Ce se va intampla cu cateva ore inainte si dupa 21 decembrie 2012? Intram in dimensiunea a 4-a

Drunvalo Melchizedek este un cunoscut autor care interpreteaza vechile scrieri mayase. Cum calendarul mayas ne spune ca pe 21 decembrie 2012 se va intampla un eveniment important in lume, Drunvalo Melchizedek ne vorbeste in scrierile sale despre ceea ce se va intampla cu 2-3 saptamani inainte de aceasta data, cu cateva ore inainte si cateva ore dupa. Sa citim impreuna din cartea „Secretul stravechi al florii vietii”, volumul 2, tradus in romana in exclusivitate de site-ul Almeea.com:

Distrugerea campului magnetic a Pamantului va duce la transformarea lucrurilor solide in lichide

„Ceea ce se va intampla cand vom ajunge in acest punct e faptul ca toate structurile sociale vor incepe sa se dizolve. Cheia sta in campul magnetic al Pamantului. Stiinta moderna crede ca acest camp magnetic este cel care determina ca axele sa se schimbe prin intermediul magneto-hidrodinamicii si astfel campul magnetic determina ca aspectele lichide ale Pamantului sa devina solide. Atunci cand acest camp se prabuseste, unele solide devin lichide, acest lucru fiind demonstrat in laborator.

Campul magnetic ne ajuta la echilibrul emotional si la memorie

Campul magnetic ne ajuta sa ne dam seama cine suntem si ne ajuta, de asemenea, sa memoram lucrurile din lume. Nu putem trai fara un anumit camp magnetic. Daca va uitati la majoritatea oraselor din lume, veti observa ca in apropierea zilei de luna plina, au loc mai multe violuri si crime. Motivul e acela ca Luna creeaza o pulsatie in campul magnetic al Pamantului, iar aceasta pulsatie este destula pentru a-i duce pe oameni pe marginea prapastiei. Astfel, campul magnetic afecteaza corpul emotional.

Toata lumea va innebuni

Imaginati-va ca, deodata, campul magnetic al Pamantului, pentru o scurta perioada de timp incepe sa fluctueze. In momentul urmator, oamenii incep sa innebuneasca, caci isi vor pierde echilibrul, fara acest camp magnetic. Astfel, va apare haosul.

Timpul final al schimbarii axelor si al interfetei dimensionale

Cam cu 5-6 ore inainte ca schimbarea dimensionala sa aiba loc in constiinta, procesul (care, de obicei, e legat de o schimbare a axei) incepe. Schimbarile axei Pamantului si schimbarile in constiinta sunt, de obicei, legate unul de celălalt. În acest caz, constiinta se poate schimba inainte sau dupa schimbarea axei Pamantului. Dar, de obicei, schimbarile se intampla simultan. Atunci cand cea de a 3-a şi cea de a 4-a dimensiune incep sa se separe, atunci constiinta va incepe sa se mute in cea de-a 4-a dimensiune, iar cea de-a 3-a dimensiune se va indeparta.

Obiectele vor incepe sa dispara

Ce se va intampla e faptul ca obiectele fabricate de catre om, realizate din materiale ce nu se gasesc in mod natural pe Pamant, vor incepe sa dispara. Insa ele nu vor disparea toate deodata. Atunci cand constiinta celei de a 3-a dimensiuni incepe sa se indeparteze, impreuna cu prabusirea campului magnetic, aceste obiecte fabricate de oameni incep sa dispara intre 5 si 6 ore. Din moment ce aceste schimbari ale axei Pamantului s-au petrecut de mii de ori pe parcursul civilizatiei umane, astfel se explica de ce ne-au ramas atat de putine obiecte fabricate de oameni din civilizatiile trecute.

Nu innebuniti daca obiectele incep sa dispara!

Faptul ca obiectele incep sa dispara, ii fac pe oameni sa nu inteleaga ce se intampla si sa innebuneasca. Dar acest lucru e un proces natural, si de aceea e bine ca in acea perioada sa va aflati intr-un loc natural, si nu intr-o structura artificiala. Acesta e motivul pentru care civilizatiile avansate au inaltat constructii realizate din materiale naturale, ca de exemplu piatra. Aceste constructii vor rezista schimbarilor dimensionale si vor ramane acolo.

Veti putea vedea obiecte din dimensiunea a 4-a

Va mai exista un alt fenomen care probabil va avea loc. Cum interfata dimensionala va apare, obiectele din dimensiunea a 4-a s-ar putea sa se iveasca si in dimensiunea a 3-a. Vor fi obiecte ce vor parea ca nu se potrivesc cu niciun loc, iar mintea voastra nu le va putea intelege. De aceea, nu atingeti aceste obiecte sau nu le priviti prea mult. Ele va pot fermeca, si uitandu-va prea mult la ele, veti fi impinsi brusc in dimensiunea a 4-a.

