, cu un portofoliu de peste 20 de companii. Diamandis explica: „Speranta de viata este cat de mult traiesti, cat de mult iti bate inima. Dar speranta de viata este perioada de timp in care te simti sanatos, vibrant si capabil sa te bucuri de viata. Si, desi am prelungit speranta de viata, nu am extins inca pe deplin durata sanatatii”.

Intrebarea este ce putem face acum pentru a trai o viata mai lunga si mai sanatoasa? Pentru a sustine aceasta mentalitate de longevitate, trebuie sa adoptam un stil de viata de longevitate. Diamandis afirma: „Genetica reprezinta doar intre 7% si 20% din longevitatea noastra. Cea mai mare parte este stilul tau de viata”.

Deci, ce face un expert in longevitate precum Diamandis in fiecare zi pentru a-si optimiza sanatatea si pentru a sustine aceasta mentalitate de longevitate?

* Exercitii fizice: „Primul lucru pentru mine este exercitiul. Sunt in sala ridicand greutati de cel putin patru zile pe saptamana, sunt pe bicicleta mea Technogym si fac 45 de minute de exercitii. Am luat 5 kilograme de masa musculara in ultimul an. Sunt in cel mai bun moment al sanatatii mele”.

* Somn: „Numarul doi este somnul. Un somn de 8 ore. Sunt in pat la 21:30 pentru ca ma trezesc la 5:30 dimineata”.

* Dieta: „Urmeaza dieta. Zaharul este o otrava. Corpul nu a evoluat niciodata sa manance atat de mult zahar. Asa ca tin zaharul la minimum si imi monitorizez in continuu glicemia. Si daca am de gand sa mananc ceva dulce, voi savura mai degraba decat sa mananc. De asemenea, ma concentrez pe consumul a 150 de grame de proteine”.

* Atitudine pozitiva: „Un studiu amplu publicat in „Proceedings of the National Academy of Science” a spus ca optimistii traiesc cu 15% mai mult decat pesimistii. Deci, nu ma uit la stiri”.


Social Media

Be the first to comment

Leave a Reply