Home Divinatie Rune de piatra

Rune de piatra

by admin
151 views
Social Media
  •  
  •  
  •  

rune21Runele au fost folosite prima data cu mai bine de 1500 de ani in urma de catre gotii estici si mai tarziu au aparut in Anglia si Scandinavia. Cand crestinismul s-a raspandit, folosirea alfabetului runic in divinatie a inceput sa fie considerat o practica pagana. Cuvantul “runa” insusi vine dintr-un cuvant anglosaxon timpuriu care inseamna “secret” sau “mister”, iar runele au ramas o enigma pentru majoritatea oamenilor. Runele erau initial mai populare printer vichingi si paganii moderni, dar e le au fost adoptate cu un entuziastm nemaiintalnit in ultimii 40 de ani.

Runele de aur sunt folosite cel mai frecvent pentru intrebari despre afaceri, cariera si proprietate.
Runele de gheata sunt cel mai frecvent folosite pentru intrebari despre zbuciumuri, conflicte si impliniri.
Runele de jad sunt cel mai frecvent folosite pentru a raspunde la intrebari despre dragoste, prietenie si relatii.
Runele de piatra sunt folosite frecvent pentru a raspunde la intrebari despre lumea naturala si despre lucruri dincolo de controlul uman.
Runele spirituale raspund la intrebari despre mysticism, spiritualitate si religie.

Tipuri de etalari posibile:
1. Etalarea incrucisata este folosita pentru a vizualiza perspective vietii tale si fortele care actioneaza asupra ei. Este etalarea cea mai populara, dand o vedere foarte complete asupra situatiei.
2. Etalarea diamant reveleaza actiunea fortelor dinamice intr-o anumita situatie. Este etalarea preferata pentru a intelege un conflict ascuns.
3. Etalarea populara (folk) este folosita in puncte critice ale vietii, pentru a intelege dinamica unei decizii importante.
4. Etalarea Norn este folosita pentru a puncta elementele cruciale din trecut, present si viitor si pentru a revela evolutia situatiei prin perspective timpului.
5. O singura runa este folosita pentru a primi o vedere rapida asupra a ceea ce adduce situatia sau pentru a o reduce la cel mai concis sumar posibil.

Aveti o intrebare la care doar runele ar putea sa va raspunda? Formulati-o in gand apoi apasati pe butonul de mai jos pentru un raspuns al runelor de piatra, etalare – o singura runa.
Atentie, puneti o singura intrebare pe zi!!!

[kml_flashembed movie=”https://www.almeea.ro/wp-content/uploads/runele-de-piatra.swf” height=”400″ width=”548″ /]

ATENTIE! Site-ul almeea.ro nu-si asuma nicio responsabilitate pentru articolele legate de vindecarea fizica, prin folosirea sau nefolosirea anumitor alimente, medicamente si/sau anumite exercitii. Aceste articole au doar rol informativ. Daca doriti sau nu sa folositi sfaturile din aceste articole depinde doar de voi. Va recomandam sa cereti consult specializat inainte de a pune in practica aceste sfaturi.

S-ar putea sa va placa si

15 comments

Alexandra Matei 28 iunie 2010 - 13:36

Procurati-va cartea ” RUNE DE LA A LA Z ” de Georgiana Popa… e o carte extraordinara cu etalari pentru rune si explicatie a fiecarei rune in parte. S-au transpus pietrele de RUNE in carti de joc pentru a facilita etalarile; din propria experienta o recomand din suflet pentru ca te ajuta sa intelegi exact ce sunt runele si de unde au provenit plus ca are etalarile cu rune pe care ti le poti face singur sau apropiatilor foarte simplu.

magda 24 ianuarie 2011 - 1:49

va rog ajutatima sa imi pot ghici in rune pe net

admin 26 ianuarie 2011 - 21:41

magda, este simplu! Formulezi in gand o intrebare clara, la care vrei sa afli raspuns, apoi apesi pe butonul “INTREABA RUNELE”. Raspunsul vine putin codat si ar trebui sa faci unele analogii, dar iti dai seama destul de usor daca este un raspuns pozitiv sau negativ.
Sper sa fie clar acum pt toata lumea,
AlmeEa

