Home Religie Martorii lui Iehova

Martorii lui Iehova

by admin
138 views
Social Media
  •  
  •  
  •  

Martorii lui Iehova mai au si alte titulaturi:
1) Studenti in Biblie, numire comuna celor care studiaza textele advente;
2) Milenisti alesi sau adventi calculati;
3) Russellisti sau adeptii si urmasii lui Russell, unul dintre organizatorii sectei, fiindca astazi secta aproape nu mai are nimic din “originalitate”.

Originea Martorilor lui Iehova

Dupa unele consemnari, Charles Russell era de origine germana (Karl), din vechi semintii mozaice; dupa altii, provenea dintr-o familie irlandeza din grupul prezbiterienilor anglicani-puritani plecati in America. Ch. Russell a parasit “calculele” clasice, initiind o adevarata “universiada” a studierii Bibliei in vederea “descoperirii” inceputului mileniului. Calculand “perfect”, a ajuns la un rezultat “corect”: Venirea Domnului nu va fi pentru judecata, ci pentru “purificare” prin mileniu. Vazand ca are adepti, el paraseste gruparea adventa si organizeaza, in 1872, un colocviu, la inceput al celor ce “studiaza” Biblia.

Mic istoric al Martorilor lui Iehova

1874 – Russell alcatuieste “un curs”, o lucrare de “specialitate” intitulata Scopul si modul venirii a doua a Domnului in Anul 1874. Dupa deziluzia “venirii”, “inteleptul profet” a aratat ca Hristos “a venit”, dar in duh, nevazut de nimeni, “ca un fur”.

1878 – Plecand de la venirea in duh (1874), s-au adaugat si cei trei ani si jumatate cand Hristos a venit ca mire si secerator, conform viziunii lui Ioan (Apoc. XIV, 14-20), asadar, in 1878, Iisus a inceput sa-si arate marea sa putere si sa-si intemeieze adevarata imparatie. Anul 1878 a trecut ca orice an al milei Domnului, fara “evenimentul” cel mare iehovist.

1914 – O noua venire “pe nori”, Hristos isi strange alesii (144.000) cu care va guverna din cer peste paradisul pamantesc. Aceasta lucrare continua si astazi, iar incheierea ei este iminenta.

1925 – Noul lider, Rutherford, afirma: “starea de lucruri a lui Satan diavolul se va termina pana cel mai tarziu la 31 decembrie 1925”.

1975 – Este propus de un alt lider, N.H. Knorr.

2000 – Este anul care ii fascineaza pe iehovistii de rand. Dupa atatea esecuri, prefera o varianta ambigua : sfarsitul lumii va veni pana la trecerea generatiei aflata in viata in 1914, anul venirii lui Hristos pe nori.

De la aparitia lor, iehovistilor le sunt interzise manifestarile, datorita orientarilor lor antisociale si antinationale. Rutherford si alti lideri au fost inchisi intre 1916-1919, datorita indemnurilor antimilitare.

Puncte doctrinare importante ale iehovistilor

1) Numele lui Dumnezeu – Iehova – este prezent in traducerea lor eretica a Bibliei (New World Translation) de 7210 ori;
2) Nu cred in Sf. Treime;
3) Hristos e “cel mai mare om care a trait vreodata”. Anterior intruparii, dar si dupa aceasta, e confundat cu Arhanghelul Mihail;
4) Duhul Sfant este o energie impersonala;
5) Calculeaza neincetat parusia si sustin mileniul – imparatie pamanteasca de 1000 de ani;
6) Nu cred in suflet, nici in iad si chinuri;
7) Impart in clase pe cei mantuiti: 144.000 de “martori” vor guverna in cer cu Hristos, restul pe pamant;
8 ) Nu cinstesc pe Maica Domnului, sfintii, moastele;
9) Nu au sarbatori si sunt foarte ostili atat celor crestine (Paste, Craciun), cat si celor laice;
10) Nu au Sf. Taine;
11) Prozelitismul este o cerinta expresa; ridicat la rang de dogma;
12) Interzice transfuziile, tratamentele medicale, vaccinuri, transplanturi;
13) Intalnim refuzul exercitarii dreptului la vot si refuzul contactelor cu “nemartorii” in afara intalnirilor prozelitiste.

Martorii lui Iehova in Romania

Ioan B. Sima plecat in SUA, in statul Pennsylvania, intalneste “profetii” iehovisti. Se pare ca Ioan Sima s-a intalnit cu insusi “pedagogul” Russell, care 1-a sfatuit, inainte de moartea sa, sa se reintoarca in tara si sa arate si romanilor “poruncile” lui lehova. Ioan Sima revine in Ardeal, in 1920 si incepe organizarea unui grup iehovist. In acelasi timp, russellismul patrunsese si era puternic in Ungaria. Unii maghiari reformati si mai ales baptisti si adventisti incearca sa organizeze si ei secta, fiind impotriva noilor stari din Transilvania, dupa 1918.

Ioan B. Sima revine la Biserica ortodoxa si dandu-si seama de pericolul moral si social al iehovismului. Gruparea iehovista este preluata in totalitate de catre unguri, propaganda este sustinuta din afara granitelor tarii; se tipareste in continuare revista “Turnul de veghe” si alte brosuri iehoviste, printre care cea mai importanta, intitulata “Epoca de aur”.

Din Cluj, iehovismul s-a raspandit printre maghiarii din Maramures, Crisana si Banat, la ucraineni si sarbi si apoi la unii dintre romanii trecuti la adventisti in Moldova, Dobrogea si, in ultima vreme, in Oltenia si Muntenia. Sunt recunoscuti drept cult in anul 2000.

ATENTIE! Site-ul almeea.ro nu-si asuma nicio responsabilitate pentru articolele legate de vindecarea fizica, prin folosirea sau nefolosirea anumitor alimente, medicamente si/sau anumite exercitii. Aceste articole au doar rol informativ. Daca doriti sau nu sa folositi sfaturile din aceste articole depinde doar de voi. Va recomandam sa cereti consult specializat inainte de a pune in practica aceste sfaturi.

S-ar putea sa va placa si

46 comments

Constantin 18 aprilie 2009 - 18:06

” Nu sunt de acord cu ultimele ( 12. 13) ” doctrine ale Iehovistilor ” .

IONEL 4 iulie 2009 - 23:32

Domnul Constantin ne e de acord vad cu ultimele doctrine cea cu transfuziile ,tratamente medicale,etc si cu refuzul de a merge la vot.A citit VREODATA SAU A AJUNS IN MANA DANSULUI VREO CARTE DESPRE PRIMII CRESTINI.CRED CA NU.SA CITEASCA CE AU CREZUT PRIMII CRESTINI SI CE NU AU CREZUT SI CE NU AU FACUT.Primii crestini erau loiali Imperiului Roman atata timp cat nu le era lezata credinta,nu erau nici unul dintre ei soldati sa apere Imperiul iar daca erau renuntau imediat ce deveneau crestini.Sa caute ca are destule informatii Domnul Constantin si pe net despre primii crestini,despre crestinismul primar.

