Home Religie Filozoful si alchimistul Agrippa ne prezinta adevarul etern despre Trinitate

Filozoful si alchimistul Agrippa ne prezinta adevarul etern despre Trinitate

by admin
49 views
Social Media
  •  
  •  
  •  

San Salvador, El Salvador, Central America: Metropolitan Cathedral - the Holy Spirit as a dove - stained glass - rose window - photo by M.TorresIn acest articol, va voi expune parerea filozofului si alchimistului german Cornelius Agrippa despre Trinitate:

Teologii crestini si oamenii cu credinta in Dumnezeu sunt de acord ca noi ar trebui sa credem si sa propovaduim ca exista un singur Dumnezeu adevarat, necreat, infinit, atotputernic, Tata, Fiu si Duh Sfant vesnici, trei persoane, coeterne si coegale, dintr-o singura esenta, substanta si natura simpla. Noi trebuie sa-l veneram pe Dumnezeu in Treime si Treimea in Unitate, insa nu trebuie sa confundam cele trei persoane si nici sa impartim substanta.

Tatal l-a zamislit pe Fiul din vesnicie si l-a dat Lui substanta Sa, cu toate ca si-a pastrat-o si El. Desi Fiul a fost nascut si a primit substanta Tatalui, El nu si-a asumat persoana Tatalui, deoarece Tatal nu a transmis-o Fiului, amandoi fiind una si aceeasi substanta, insa persoane diferite.
De asemenea, desi Fiul este coetern cu Tatal si purces din substanta Tatalui inaintea Lumii, El a fost adus pe lume totusi din substanta unei Fecioare, care l-a pus numele lisus, Dumnezeu desavarsit, om desavarsit, cu suflet intelept si trup omenesc, fiind om in toate lucrurile, mai putin in pacat.

De aceea trebuie sa credem ca Domnul nostru Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, este Dumnezeu si Om, o singura persoana, doua naturi. Dumnezeu a trimis pe lume pe Fiul fara mama si a fost nascut pe Lume fara tata, dintr-o Fecioara curata, atat inainte cat si dupa nasterea Lui.
Hristos a patimit pe cruce si a murit, insa pe acea cruce a dat viata din nou si a invins moartea cu moartea sa. A fost ingropat si s-a coborat in iad, de unde a scos sufletele parintilor si le-a ridicat din nou prin puterea Sa. In a treia zi s-a urcat la Ceruri, de unde isi trimite Spiritul mangaietor; si iar va veni sa judece viii si mortii. Iar la venirea sa toti mortii (spiritele oamenilor intrupati in ,,mortalitate” sunt numiti „morti”) se vor scula din morminte (trupuri) si vor da socoteala pentru faptele lor. Aceasta este adevarata credinta, iar daca cineva se indoieste sau nu crede cu tarie, atunci este departe de speranta vietii vesnice si a mantuirii.

ATENTIE! Site-ul almeea.ro nu-si asuma nicio responsabilitate pentru articolele legate de vindecarea fizica, prin folosirea sau nefolosirea anumitor alimente, medicamente si/sau anumite exercitii. Aceste articole au doar rol informativ. Daca doriti sau nu sa folositi sfaturile din aceste articole depinde doar de voi. Va recomandam sa cereti consult specializat inainte de a pune in practica aceste sfaturi.

S-ar putea sa va placa si

4 comments

Marius 19 aprilie 2013 - 8:23

E ceva ce eu nu inteleg… Poate-mi explica totusi cineva! Din aceasta sfanta si minunata Trinitate lipseste mama, femeia, cea care ne da nastere? De ce? De ce aceasta sfanta Treime este doar masculina?

UNIVERSALMAN 19 aprilie 2013 - 21:54

Toti cei ce nu INTELEG ADEVARUL sint morti.
Mormintele sint trupurile in care zac spiritele adormite.
NASTEREA DIN DUH este invierea dintre cei morti.
ISUS ZICE LUI NICODIN. PINA NU VA VETI NASTE DIN DUH SI ADEVAR ,NU VETI FI DEMNI DE INPARATIA LUI DUMNEZEU.
LA VENIREA LUI ISUS,PRIMII VOR INVIA CEI MORTI IN CRISTOS…cei ce cred dar nul inteleg pe isus…si apoi ceilalti………..
OMUL se naste trup firesc, si inviaza in trup duhovnicesc….INVIEREA…..
TRUPUL ESTE LOCUINTA SUFLETULUI.
….nu confundati locuinta cu …chiriasul…..
Nu stiti ca voi sinteti templu lui dumnezeu ,si ca DUHUL LUI DUMNEZEU LOCUIESTE IN VOI ?????????????????????????????????????????????????????/

Alexandru 19 aprilie 2013 - 22:37

Defapt, ceea ce puncteaza filozoful este ceea ce DOGMATICA exprima (in acest caz, fiind vorba de un neamt/german, putem vorbi de dogmatica romano-catolica, deoarece religia predominanta in Germania e religia romano-catolica. In sprijinul a ceea ce am punctat mai devreme aduc anumite lucruri in vizor. De ex: spirit in loc de duh <— iar legat de duh si spirit iarasi exista o diferenta, pe care tot dogmatica o exprima, dar in acest caz vorbim de dogmatica ortodoxa). Nu e nimic nou. Doar o reamintire.
Doresc doar sa amintesc la partea in care filozoful vorbeste de intruparea lui Fiului lui Dumenezeu.
La intruparea lui Iisus a participat in mod direct Duhul Sfant (atentie, folosesc cuvantul Duh si nu spirit) si din Fecioara Maria doar partea omeneasca (fara de pacat, asa cum bine aminteste si fiozoful)

Nu doresc sa par un destept. Autorul poate sigur cunoaste aceste lucruri dar poate a dorit sa evidentieze faptul ca si alti oameni de seama, nu numai cei din clerul bisericesc, impartasesc aceleasi opinii).

Numai bine !
Sanatate !

Filozoful si alchimistul Agrippa ne prezinta adevarul etern despre Trinitate - REVISTE 7 august 2013 - 14:15

[…] infinit, atotputernic, Tata, Fiu si Duh Sfant vesnici, trei persoane, coeterne si coegale, […] vezi in revista Sursa: Reviste – spiritualitate – […]

Leave a Comment