Andrada 9 iunie 2011 - 19:52

Prostia de mai sus care cica ar avea rol de a gici sau stiu eu ce rol ar avea…..este o aplicatie flash care foloseste functia RANDOM….din astea pot sa fac la metru cub…asa ca nu mai prostiti lumea cu tampeniile voastre

P.S.
intro vreme aveati pe siteul LOVENDAL(alt site care prosteste lumea) reclama cu o ghicitoare TZIGANCA….intretimp in articole “lovendal” defaima aceste practici…….ce JALNIC

admin 12 iunie 2011 - 21:16

Andrada,

1. Daca a “prosti” oamenii inseamna a le prezenta si alta fata a adevarului, eu as prefera de o mie de ori sa fac acest lucru. Probabil ca tu vei ramane toata viata manipulata si vei sti doar o singura parte a adevarului. Ar fi jalnic pentru tine si nu ti-as dori acest lucru niciodata. Cat despre reclama cu “tiganca”, mi se pare mie sau esti rasista? Daca era ghicitoare romanca era OK si daca e tiganca e malefica? Rasismul intotdeauna intuneca mintile oamenilor si acest lucru ti s-a intamplat si tie. Pacat. Pacat ca in secolul XXI mai avem mentalitati din Evul Mediu in care mai judecam oamenii dupa apartenenta la o rasa/etnie. In plus, unul din “secretele” site-ului “Secretele lui Lovendal” e faptul ca se prezinta toate opiniile si punctele de vedere ale unei probleme sau ale unui aspect din societate. Pentru a scapa lumea de prejudecati. Dar tu vad ca ai deja o divizie de prejudecati in mintea ta, asa ca, spre binele tau, pentru a nu ramane si mai confuza, poate ar fi bine sa nu mai vizitezi site-ul “Secretele lui Lovendal”. E clar ca nu-i pentru tine. Pace tie!

Silivriano

2. Eu am sa ma rezum la articolul de fata. Da, se bazeaza pe o animatie care contine functia random. Nu e nimic rau sau anormal in asta. De fapt, daca ati avea runele in fata, ati fi rugati sa le puneti intr-o caciula si sa extrageti una la intamplare. Informatia afisata, care are rolul de a “ghici”/ a explica intr-un mod concis dar destul de codat runa, permite cititorului sa isi formuleze propriul raspuns la intrebarea sa. Prin aceasta animatie eu consider ca am respectat intru totul regula jocului. Desigur, pt a functiona ar trebui sa aveti un sambure de credinta si un dram de imaginatie.

Imi pare rau daca nu toata lumea a gasit ceea ce cauta pe aceasta pagina,
AlmeEa

Andrada 12 iunie 2011 - 21:42

Buna,
1. Daca pentru tine o aplicatie FLASH ,care functioneaza cu principii matematice exacte, inseamna “o alta fata a adevarului” inseamna ca e grav unde sa ajuns. Cum sa pui o intrebare….si sa ai asteptari de la o aplicatie flash care executa o functie? E ca si cum ar fi o aplicatie care calculeaza 1+1…si cand dai click…sa te astepti la un raspuns miraculos….normal ca e 2. In concluzie …aplicatia de mai sus este o inselatorie.Te joci cu sentimentele oamenilor. In orice caz eu sunt convins ca tu stii despre ce vorbesc…si stii ca e o mare prosteala.
2. Hmm…cat despre rasismul meu…”pacat” ca schimbi subiectul..si il intorci impotriva mea.Incerc sa fiu mai explicit :
– NU AM ZIS CA DACA ERA GHICITOARE ROMANCA ERA OK – FAPTUL CA E GHICITOARE E PATETIC….GHICITORIA ESTE O INSELACIUNE! POATE SA FIE DE ORICE NATIE! Dansa de pe siteul dvs era tiganca. Eu am scos in evidenta ca pe site criticai GHICITORIA insa aveai reclama cu ea pe site.Asta inseamna ca faci ce faci pentru bani.Faci reclama persoanelor care profita de pe persoanele naive.