CRISTIAN 10 iulie 2009 - 14:09

IONELE ,ORI ESTI FOARTE PROST ORI ASA ESTI TU !!!!!! TU SA CITESTI ,DACA STII, DESPRE PRIMII CRESTINI 1 IDIOTULE !

engel 10 iulie 2009 - 16:05

Iehovistii sunt cea mai proasta secta!parerea mea.

marcu 12 iulie 2009 - 13:48

“Prezentarea” Org.Rel.”Martorii lui Iehova” contine unele inexactitati precum si aprecieri subiective,unilaterale.
Sa o luam cu inceputul:in cursul Reformei,au fost persoane sau grupuri care analizau Biblia separat si nu dupa canoanele bisericesti traditionale,acestia observand o tot mai mare deviere a invataturilor bisericesti de la canoanele Bibliei.Unul dintre acestia ( nu primul si nu singurul) a fost C.T.Russel.El a pus bazele a ceea ce fac azi M.I. in mod organizat,intelegand in mod corect principalele invataturi ale Bibliei,dar nu pe toate.
Nu MI ci unele secte desprinse din organizatie se numesc sau se numeau russelisti ,adventi calculati ori milenisti.
In ce priveste “profetiile” despre sfarsitul lumii la diverse date,va rog sa mentionati publicatiile si sa citati din acestea,intrucat eu,un MI,cu doua generatii in ascendenta in aceasta credinta,nu am invatat NICIODATA asa ceva.S-au facut calcule de catre Russel cu privire la Prezenta (paroussia) lui Isus,la sfarsitul timpurilor Neamurilor,in final a inteles corect profetia lui Daniel in acest sens,dar nu a adunat st.in Biblie -asa cum au facut-o adventistii-sa fie rapiti la cer.”Adevarul va va face liberi” 9ap.in 1943 in limba romana) si alte publicatii au prezentat calcule cu privire la implinirea a 6000 de ani de la crearea lui Adam,DAR NU AU SUSTINUT O DATA SAU UN AN CA SFARSIT AL LUMII.Iar in ce priveste anul 2000,MI au spus la TV in Romania (in 1999) ca ,biblic vorbind,nu exista referinte ca ar fi unul special.
1.Traducerea NWT nu este eretica.In Santa Scriptura-1874-Gala Galaction ,in Biblia -ed.1922,numele Iehova este mentionat de aproape 6000 de ori…Iar Isus a spus ca le-a facut cunoscut acest Nume ucenicilor…si ne-a indemnat sa ne rugam pt.sfintirea Numelui…Ap.Pavel,citand din Ioel,a spus: ” ..oricine cheama numele DOMNULUI(IEHOVA),va fi mantuit”.Este deci o cerinta OBLIGATORIE a mantuirii sa cunoastem,sa chemam si sa sfintim acest Nume.De ce este corect aceasta forma?Pt.ca,asa cum am citit intr-un articol de pe acest site,numele lui Isus in ebraica,Yehoshuah inseamna “IHWH (Iehova) este salvare”.Iehova concorda cu Yehoshuah si nu Iahve,cum este mentionat eronat in articol.
2.Nici Pavel,Petru,Ioan si ceilalti apostoli nu au crezut in treime.Invatatura trinitatii a fost pusa in biserica la anul 382 e.n.,la Conciliul de la Constantinopole…Textul din I Ioan (trei sunt care….Tatal,Fiul si Duhul Sfant) este adaugat la textul original,cum rec.Cornilescu.
3.Isus este Fiul lui Dumnezeu si are calitatea de Arhanghel (conducator al ingerilor) numai cand executa sentintele judecatoresti.Este Rege in cer si va fi si peste Pamant,in curand.
4.Duhul (Spiritul) Sfant este puterea lui Dumnezeu.Altminteri,daca ar fi Dumnezeu,ar trebui sa poarte un Nume: Tatal se numeste IHWH,Fiul se numeste Isus,dar Duhul Sfant ce Nume are?
5.Unde calculam noi “neancetat” paroussia?Citeaza din publicatiile noastre..altfel este barfa.
6.Cum sa credem in suflet? Biblia spune,prin Ezechiel: “Sufletul care pacatuieste…va muri”.Doctrina sufl.nemuritor si chinul vesnic este nebiblica.Voi reveni,pt.cel.pnct.

marcu 15 iulie 2009 - 6:08

7.Noi nu impartim in “clase” pe cei mantuiti.Dar ,Biblia ne vorbeste ,Isus ne spune in “Predica de pe munte” ca exista cele doua clase,iar Ioan in revelatia de pe insula Patmos vede tot doua clase:unii,144000,cu Isus pe Muntele Sion Ceresc,apoi o “mare multime”…care “vine din Necazul cel Mare”.
Iar concludent este faptul ca DUMNEZEU A CREAT OMUL SA POPULEZE PAMANTUL ( cresteti,inmultiti-va SI UMPLETI PAMANTUL -i-a spus lui Adam si apoi lui Noe).
Iata ca “teoria” celor doua clase este biblica…
8.” nu cinstesc pe Maica Domnului….”
Maria,mama lui Isus,a fost o femeie credincioasa,dar teoria cu PURUREA FECIOARA este o legenda absurda si nebiblica.Ea a avut sot,a mai avut alti copii.Este ,fara indoiala una dintre cele 144000 de persoane CARE VOR DOMNI IN CER CU ISUS.
In sec.IV,biserica a declarat-o Theotokos.Pana atunci,NIMENI nu a adorat-o…Si,EA NU POATE FI MIJLOCITOARE INTRE NOI SI DUMNEZEU,pt.ca “AVEM UN SINGUR DUMNEZEU-TATAL SI UN SINGUR MIJLOCITOR INTRE DUMNEZEU SI OAMENI…ISUS CHRISTOS”.Si Biblia spune:” Numai lui Dumnezeu sa te inchini”…deci nu sfintilor,nu Mariei.
9.Nu au sarbatori…pai d-lor,Pastele este o sarbatoare a evreilor,a fost instituita in Egipt,NU ESTE O SARBATOARE CRESTINA,Isus nu a spus vreodata:sarbatoriti-l,a vorbit NUMAI DE COMEMORAREA MORTII SALE.
Iar Craciunul? ISUS NU S-A NASCUT,IN MOD EVIDENT LA 25 DECEMBRIE.Intrucat a trait 33 de ani si jumatate,a murit la 14 Nissan,El s-a nascut la inceputul lunii octombrie,fara a se cunoaste cu certitudine data nasterii Sale.
Craciunul se sarbatoreste din timpul imparatului Constantin,fiind suprapus peste Ziua Soarelui,o sarbatoare pagana,foarte populara in Imp.Roman de Rasarit…Prin modul de desfasurare,numeroasele manifestari pagane,lipsa oricarei legaturi cu datele biblice,Craciunul NU ESTE O SARBATOARE CRESTINA.
10.Sfintele taine au fost introduse in practica crestinismului cateva secole dupa moartea lui Isus.
In adevaratul crestinism NU EXISTA PREOTI,noi avem “un singur Mare preot…o preotie CARE NU TRECE DE LA UNUL LA ALTUL…ISUS CHRISTOR” (vezi Evrei,cap.4-6).Randuiala actualilor preoti,”Sfinti” “preasfinti”,”preafericiti” este nebiblica.
11.NOI NU FACEM PROZELITISM.Predicarea Evangheliei este cerinta de baza a oricarui crestin,stabilita de Isus.Acest lucru il facem,din sat in sat,din oras in oras,in fiecare casa,doi cate doi,cum a poruncit Regele Isus…
12.Biblia ne spune SA NE ABTINEM DE LA SANGE.Afirmatia Dvs.ca suntem impotriva vaccinurilor si tratamentelor medicale este falsa.Iar pt.transfuzii,propunem tratamente alternative,nu suntem bigoti.Avem sute de medici in Ramania cu care colaboram.
13.Noi nu ne amestecam in politica,un vot inseamna a judeca,a stabili ca X este mai bun decat Y,ceea ce Biblia interzice.Si nu traim izolati.Nu suntem Amish-i…ne intalnim cu ” nemartori”…afirmatia Dvs.este falsa.
Organizatia noastra exista in Romania din 1911.Nu Sima a fost promotorul…din nou afirmatie falsa.
C.T.Russel a facut cateva erori cu privire la prezenta (paroussia) lui Isus,dar a inteles corect inceputul domniei ceresti,in 1914.
Rutherford NU A SPUS CA LUMEA SE VA SFARSI IN 1925-afirmatie falsa
-N.H.Knorr a fost ales presedinte al WT SOCIETY in 1943..din nou afirmatie falsa…
Anul 2000 NU A INSEMNAT NIMIc PT. MARTORII LUI IEHOVA.Nu puteti arata nici o referire la acest an ca sfarsitul lumii in scrierile noastre.IATA O MULTITUDINE DE AFIRMATII FALSE…D-lor,va rog sa fiti seriosi si sa prezentati adevaruri,nu distorsionari si minciuni…

roxana 7 august 2009 - 19:42

Pai daca nu merge la vot cine aleeg un coducator?Lamuriti-ma si pe mine.Se autoaleg,sau cum?Nu judecam cand mergem la votdar trebuie ales un reprez\entants,iar noi votam pe cel care ni se pare ca e cel mai comtetent .Nu judecam,ci alegem.Nu discreditam.Acum haideti sa nu exageram.Nu cred ca Dumnezeu are ceva importiva votului,Dumnezeu stie ca trebuie alesi cinducatori.
Iar a face confuzie intre Isus si un Inger mi se pare absurd.Isus e Dumnezeu Fiul,Nu e un inger.Sunt entitati cu totul diferite.

victor 12 august 2009 - 6:12

daca faci ceva prost (obiect,persoana etc.) ce spui despre creatorul lui.Cu privire la vot ,cuvintul lui Dumnezeu ne spune ca El ridica si tot El coboara, noi trebue sa ne rugam pt conducatori fie ca mergem sau nu la vot.Cind ai de ales intre pacat si pacat ,ce faci?Te abtii.

atrofiata 15 august 2009 - 18:12

Marcu.Tie ti se pare normal ca Insusi Dumnezeu sa se nasca dintr.o femeie oarecare?Si de ce fecioria ei ar fi absurda si Invierea nu?
Inca ceva:citeaza sau adu dovezi concrete in care se specifica ca Maria ar fi avut sot,sau alti copii.Maria,intr.adevar a fos logodnica lui Iosif,care Iosif,era cel care avea grija de ea.Pentru ca asta inseamna de fapt logodnic:”ingrijitor”.
Ar trebui sa va fie rusine ca luati in batjocura numele si statutul Fecioarei.Cred ca si pentru un muritor de rand mama reprezinta ceva mai mult decat o individa oarecare dintr.o gloata aleasa,daramite pentru insusi Dumnezeu.Nu se inchina nimeni sfintilor,cerem ajutor lor,ca fiind prieteni ai lui Dumnezeu.Raporteaza situatia la tine insuti:nu ti s.a intamplat niciodata sa rogi pe cineva sa te ajute,iar acel cineva,sa ceara mai departe ajutor din partea unei persoane cu rang sau statut mai inalt?

marcu 15 august 2009 - 22:20

Cred ca DUSCUTIILE DE AICI SUNT INUTILE.cAND AM CONFUNDAT EU PE iSUS CU UN INGER Roxana???
De ce va place sa faceti afirmatii incorecte?Eu am aratat ca despre noi se fac afirmatii false,am argumentat iar tu Roxana perseverezi in neadevaruri…
Iar pt.tine ATROFIATO:din fecioara Maria s-a nascut Omul Isus,despre care Biblia ne spune ca este SINGURUL MIJLOCITOR intre noi si Dumnezeu.Isus,cat a trait pe Pamant,33 de ani si jumatate,a fost un om perfect.
Numai dupa invierea Sa a revenit la existenta Sa de sorginte divina.Iar Maria nu a fost o femeie oarecare.Iosif a fost sotul ,nu logodnicul ei.Si a mai avut fii si fiice: Matei 13:55.Deci,”pururea Fecioara” este o fantasmagorie inutila a clerului apostat,introdusa pt.a o declara pe Maria THEOTOKOS(nascatoare de Dumnezeu).
Deci,Maria l-a nascut pe copilul Isus,nu pe Dumnezeu,pt.ca Dumnezeu nu poate fi ispitit de Diavol si nu poate sa moara.Iar despre sotul Mariei si fratii si surorile vitregi(e) ai (ale) lui Isus pot sa-ti citez zeci de versete din Biblie,in afara celui de mai sus.Nu stiu carei religii ii apartii,dar doctrinele ortodoxa si catolica o promoveaza pe Maria ca mijlocitoare intre oameni si Dumnezeu si i se adreseaza rugaciuni.Biblia ne spune prin insusi Isus:” tot ce veti cere IN NUMELE MEU vi se va da…”Aceasta este singura cale spre Dumnezeu,ATROFIATO!!Nu prin Maria,Petru,Pavel,moastele nu stiu cui….
Iar Roxana draga,daca alegem intre om si om se cheama ca judecam:adica,decretam ca X este mai bun ca Y,ceea ce NUMAI DUMNEZEU o poate face in mod corect….Alegerea conducatorilor este o problema laica,politica si nu-i priveste pe crestini.Ce ar fi daca toti oamenii ar fi crestini?Nu ar mai fi nevoie de conducatori umani,pt.ca Regele nostru este Christos.

atrofiata 15 august 2009 - 22:40

Marcu iarta.mi indrazneala dar esti exact ca si Dan Brown cu al lui cod.Cred ca este inutil sa mai continuam conversatia in conditiile in care tu ramai ferm in ale tale convingeri.Tin sa mentionez doar atat:Iisus a fost om si Dumnezeu.Nu poti separa natura lui umana de cea divina.Nu ne inchinam la moastele propriu zise ci la ce reprezinta ele.E ca si cum tu ai privi o fotografie a cuiva drag.Reminiscentele nu tin de structura hartiei si de chipul reprezentat pe respectiva hartie.As fi curioasa sa.mi citezi un pasaj din biblie dar nu cea reeditata de vreun anonim,cea care sa aiba pecetea cuiva care sa fie destul de responsabil pentru a fi tras la raspundere,in care scrie clar ca Maria si Iosif traiau ca femeie si barbat.

atrofiata 15 august 2009 - 22:44

cu de chipul*

atrofiata 15 august 2009 - 22:44

ci de chipul*

IONEL 17 august 2009 - 22:54

pentru Cristian ca vad ca e chiar idiot asa vorbesc si eu cum vorbeste si el,,,nu crezi ca exista carti despre ce au crezut primii crestini sau care-i treaba,,,citeste mai intai si apoi vorbeste,,,,Documenteaza-te bine inainte sa deschizi gura.

Jeni 26 august 2009 - 21:29

In seara asta am vazut prima oara discutia despre MI.DragiLor,eu imi declin religia:sunt ortodoxa,asta pentru ca asa au hotarat parintii mei prntru mine dupa cutume bine inradacinate.De ce spun asta?ptr ca in speta religia este o chestiune extrem de importanta,posibil cea mai imp si atunci consider ca trebuie sa o alegi in deplina cunostinta de cauza si cand in ivataturile sale gasesti efectiv izvorul care sa-ti adape setea(dorinta de a-l sluj pe Unicul Dumnezeu Adevarat si asta nu oricum ci dupa normele sale,precum si raspunsuri conforme adevarului biblic la intrebarile eului tau,nu dogme omenesti servite pe post de credinte)Posibil sa va puneti intrebarea daca nu este armonizata cu actuala religie de ce nu o schimba(In fond Isus si-a declarat lumii credinta prin simbolul botezului dupa anii 30 de viata)Cand o sa gasesc acea religie,acel cult care sa-mi raspunda si ai caror adepti sa traiasca efectiv dupa normele lui Dumnezeu pe care repet le gasim numai in Cuvantul inspirat al lui Dzeu-Biblia,o sa fac si respectiva schimbare in viata mea.Pana atunci,revenind la oile noastre ca sa zic asa,vreau sa va spun ca membrii cultului MI sunt de departe cei mai de calitate crestini pe care am avut bucuria sa-i intalnesc.In polemica de mai sus,sunt prezenrati ei ca pers,precum si invataturile sustinute si promovate de ei,cu multe distorsiuni si chiar neadevaruri,V-am dat ceva date despre mine,tocmai ptr a intelege ca scriu doar din dorinta de a avea dv si cei interesati si un alt pct de vedere asupra acestor aspecte.Foarte multe din credintele promovate de martori se regasesc cu o acuratete de 100%in Biblie,inclusiv numele lui Dzeu pe care ne ferim din nu stiu ce motive sa-l rostim noiDiscutabil cum si de ce de la bibliile dintre raz incoace a disparut din toate reeditarile acest Nume sistematic…Sunt multe de spus,nu se pot dezbate in cateva vorbe,dar ce stiu clar din experienta mea si a multor oameni calitativi si …nemartori este ca MI au calitatea maxima de a vorbi oamenilor despre Dumnezeu si despre marea perspectiva pe care credinta adevarata o confera lumii.Si fac asta cu zambetul pe buze,politicosi,sunt mai degraba extroverti decat antisociali cum sunt mai sus prezentati.I-am intalnit deseori in medii care nu au nicio legatura cu vre-un asezamant exclusivist sau grupari de acest gen.Ce sa zic?Am cunoscut si preoti de 5 stele,dar…ii pot numara pe degetele la o mana(sau nu)ori oamenii din cultul MI cu care m-am intersectat au fost toti,absolut remarcabili,dincolo de diferentele date de capacitate,profesii,dezv personala.Va dores o seara buna si daca am scris mult imi cer scuze,dar dpmdv subiectul cerea si un alt pct de vedere.Doritorii-incercati sa aflati singuri adevarul,s-ar putea sa fiti uimiti:)
Jeni