Andrada 12 iunie 2011 - 21:45

Scuzati….nu am vazut pnctul 2
Sper ca in legatura cu rasismul meu vam explicat…NU SUNT RASIST

Eu nu consider ca credinta se poate intersecta cu aplicatiile matematice…sa fim seriosi.
Si si daca ar fi runele alea in fata mea…daca credem cat de putin in Dumnezeu stim sa sunt niste pietre lipsite de folos

razvan 13 iunie 2011 - 9:07

Imi permit sa fac si eu cateva remarci la comentariile voastre:

1. Voi nu aveti de unde sa stiti care e adevarul altui om. Fiecare are adevarul pe care il considera adevar.
Adevar exista doar unul absolut insa voi spuneti ca prezentati omului mai multe fete ale adevarului.
Ideea e ca fiecare va lua acel adevar care ii convine din acest sincretism religios si aceasta adunatura de informatie care uneori se bate cap in cap.
Aici prezentati in acelasi timp atat despre religii crestine si totodata si tehnici ezoterice. trebuie sa stiti ca exista si vizitatori de-ai vostri care nu cerceteaza mai departe ceea ce publicati aici si carora poate daca le sare in ochi o informatie o iau de buna.
Trebuie sa luati in considerare ca sunt si copii care va viziteaza site-ul si care nu au o judecata atat de dezvoltata ca sa distinga anumite lucruri, ca sa realizeze unele aspecte prezentate aici si uite asa raman cu niste idei impregnate in minte.
Aveti dreptate. A arata unor oameni initiati, unor oameni capabili sa cerceteze informatii extinse din anumite domenii nu se numeste prostirea omului insa aici din 370 de oameni care v-au vizitat astazi pana in acest moment ma indoiesc ca macar jumate sa faca parte din aceasta categorie.
Poate ca nu o faceti constient, voit dar astfel de site-uri de multe ori ajung sa bulverseze omul si sa-l duca intr-o negura abundenta mai mult decat o face biserica pentru ca ce e mai rau pentru un om decat sa-l iei de la credinta lui si sa-l faci sa nu mai creada nimic. Poate imi ve-ti spune ca nu se intampla asa ceva. Tin sa va contrazic cu argumente reale.
Omul are dreptul sa aleaga ce crede si ce nu, insa aceasta democratie a creat multi profitori care de pe urma acestei oportunitati unice profita urat si prin diferite metode(promisiuni) fac oamenii sa-si paraseasca credinta cu care s-au nascut, incearca sa-i acapareze la ei cu orice pret si aici nu se mai poate pune vorba de simpla decizie a unui om din moment ce a fost purtat cu ajutorul unor minciuni.
La fel si aici e alegerea omului ce crede si ce nu din informatia pusa la dispozitie de voi insa sunteti raspunzatori in cazul in care ati facut un om sa creada un lucru gresit pentru evolutia lui spirituala si sa nu-mi spuneti mie ca toate caile duc la indumnezeire. Din moment ce se bat cap in cap cele crestine cu cele oculte ori unele sau altele sunt adevarate ori ambele sau nici una au un sambure de adevar.

2. Functia random de la calculator nu e aceeasi cu functia random ce ti-o ofera un zar oricat de mult s-ar chinui un informatician.
In cazul runelor la fel si plus ca nu e natural.
Si inca ceva. Tu ai spus undeva pe site ca previziunile de acest gen sunt relative si bineinteles ca sunt.

admin 14 iunie 2011 - 8:38

Andrada, n-o mai intoarce ca la Ploiesti, ca nu are rost. Ai spus foarte clar: “ghicitoare TZIGANCA”, iar cuvantul tiganca l-ai scris cu majuscule pentru a scoate in evidenta acest lucru. Asta inseamna deja rasism, oricat de mult ai vrea sa recunosti sau nu. Daca ai fi spus simplu “o ghicitoare” te mai credeam; faptul ca nu recunosti nici macar acum ca esti rasist(a) spune multe despre “sinceritatea” si “bunavointa” ta.

Pe de alta parte, daca ai avea minime cunostinte de psihologie dar si de spiritualitate, ti-ai da seama ca ghicitoria actioneaza cu ajutorul puterii subconstientului, o putere extrem de puternica, de care nu stiu daca esti constient(a). Atunci cand ii spui unui om “peste 3 saptamani vei fi fericit”, in subconstientul sau se declanseaza un mecanism interior foarte puternic care va face ca aceasta fericire chiar sa se intample. Freud si Jung au descoperit aceasta putere extraordinara a subconstientului, aspect cu care ghicitoria lucreaza de sute si mii de ani. Asa ca, in lcoul tau, as fi mai circumspect cand as afirma ca “ghicitoria e o inselatorie”. Nu e o inselatorie! Lucreaza cu puterea subconstientului, putere recunoscuta de psihologia de astazi. Daca nu te pricepi, ar fi mai bine sa te documentezi inainte de a arunca cu pietre in stanga si in dreapta.