marcu 23 octombrie 2009 - 23:53

Buna ATROFIATO:Cum a fost Isus om si Dumnezeu IN ACELASI TIMP??Pai,Atrofiato,Dumnezeu POATE FI ISPITIT DE DIAVOL??II POATE CERE DIAVOLUL LUI DUMNEZEU:INCHINA-TE MIE???
POATE DUMNEZEU SA MOARA??Nu realizezi cate aberatii rezulta din aceasta pretentie absurda??
Poate Dumnezeu SA INVIE??
Iar la pupat oase…succes!! Nu vezi cata bataie de joc??Cata inselaciune??
Poti utiliza poza in locul persoanei??Te poti casatori cu o poza??ACEASTA SE NUMESTE IDOLATRIE,Atrofiato…Pai evreii cand au facut vitelul de aur in desert,credeau cumva ca ACELA este zeul??Nu,…ei tot asa credeau:ca-l reprezinta pe zeu…Citeste cu atentie Porunca a II a….
Iar in ce priveste faptul ca Iosif si Maria au avut copii,din ce traducere doresti sa-ti citez??
Iacov,cel care a scis epistola din NT era FRATELE VITREG AL LUI ISUS!!
Este buna traducerea Cornilescu??Sau vrei sa-ti trimit textele originale??

marcu 23 octombrie 2009 - 23:56

a scris

crestinortodox 24 ianuarie 2010 - 13:17

auzi bai marcu daca in caz ca nu ai vazut vreo icoana ortodoxa ne scri si numele sfintei/sfantului care e pe ea, si la voi, retardatii lui iehova, din cate stiu eu ae acceptata poligamia si alte lcruri care sint interzise legii. voi santeti oameni cu mintea bolnava. a… si inca ceva, am batut cu un prieten doi retardati de-ai vostri cand eram in italia acum un an. ha ha ha!!!!

vioreaua 24 ianuarie 2010 - 19:49

PENTRU MARCU, in primul rand, buna. In a-l doilea, da-mi voie sa iau pe rand ceea ce spui tu
-1Iisus era un spirit indumnezeit, mantuit, deci una cu Dumnezeu. Dar ca sa-si implineasca misiunea a luat trup de om. Deci era un Dumnezeu in trup de om. Si tu prin tot ceea ce faci bun si gandesti, tot Dumnezeu este si nu tu. ”NU EU SUNT BUN CI DUMNEZEU”. Acesta este primul pas spre smerenie.
-2Da tot ceea ce are trup din carne si oase poate fi ispitit. Asta din cauza nevoilor trupesti, foame, sete, etc. Ideea era ca spiritul, a invins necesitatile trupesti, deci un pas facut spre mantuire. Si nu pentru el s-au facut toate acestea, ci pentru noi, ca sa avem un model…sa ne arate calea.
-3Nu, Dumnezeu nu poate sa moara si nici nu a murit decat trupul Lui . Tocmai asta a vrut sa ne invete ca numai trupul este muritor, si sufletul este vesnic viu. Si un suflet mai poate invia si atunci cand, este mort in pacat, s-a cait de ceea ce a facut, si a inviat prin constientizarea si refuzul pacatului.
-4Cat despre sfintele moaste ce sa-ti spun…la cat esti de indoctrinat nu ma atept sa intelegi.
Sfintii respectivi, nu sunt Dumnezeu si nu ne inchinam la ei ci ii rugam sa se roage alaturi de noi si pentru noi Lui Dumnezeu. Sunt niste ajutoare, este problema fiecaruia pe ce cale alege sa comunice cu Dumnezeu.
5-Idolatrie este atunci cand numai judeci cu mintea ta ceea ce citesti din biblie de exemplu si ai nevoie de altul sa iti spuna, sau cand slujesti banului ( vitelul de aur), sau unui chp cioplit sau pictat crezind ca acea pictura te poare ajuta. Dar, ATENTIE! noi, crestinii nu ne inchinam acelui chip pictat noi ne inchinam LUI Dumnezeu, pe care il reprezinta acea icoana. Asa cum porti la inima ta poza mamei tale, sau cu cineva drag, asa avem si noi iconite. Nu inteleg care este problema?
-6Deci, acel zeu era facut pentru ca nu mai primeau mana, si era un VITEL chiar daca era asa cum zici tu, tot nu ai dreptate ca noi nu avem icoane cu vitei.
-7Sfanta Fecioara, este in primul rand, mama Lui Iisus, asa cum vrei ca mama ta sa fie respectata, asa se cere sa o respecti si tu pe Ea. Apoi este simbolul Vietii, al maternitatii si al femeii. Dar, simbolurile, sunt prea mult pentru voi care, luati totul ad literam sau va da pastorul mura in gura ce sa ganditi sau ce sa spuneti.
Imi pare rau pentru toti romanii care au lepadat credinta stramoseasca, mai veche cu mult decat toate sectele venite din afara.Imi pare rau ca nu ati incercat si nu ati facut totul in biserica stramosilor vostrii ca sa puteti spune; AM MERS PE CALEA ACEASTA SI NU L-AM GASIT PE DUMNEZEU. V-ati imbatat cu apa rece de vorbele strainilor, si ati ales o alta cale decat cea a stramosilor vostri…o cale mai anevoioasa dar sper sa va duca tot acolo si anume la Dumnezeu.
As vrea insa sa ne lasati in pace si sa ne respectati credinta si sa nu mai bateti la usile noastre pentru a ne spune in ce sa credem. Aveti un pic de smerenie, si nu va mai credeti buricele religiilor. Tot oameni sunteti si voi. Cum noi va lasam in pace sa urmati calea pe care ati ales-o asa lasati-ne si voi. RESPECTATI-NE.

vioreaua 24 ianuarie 2010 - 19:57

crestinortodox, daca ai batut un om, de orice religie si nu ai vazut in el pe frtele tau, nu te judec eu dar nu ai procedat ca un crestin adevarat. Daca nu iti pare rau si te mai si lauzi….asta este chiar rau. A fi crestin inseamna a iubi nu numai pe cei iubiti ci si pe cei vrajmasi. Sper ca nu o iei in nume de rau si sper ca Dumnezeu sa te lumineze, si sa iti arate Iubirea Lui.

vioreaua 24 ianuarie 2010 - 20:16

SI CARE ESTE PROBLEMA DACA SFANTA FECIOARA A MAI AVUT COPII SAU NU? CE ESTE RAU IN FAPTUL CA A AVUT RELATII SEXUALE? POATE CA A AVUT SAU POATE CA NU. NU DE ASTA DEPINDE SFINTENIA UNUI OM. ESTE FECIOARA PENTRU CA A NASCUT PE IISUS FARA SA CUNOASCA BARBAT SI VA RAMANE PURURI ASA. PE URMA A FOST SOTIA LUI IOSIF SI POATE CA SI-A FACUT DATORIA DE SOTIE. DACA SE CULCA CU EL ASTA NU INSEAMNA CA PACATUIA SAU CA NUMAI ERA CURATA. SI VA RAMANE MEREU ALATURI DE SUFLETELE NOASTRE PRIN IUBIREA PENTRU COPILUL EI, SI PRIN LACRIMILE VARSATE DE DURE CA SI-A VAZUT FIUL RASTIGNIT. NUMAI O MAMA POATE SA INTELEAGA CU ADEVARAT PRIN CE SUFERINTE SUFLETESTI A TRECUT EA CAND FIUL EI SUFERA TRUPESTE. ce conteaza daca Iisus a avut sau nu o sotie? Jertfa Lui ramane aceeasi si invataturile la fel. Nu se spurca nimeni daca face dragoste asa ne-a lasat Dumnezeu asta inseamna viata pentru ca daca cumva ati uitat, asa ne reproducem. Este un puritanism care ne face rau si nu ne lasa sa vedem adevaratul pacat, cel al sexului fara iubire, sau doar din viciu.
Sa faci dragoste cu cel pe /cea pe care o iubesti, este frumos si sanatos. Sa iti inseli sotul, sa faci sex pentru avere, sa participi la orgii sexuale sau alte destrabalari este urat si murdar. Asta trebuie sa fim atenti in viata noastra sa nu ne murdarim sufletul cu vicii si nu daca Sfanta Fecioara sau Domnul Iisus au facut sau nu ceea ce se chiama sex.

crestinortodox 31 ianuarie 2010 - 12:44

vioreaua, daca cineva nu intelege din vorba buna ca vrei sa fii lasat in pace eu mcred ca atunci tre sa scimbi foaia si apropo in italia am priteni catolici, musulmani si cativa pocaiti, deci nu am nimic cureligia lor dar daca omul insista sa ma bata la cap cu ale lor imi cam pierd firea.

ssokie 31 ianuarie 2010 - 21:47

eu am multi prieteni martori,sant oameni cu scaun la cap si extraordinar de amabili si curati sufleteste,si ceea ce scrie mai sus,majoritatea sant niste aberatii,ineptii,nu inteleg de ce numai se discrediteaza acest subiect,,,,ce treaba aveti voi cu ei?daca nu sant ca altii trebuie sa-i bateti.sa-i omorati? mi se pare o lasitate,departe de porunca data de Dzeu tuturor crestinilor…sa va iubiti…pe pamantul acesta sant mii de religii,,,,chiar satanice dar nu se face atata valva in jurul lor ,oameni buni,incercati sa fiti maleabili si lasa .ti oamenii diferiti sa traiasca si ei !trageti foloase si apreciati faptul ca ei predica din iubire ptr om ,nu ca sa va schimbe doctrinele sau convingerile ci pur si simplu ptr ca ei vor ca toata lumea sa stie ca in curand va veni sf lumii….ar trebui ca fiecare sa ne facem procese de constiinta sa ne gandim cum ne va gasi acel sfarsit!si in final cred ca alegerea apartine lui DUMNEZEU,NU A NOASTRA! va multumesc.

Razvan 31 ianuarie 2010 - 22:10

scuza-mi interventia dar ei chiar vor ca toata lumea sa stie ca in curand va veni sfarsitul lumii…nu au altceva mai bun de facut decat sa bage spaima in oameni? doar asa poti sa-l indrepti pe om pe calea credintei spunandu-i ca sfarsitul e aproape? sincer nu stiam asta despre ei dar daca e cum zici tu e o religie de 2 lei.
am si eu din intamplare niste rudenii care apartin de iehovisti si nu pot sa spun despre ei decat ca sunt niste oameni foarte mandrii de ei si care de fiecare daca cand intri in discutii cu ei iti spun ca daca nu te duci la ei nu o sa mostenesti viata vesnica…aceeasi mancare de peste ca si penticostalii si baptistii…nu cauta decat cum sa-si acapareze adepti.
Nu are nimeni nimica cu ei dar sa ne lase in pace si sa nu ne mai tot streseze atata de cap. Cel putin satanistii nu vin la tine sa te atraga in sectele lor.

veronica 1 februarie 2010 - 22:30

Ca sfarsitul e aproape nu o prezic martori a prezis-o Profetul Daniel [Daniel 2-31 pana la 45],nu e pt a speria pe nimeni ci pt a ne pregati,pt a fi ca si fecioarele intelepte care sunt pregatite pt momentul in care va veni ISUS.Nu sunt de acord ca ISUS si-a inceput guvernarea in cer,toti il vor vedea cand va veni asa scrie in Biblie.Despre trinitate este scris in 1IOAN 5 cu 7,comparati Biblia ortodoxa cu cea a martorilor,cineva va plati in fata lui DUMNEZEU, pt ca nimeni nu ar trebui sa scoata sau sa adauge nimic.Martorii nu cred in existenta iadului desi ISUS a explicat totul foarte clar.Ce ar trebui sa facem noi e sa ne rugam ca DUMNEZEU sa ne lumineze,sa ne calauzeasca,sa ne apere si sa ne pazeasca!AMIN

Razvan 1 februarie 2010 - 22:52

de modificat Biblia ma gandesc ca si la ortodocsi,catolici, penticostali, iehovisti e modificata fata de scriptele originale. Nu trebuia sa se ajunga la atatea religii dar din cate se pare s-a mai trezit cate un fanatic si si-a trasat cate o religie dupa credintele lui si dupa cum a vazut el Biblia. Adevarul e ca multi citesc din ea dar putini pricep adevaratul mesaj.
Atat am vrut sa subliniez mai sus..ca nu ai cum sa fii crestin cu forta. Cine vrea sa primeasca pe Dumnezeu in viata lor Il vor urma de buna voie.
Dar totusi daca nu cred in iad si numai in rai atunci pentru ce lupta?!

Tinand cont ca nici ortodocsi, catolici, pocaiti, iehovistii nu cred in reincarnare atunci de ce tot ne pregatim pentru apocalipsa? daca nu exista reincarnare ar trebui sa te pregatesti pentru moarte stiind ca nu mai ai sanse sa iti indrepti pacatele. Si moartea stim fiecare dintre noi ca nu ai cum sa o pacalesti. Deci dupa aceste teorii oricum trebuie sa fim pregatiti chiar daca sfarsitul vine peste un miliard de ani. E ca o unica sansa se a ajunge in rai, necontand daca apocalipsa e aproape sau mai dureaza mult si bine pana la ea.

veronica 2 februarie 2010 - 0:31

Ca sfarsitul e aproape nu o prezic martori a prezis-o Profetul Daniel [Daniel 2-31 pana la 45],nu e pt a speria pe nimeni ci pt a ne pregati,pt a fi ca si fecioarele intelepte care sunt pregatite pt momentul in care va veni ISUS.Nu sunt de acord ca ISUS si-a inceput guvernarea in cer,toti il vor vedea cand va veni asa scrie in Biblie.Despre trinitate este scris in 1IOAN 5 cu 7,comparati Biblia ortodoxa cu cea a martorilor,cineva va plati in fata lui DUMNEZEU, pt ca nimeni nu ar trebui sa scoata sau sa adauge nimic.Martorii nu cred in existenta iadului desi ISUS a explicat totul foarte clar.Ce ar trebui sa facem noi e sa ne rugam ca DUMNEZEU sa ne lumineze,sa ne calauzeasca,sa ne apere si sa ne pazeasca!
MI considera o datorie sa vorbeasca despre Biblie si tot ce e scris in Ea,inentia lor e sa salveze cat mai multe suflete d la pieire,ne arata ca le pasa de noi si e un exemplu foarte bun pt orisicine.ISUSa zis sa ne iubim aproapele ca pe noi insine.MI vrea sa imi salveze sufletul dar daca eu ii arat ca ceea ce imi zice e gresit ca invatatura pe care a primit-o nu e una corecta atunci voi salva eu sufletul sau.Argumente,asta se cere.Ai dreptate,demonstreaza.DUMNEZEU ne-a dat porunci,noi am demonstrat ca nu suntem in stare sa le respectam,atunci EL a venit pe pamant in chip de om pt a ne demonstra si pt a ne invata ca putem sa respectam legea LUI chiar si atunci cand exista probleme mari si adevarate,chiar si atunci cand suntem osanditi la moarte. Ne-a dat un exemplu,ne-a demonstrat,ne-a invatat,ne-a aratat,noi doar trebuie sa ii urmam exemplul.Caut adevarul sper ca DUMNEZEU sa ma lumineze,acelasi lucru va doresc si voua la toti indiferent de religie,DRAGOSTEA e cea care ar trebui sa ne ocupe gandurile si sufletele tuturor.