Si mai mult decat atat, Parlamentul Romaniei a legiferat meseria de ghicitoare ca fiind una legala (vezi aici: http://antimedia.info/ro/religie/romania-vrajitor-si-ghicitor-meserii-legale/). Asadar, nici macar ilegala nu poti spune ca este. Nu stiu ce meserie ai, dar daca ai fi de exemplu avocat(a), as putea si eu spune ca avocatura e o inselatorie, pentru ca pacalesti clientii ca le vei castiga cazurile la Tribunal? Si una si alta din meserii (ghicitoare si avocat) lucreaza cu promisiuni viitoare, care se pot indeplini sau nu. De ce nu te vad ca urli in gura mare ca si avocatura e o inselatorie? Daca aplici aceeasi logica, aplic-o pana la capat.

Revenind la faptul ca eu castig bani din reclama, esti mai mult decat patetic(a). In primul rand, ii castig cinstit, caci lucrez pe firma, platind toate darile la stat. A castiga cinstit un ban e un lucru rau? Asta nu stiam. In al doilea rand, daca nu erai constient(a), in lumea aceasta totul costa. Stiai de exemplu ca doar simpla intretinere a unui site urias ca lovendal.net costa lunar milioane de lei vechi? Tu crezi ca domeniul e pe gratis? Tu crezi ca iti gazduieste cineva un site pe gratis? Din micile reclame abia se acopera toate aceste cheltuieli. In al treilea rand, trecand peste toate aceste chestiuni, nu vad de ce-i o rusine a castiga bani. Probabil ca tu ori esti fiu (fiica) de nabab si ai atat de multi bani de nu te mai intereseaza sau faci parte dintr-o secta care propavaduieste saracia extrema. Sau nu stii sa valorezi munca cuiva. Si asta e o varianta. In al patrulea rand, daca te-ai uita la televizor, ai vedea ca toate televiziunile au reclame. De ce nu strigi si impotriva lor? Ceva de genul: “Bai, Antena 1, nu vi-e rusine sa faceti bani din reclama!?” Vezi cat de departe putem merge cu rationamentul tau ridicol? Putin discernamant nu ti-ar strica.

Cat priveste runele de piatra, iar te-ai bagat intr-un domeniu in care habar n-ai cu se mananca, asa ca o voi lasa pe Almeea sa-ti raspunda, caci ea cunoaste mai bine.

Silivriano

P.S. Acesta e ultimul mesaj in care voi intra cu tine in aceasta controversa. Daca vei mai continua sa insisti pe aceleasi aberatii, mesajele tale iti vor fi sterse. Aici se va vorbi doar despre runele de piatra, nu despre tiganci sau ghicit.

roby696 8 iulie 2011 - 16:06

numai prostii spuneti cu runele astea.totul este doar un simplu JOC

IntreMaterieSiMIstic 8 iulie 2011 - 21:31

Toti spuneti ca este un joc,ca acele rune sunt alese intr-un mod”random”,dar randomul acesta oare chiar este la intamplare si tu nu poti avea nici macar o influenta cat de mica asupra lui?chiar nu puteti sa ganditi umpic mai departe?

UNUL 4 august 2011 - 0:00

buna,

cum ar fi daca UNUL, din noi, este cel care creaza totul PRIN noi?

UNUL e numit si D-zeu, dar EL/EA este UNUL fiindca nu exista ALTCINEVA!

noi, oamenii, suntem niste programe, bio-robotzi, activatzi de suflet!
si acel suflet e prezentza UNUL-ui in fiecare din noi!
noi suntem expresia UNULUI!

in lumina acestei intzelegeri, vor disparea multe de ne-intzeles pana acum!

cmd,
UNUL

Echinox 31 august 2011 - 13:14

roby696 nu este un joc…

ALTUL 8 noiembrie 2011 - 1:05

Sunt de acord cu UNUL !

Eugenia 15 august 2012 - 18:28

Nu am citit comentariile de mai sus, nu mă interesează. Am “pus” şi eu câteva gânduri: surpriză! Ultima legată de o carieră a unei…. Am zâmbit cu satisfacţie gri…

Leave a Comment