vioreaua 2 februarie 2010 - 11:52

OrtodocXii si catolicii cred in Inviere, dar, intr-o singura Inviere dupa moarte, care nu este posibila daca nu crezi in Domnul IIsus. Reincarnarea este o teorie care spune ca un suflet se poate intrupa de mai multe ori.

veronica 2 februarie 2010 - 16:57

MI sunt convinsi ca DUMNEZEU care e dragoste nu poate da o osandire vesnica fiilor sai indiferent cum s-ar purta ei pe pamant,cred ca plata pt pacat este moarte si atat.Cine nu vrea sa il primeasca pe ISUS ca si mantuitor va fi sters de pe fata pamantului pt totdeauna,iar ceilalti vor trai vesnic in paradisul care va fi instalat pe pamant.Pt ce lupta? Pt viata vesnica! Eu personal nu sunt de acord,exista fiinte care omoara semeni lor din placere,ar fi ceva de ne conceput[pt mintea mea]ca acestia sa moara si atat,cand au ales sa se comporte intr-un anumit mod si-au asumat [asa ar trebui sa fie]riscul ca intr-o zi sa si plateasca.Sa moara si atat ar fi prea putin.Poate ca eu sunt o fiinta rea dar asta e modul meu de a gandi.

vioreaua 2 februarie 2010 - 23:06

Veronica tu nu dai dovada de rautate ci doar de cinism!

veronica 3 februarie 2010 - 13:25

CINICA? Pt care motiv?

mihai 16 iulie 2010 - 13:58

cred ca martorii lui Iehova comit o greseala fundamentala si decisiva (din punctul meu de vedere)
in timp ce resping o multime de doctrine ”false” si cauta sa arate oamenilor ”adevarul”, ei insisi propovaduiesc si sustin doctrina infailibilitatii. e comuna tuturor sistemelor inchise care nu mai pot progresa. biserica catolica s-a fript si macar s-a cumintit in privinta asta, semn ca a invatat sa citeasca istoria. orice om cu o masura oarecare de bun simt ar accepta ca e om si ca poate gresi in multe privinte, si prin asta l-ar ”elibera” pe Dumnezeu din robie, dandu-i dreptul sa isi faca treaba de ”Dumnezeu”, asa cum stie EL. in conditiile actuale, Dumnezeu trebuie sa citeasca cu grija publicatiile periodice ale ”turnului de veghere” ca sa isi faca un update inainte de orice ar gandi , sau ar dori sa faca, ca nu cumva sa se trezeasca pe contrasensul unor calcule atat de corecte. sfatuiesc in primul rand pe martori sa isi citeasca propria istorie din mai multe surse si sa analizeze sincer. singur cazul ”Beth- Sharim” e o mare rusine….nu mai zic de faptul ca au vandut in mod gresit (de cel putin 6 ori) date despre implinirea unor profetii…. si sa avem grija fiecare dintre noi pentru ca de multe ori procedam la fel, dar la scara mai mica, atunci cand preferam sa ne sustinem orbeste punctele de vedere in fata oricaror argumente.

sorin 22 septembrie 2010 - 12:03

Cel care este fondatorul sectei era un om putin pregatit in domeniu crestinismului . Ei nu merg la vot si alte matrapazlacuri dar au uitat ca Iisus zice “dati cezarului ce ea la cezarului si lui Dumnezeu ce e a lui Dumnezeu”.Deci Iisus nu zice sa ne izolam de socitate. Dar cum ramane cu “sa nu ucizi” daca nu permiti transfuzie de sange unuia cara a pierdet mult sange e crima esti ucigasul lui ori avem noi acest derpt?Raspundeti voi asa zisii alesi.Dar sa nu ma luati cu vampirism ca zice sa nu ne hranim cu sange. Acolo se rafera la faptul ca sa nu ucidem adica daca varsam sange nevinovat e ca si cum ne-am hrani cu sange.Cam asta e talcul dar voi o luati asa cum scrie si uite unde duce la ucuderea unui nevinovat.

un crestin simplu 2 noiembrie 2010 - 11:18

orice invatatura are ca baza un abecedar ,abecedarul religiei este biblia , sunteti de acord nu ?dar cum fiecare suntem unici in felul nostru nu vom intelege biblia la fel . atunci trebuie sa acceptam un ajutor pentru a intelege ,cum la scoala exista profesori care iti explica in aprofunzime ce vrea sa te invete abecedarul asa exista si in religie acesti profesori .toti acesti profesori explica acelasi adevar {invatatura }dar dupa mintea si intelegerea fiecaruia !singurul care poate vedea unicul adevar din toata aceasta invatatura esti tu .dumnezeu ne-a creat unici in gindire ,deciziile luate trebuie sa fie ale noastre si nu a unui grup sau a altei persoane , daca avem credinta dumnezeu ne va arata care este adevarul suprem , nu cel spus de x y z !inca de la inceputurile omenirii omul nu a vrut sa asculte de dumnezeu si s-a lasat condus de : culmea ironiei :alt semen de al lui , asa ca daca vreti sa se schimbe ceva in relatia voastra cu dumnezeu si mai ales sa se schimbe ceva in aceasta lume aceptati doar ajutorul lui dumnezeu si ginditi singuri , nu mai lasati pe altul sa gindeasca pentru voi !

eu 16 decembrie 2010 - 19:13

ADUNATI SI ARSI PE RUG.NU SUNT DECAT NISTE FATARNICI SCARBOSI.

iulian 11 mai 2011 - 0:05

in privinta martorilor am un dubiu ori sant pe cel mai drept drum al crestinilor ori sunt lupi aia rapitori in piei de oi cum scrie in biblie care vor sa va rapeasca cu filozofia…. dumnezeul cel adevarat si drept sa ne dea intelepciune sa vedem adevarul. va salut …giulianotepes

anonim 6 iulie 2011 - 10:24

Societatea Watchtower condamna razboiul dar in acelasi timp il sprijina fiind actionar la o companie care se ocupa cu tehnologie de razboi ???
(Isaia 2:4)

Watchtower Society ( Jehovah’s Witnesses ) and Rand Cam
youtube.com/watch?v=vFD1jrKtz3I

Don’t Cry For The Watchtower Society – Rand Cam
youtube.com/watch?v=ayZpOSA9Lgw

Rand Cam is Watchtower’s Achilies Heel
youtube.com/watch?v=LFfiJoSujlg

verifica acest site !
sec.gov/Archives/edgar/data/922330/000106299302000371/form10k.txt

Securities and Exchange Commission: sec.gov/Archives/edgar/data/922330/000106299302000371/form10k.txt
Name: The Watchtower Society
Class A Shares Owned: 5,073,200
Percentage of Class A Shares Owned: 44.94%
Rand Cam Corporation – Developers of cold turbine engine project, funded by the U.S. Military (Navy).

en.allexperts.com/q/Jehovah-s-Witness-1617/WATCHTOWER-SHAREHOLDERS-1.htm

anonim 27 iulie 2011 - 10:44

ILLUMINATI DUMNEZEUL BIBLIEI

Dumnezeul Bibliei nu este Creatorul, Sursa tuturor lucrurilor ci
este O AUTORITATE MASONICA formata din mai multi lideri + un lider suprem
care de foarte multa vreme au ca scop controlul si subjugarea umanitatii.
Acest dumnezeu(AUTORITATEA MASONICA) conduce lumea prin monarhie si religie

Faptele Apostolilor 7:22
Moise a învăţat toată înţelepciunea Egiptenilor, şi era puternic în cuvinte şi în fapte.

Moise a fost instruit in Egipt in artele magiei, vrajitoriei, filozofiei simbolurilor si hieroglifelor…
in scolile initiatice egiptene aceste cunostinte secrete egiptene precum si altele din sistemul de stiinte
oculte caldeean vor forma, mai tarziu sistemul mistic din traditia Iudaica Kaballah

Daniel 2:21 El(AUTORITATEA MASONICA) schimba vremurile si împrejurarile; El rastoarna si pune pe împarati;
El(AUTORITATEA MASONICA) da întelepciune înteleptilor si pricepere celor priceputi!

Piramida cu varful despartit(PIATRA DIN CAPUL UNGHIULUI) este UN SIMBOL MASONIC
care il regasim si pe bacnota de 1 dollar.

DUMNEZEUL BIBLIEI(AUTORITATEA MASONICA)LUCREAZA CU STANDARDE EGIPTENE(Obeliscul din Piata St.Peter din Vatican, Obeliscul din Washington
Obeliscul de la mormantul lui Ellen G. White, Obeliscul lui Joseph Smith fondatorul religiei mormonilor, piramida
cu varful despartit de la mormantul lui Charles Taze Russell fondatorul religiei martorilor lui Iehova)
invatate in scolile initiatice egiptene.

Matei 21:42
Isus le -a zis: ,,N’ati citit nici odata în Scripturi ca: ,Piatra(Isus liderul suprem),
pe care au lepadat -o zidarii(masonii), a ajuns sa fie pusa în capul unghiului(Piramida cu varful despartit de bacnota de 1 dollar);
Domnul(AUTORITATEA MASONICA) a facut acest lucru, si este minunat în ochii nostri?`

Majoritatea Martorilor Lui Iehova, Adventistilor, Mormonilor…
nu cunosc faptul ca aceste culte religioase au fost fondate de catre masoni
tot la fel putini Romani sunt constienti de faptul ca Romania este o tara
subjugata de catre aceste societati masonice secrete care urmaresc sa robotizeze
toata societatea pentru a instaura o Noua Ordine Mondiala.

Gabriel Marinescu 10 octombrie 2011 - 14:24

Cunosc si eu cativa ‘iehovisti”am discutat cu ei,in general daca “sapi”ai sa afli dece a aderat la …gruparea asta religioasa:din motive materiale!La ei unii dau ca sa-si cumpere gratiile lui ….Iehova si altii primesc de la cei ce dau MITA!Ca de fapt asta este realitatea!Unii sunt intr-adevar idioti si dau pentru a-si cumpara bunavointa lui Dumnezeu-Iehova cum ii zic ei,insa poti sa dai si daca nu esti de-al lor,daca ai bunatate,fara sa astepti ceva in partida de schimb …spiritual!Toate aceste elucrubratii sunt nascocite de mintile unor excroci ce trag foloase personale directe,numai ca pentru a face prozeliti “propavaduiesc” facerea de bine,iar cei ce primesc cel putin mimeaza din obligatie ca sunt patrunsi de credinta respectiva,iar cei ce dau…sunt doar papagali,sau tot un fel de excroci din moment ce dau fara convingere de omenie ci doar din convingere religioasa!Daca esti OM ajuti alt om si fara sa astepti o recunoastere,un “bilet”spre nu stiu ce paradis!Ca si asta e alta bazaconie”144000 sunt deja alesi”cine vine de acum incolo vine degeaba!Pai si de ce se mai duc daca nu au nici o sansa sa fie si ei “alesi”?
Sau “matuiala”alta basina coapta de abureala,ce mantuiala,mai oameni buni?!?ABUREALA!!!Mai urmariti si voi Discovery si vedeti ca s-a demonstrat si sustinut teoria TOTULUI in care MATEMATIC se demonstreaza ca chiar daca ar exista o Vointa Divina ea s-ar supune Timpului,deci nu este ATOTPUTERNIC!Se supune cuiva!Este deci Imperfect!Despre cine spun iehovistii ca este imperfect?Despre El-Shadai!Si despre cifra 666!Hawkins spune ca inainte de Big-Bang nu exista Timp,deci nici altceva,fara timp nu exista nimic!Dupa Big-bang este posibil sa fi aparut si entitati superioare celor materiale,pe care noi oamenii le percepem ca fiind supranaturale,si care au anumite capacitati,puteri si mai ales nu au nevoie de forma,fara a mai preciza ca nici durata varstei lor nu poate fi apreciata,din moment ce acestea sunt doar deductii.Insa se pot astfel explica toate acele lucruri pe care toate religiile spun ca sa scape de explicatii”nebanuite sunt caile Domnului”;de ce se permite nedreptatea,de ce se imbigatesc tampitii sau analfabetii,de ce o fapta rea ramane nu de putine ori nepedepsita,din cauza ca viata asa cum o stim cu totii nu are NIMIC dea face cu vreo DUMNEZEIRE,sau cu vreo Vointa Divina!Dar aceste entitati-care pot fi si desigur sunt-mai multe sa se DISTREZE pe seama noastra in multe feluri UMBLAND la destinele oamenilor!Dupa bunul lor plac!Ca sa fie un prost ca Becali atat de bogat i s-a parut unuia dintre ei o gluma misto,si poate ca unii chiar o gusta!

AntiSectanti 12 octombrie 2011 - 19:07

Martorii lui Iehova

SCURTĂ DESCRIERE SI ISTORIC:

Martorii lui Iehova sunt o sectă cu principii si practici violente, îi inhibă si îi leagă cu jurăminte pe adepti, pentru “a sluji Domnului ostirilor” si pentru “a sabota orice măsură a statului”. Dacă vreunul se hotărăste să plece, acesta este “presat” de membrii sectei să revină, este amenintat, uneori recurgându-se chiar si la violentă. Negând existenta judecatei si, deci, neavând frică de pedeapsa lui Dumnezeu, pot deveni deosebit de periculosi. Nu recunosc nici un fel de autoritate, fiind dăunătoare oricărei societăti. În tările occidentale sunt atent monitorizati de organele statului si chiar în unele tări a fost secta desfiintată.

Dintre trăsăturile credintei lor enumerăm: nu cred în existenta sufletului si deci a vietii după moartea trupului, omul este un animal cu ratiune, nu există iad si nici chinuri vesnice, ei sunt “alesii”. Statul si toate formele de organizare si conducere sunt în mâna diavolului si chiar sunt de la diavolul. În afară de nenumăratele încercări de a prezice a doua venire a Mântuitorului pe pământ, neagă învierea lui Hristos, spun că Iisus a fost spânzurat pe un stâlp, tin Sâmbăta ca zi de odihnă, practică zeciuala, interzic consumul de carne, refuză controlul medical, ajută pe semeni doar cu scop prozelit(din interes) s.a.

Studiul Bibliei a fost înlocuit cu studiul învătăturilor lor, împletindu-se cu fanatismul tăgăduirea statului si a formelor sociale.

Cel care a lansat si a făcut cunoscută această sectă a fost bogătasul Charles Taze Russell. Desi initial a fost adept al adventistilor, datorită firii sale libertine nu a putut suporta rigorile advente si s-a îndreptat spre conceptiile inexistentei iadului si judecătii.

Văzând că are destui adepti, înfiintează în 1872 un cerc al “studentilor în Biblie”. Pentru bursa mai mult decât satisfăcătoare, multi “studenti” părăseau colegiile si i se alăturau.

În 1874 scrie lucrarea “Scopul si modul venirii a doua a Domnului”, în care spune că Iisus va veni în acel an. Pentru că anul a trecut si Iisus nu s-a arătat, Russell încearcă să dea o explicatie spunând că Hristos a venit dar “nevăzut de nimeni, ca un hot”. După acest moment reface “calculele” si spune că în 1878 va întemeia Iisus împărătia si îi va învia pe Apostoli …si nimic. Alte calcule dădeau ca “date sigure”: 1914, 1925,1975, 1995, 2000, 2148 etc.

În 1879 Russell începe editarea revistei “Turnul de veghe” din vânzarea căreia adună câstiguri fabulose. Încercând să eludeze Fiscul, intră în conflict cu Statul american.

După moartea violentă a “profetului”(accident auto), locul îi este luat de paranoicul judecător I.F.Rutherford, scriitor de origine mozaică, las, profitor, pervers, care ajunge până într-acolo încât îl desparte pe Russell de sotia sa.

În 1942, Rutherford moare, în urma unui asasinat.

PĂTRUNDEREA SECTEI ÎN ROMÂNIA:

Se datorează unui ardelean pe nume Ion Sima, plecat în America din dorinta de a se îmbogăti. Ajuns în Pensylvania, în schimbul ajutorului este “reevanghelizat” de iehovisti si trimis înapoi în România pentru a câstiga prozeliti(1920). Evident că nu i-au lipsit la întoarcere mijloacele materiale deosebite, pentru a-i convinge pe cei slabi în credintă. Din Ion-crestinul, acum si-a luat titulatura de John-profetul sau profetul-lider.

Din fericire, Sima se trezeste la timp si părăseste gruparea(1927), demascând faptul că secta iehovistă este străină de preocupările religioase, interesul material primează la întemeietorii grupării, este răzbunătoare, are planuri anarhice s.a. Prin acestea a demostrat fără dubiu, pericolul moral si social pe care îl reprezintă secta pentru orice societate.

SPECIFICUL DOCTRINAR:

Martorii au o credintă sincretistă si confuză. Si-au însusit practici mozaice, unii refuză Noul Testament, care si asa era forfecat si răstălmăcit după bunul plac.

-Pretind cunoasterea “exactă” a datei când va avea loc a doua venire a Mântuitorului, trecând cu vederea cuvintele Mântuitorului care spunea: “despre ziua aceea si ceasul acela nimeni nu stie, nici îngerii din cer… ci numai Tatăl”(Marcu 13:32).

-La a doua venire Iisus va întemeia o împărătie ce va tine 1000 de ani, si din care vor face parte, “evident” , doar iehovistii. De fapt doar o mica parte din iehovisti, mai exact doar 144.000…

-Resping credinta în Sfânta Treime: sustin că Iisus a fost “doar un om” iar că Duhul Sfânt este doar o putere.

-Nu există suflet nemuritor si deci nici iad sau chinuri vesnice. De aici si lipsa fricii de pedeapsă care îi conduce la fapte imorale si neomenesti.

-Nu acceptă nici o sărbătoare.

Deci no comment!!!!

petre cristian petre 22 ianuarie 2012 - 14:20

interesante ..toate aceste comentari…este o opinie si va rog sa o luati ca atare..pt ca masura cu care judecati…tot cu aceiasi masura ve-ti fi judecati….fantastic este faptul ca am aici in franta prieteni foarte buni in acest cult religios care studiaza biblia si cuvintul lui dumnezeu iehova…eu sunt botezat ortodox…si la virsta la care am fost botezat nu am putut recunoaste si spune prin proprie vointa da aceasta este alegerea mea…alti au ales pt mine parinti…revenind la acesti prieteni am ramas fascinat si sunt in continuare de faptul ca studiaza si aplica in viata lor principile bibliei ..faptul ca propovaduiesc din usa in usa biblia ..cuvintul domnului asa cum ISUS le-a spus discipolilor sa faca…ei continua sa faca ce a spus ISUS…vor sa invinga acest rau care ne inconjoara cu ajutorul cuvintului lui dumnezeu ..facindul cunoscut..eu in biserica ortodoxa de fiecare data mergeam sa aprind luminari ascultam liturghi si alte festani..noi plecam apoi dar nu intelegeam nimic… la iesirea din biserica faceti un sondaj de intrebari sa vedeti ca 60% nu pot da un raspuns exact despre ce sa vorbit…nu picturile fac minuni…nu luminarea lumineaza calea…mincarea data mortilor.. unde ajunge..in stomacul cui..rugaciunea scrisa de un preot nu este plecata din inima ta catre dumnezeu….oasele care sunt plinbate prin lume…si mii de persoane se ighesuie sa le atinga in acel moment mintea lor unde este…de ce uita ca de fapt ISUS trebuie atins prin rugaciunea spusa de tine plecata din sufletul tau..nu scrisa de cineva…de ce nu renuntam la aceste traditi inventate cu sute de ani in urma care ne fac sa uitam esenta lucrurilor acum cind avem acces la informatie..si putem sa realizam ca lumina si calea spre tatal este ISUS..el este..lumina nu luminarea care daca nu este aprinsa la capatiiul unui mort se spune ca mergen bezna…care bezna este deja mort…..cind aceste generati de tineri vor intelege ca trebuie sa aleaga adevarul singuri nu sa il inpunem noi ..noi trebuie sa-i ajutam cu informatia…restul este liber arbitru…eu am ramas inpresionat de acesti oameni..in jurul lor nu primesc decit pe ce-i care reusesc sa aleaga drumul bun spre dumnezeu….nu esti primit in biserica aceasta decit daca dupa ce te-au ajutat sa studiezi si sa descoperi tainele bibliei..atunci esti primit si botezat…pt ca botezul este inportant sa fie facut si recunoscut de o persoana care cunoaste cuvintul lui dumnezeu…..sunt multe alte religi astazi se boteaza…si a doua zi…..deja principile de baza ale celor zece porunci sunt uitate…ei cred ca prin botez esti iertat….esti iertat dar cu conditia sa devi un om care are tot tinpul ca G.P.S. peISUS.ma scuzati ca am fost poate cam dur dar pe mine ma-u inpresionat frumos…succes acestori si studenti ai bibliei este frumos spus pt ca pina la urma asta trebuie sa facem cu toti SA STUDIEM CUVINTUL LUI DUMNEZEU…..si apropo…in articolul despre martori lui iehova aveti grija ca au fost introduse eronat intentionat citeva…interpretari nereale…este o opinie nu vreau sa deranjez ok!!

petre cristian petre 22 ianuarie 2012 - 15:41

astept sa se afiseze si opinia mea va rog sa dati dovada ca sunteti buni crestini ok!! am inteles acum daca continuati asa ,,,sa afisati decit prin metode de cenzura ma dezamagiti prfund!!!!!

petre cristian petre 22 ianuarie 2012 - 15:47

de ce cenzurati opinile care sunt favorabile martorilor lui iehova..!!

admin 23 ianuarie 2012 - 23:07

Nu cenzuram…s-a aprobat mai greu..in general textele mari risca sa ajunga in spam

Adelina 7 martie 2012 - 18:11

Doamneeeeee, ce secta…si ce poate sustine…unde scrie fratilor in Biblie ca IIsus a fost atarnat de un stalp? Unde scrie fratilor in Biblie ca FECIOARA MARIA, IMPARATEASA CERURIILOR nu a mai fost fecioara? Bai , oameni buni, voi ati inebunit? Puteti sa veniti cu 1000 de dovezi in fata mea in legatura cu faptul ca FECIOARA MARIA nu a fost fecioara si eu tot nu va cred…Soi stiti de ce? Pt ca nimeni nu poate contrazice minunile pe care Sf. Maria le-a facut pentru oameni si le face…nu exista om cara sa se fi rugat la FECIOARA MARIA, si Ea sa nu-l fi ajutat…sunt o multitudine de minuni pe care le-a facut…si voi, blestematilor, o renegati? RUSINEEEE

Anonim 27 august 2015 - 11:03

Mai anonim,cel care a zis ca Dumnezeul din biblie nu e creatorul,Doamne Iarta-ma,iadul te ajunge,ai inteles!

Leave a Comment