De indata ce campul magnetic al Pamantului se prabuseste, campul vostru de vizualizare va disparea, si va veti gasi ca intr-un vid negru. Pamantul tridimensional va disparea pentru voi. In acest moment, marea majoritate a oamenilor vor adormi si vor incepe sa viseze in toata aceasta perioada, ce va dura intre 3 si 4 zile. Cine va reusi sa ramana treaz, isi va da seama ca va trece printr-un proces de nastere in cea de a 4-a dimensiune si nu va trebui sa se ingrijoreze. Procesul este unul perfect si foarte natural.

Cum va arata lumea din dimensiunea a 4-a?

Cand veti ajunge in dimensiunea a 4-a, va veti gasi in fata unei lumi care n-ati mai vazut-o niciodata. Toate culorile si toate formele de aici va vor parea a fi noi. In aceasta lume, veti vedea multe lucruri similare din lumea noastra, dar acestea va vor parea a fi complet diferite. De exemplu, veti vedea doi parinti (mama si tata); insa acestia vor parea foarte inalti fata de voi (intre 3 si 5 metri). Aceste fiinte vor crea o legatura cu voi si va vor ghida si proteja in aceasta noua lume. Ei nu au niciun atasament fata de parintii vostri naturali de pe pamant; de la bun inceput ei vor sti ca sunteti parte din aceasta Creatie si va vor recunoaste natura voastra divina.

Cum va arata trupul vostru in dimensiunea a 4-a?

Sa nu va speriati ca, atunci cand veti intra in aceasta dimensiune, veti fi goi, intrucat hainele sintetice vor disparea in dimensiunea a 4-a. Desi va veti pastra aceeasi forma a trupului, structura atomica din corpul dvs. se va schimba dramatic. O mare parte din structura densa a corpul vostru fizic va fi convertita in energie, astfel ca trupul vostru va fi mai mult energie, dar voi nu va veti da seama de acest lucru. Auto-modificarea structurii corpului apare in mod natural in cea de a 4-a dimensiune, fiind o expresie creativa.

Pe pamant, in cea de-a 3-a dimensiune, sunt necesari aproximativ 18-21 de ani, pentru ca un bebelus sa creasca si sa poata avea grija de el insusi. In a 4-a dimensiune, sunt necesari doar 2 ani pentru ca un bebelus sa devina adult.

Dezvoltarea cosmica: puteti deveni stele

In timpul acestei schimbari, exista o polaritate cu „eul superior” care se uneste cu starea curenta de constiinta pana la punctul in care tu si sinele deveniti acelasi lucru. Un foarte inalt nivel de constiinta dimensionala are „trupul” sau pe Pamant. Dar, intr-o zi, puteti deveni stea sau soare, face parte din procesul vietii.

154 Comments

  1. deci sa inteleg ca astronautii au probleme psihice nu?
    sa inteleg ca mariile civilizatii din trecut erau la fel de avansati ca noi si s-au gandit ei ca piatra e cel mai bun material, asta evient in timp ce se luptau cu diferite maladii, erau omorati pe capete ca un conducator a dormit prost intr-o noapte ei tot se gandeau da de ce sa folosim ciment sa construim un templu cand puteam sa ne chinuim sa mutam bolovani de la cateva sute de kilometri si sa ii folosim pe aia
    sa inteleg ca otelul va disparea avand in vedere ca nu poate fi gasit in mod natural pe pamant… oricum ce conteaza ca sunt folosite diferite materiale care tot aici se gasesc.
    atunci cand dispare campul gravitational al pamantului noi ne transformam in supa in loc sa plutim nu?
    unii oameni o sa se transfrme in stele nu? ce tare oare ce se va intampla daca punem 2 stele una langa alta(sa nu vorbim de sute daca nu chiar mii )
    hmm nu avem prea multe obiecte de la civilizatiile anterioare…poate pentru ca s-au descompus… aici nu e vorba de magie, pur si simplu daca iei o bucata de metal si o ingropi in pamant o lasi cateva sute de ani din cand in cand torni apa, o supui unor schimbari termice si ghici dispare(sigur e magie).
    Concluzia fiind domnul Drunvalo Melchizedek este un cretin si nimic mai mult. Atunci cand eram la gradinita aveam mai multe minte, nici macar atunci nu aberam la fel de mult cat abereaza el in aceste cateva randuri.
    @Lovendal acest text tradus de tine (cel putin banuiesc ca tu l-ai tradus) este o insulta pentru orice om al secolului XXI, un om cu o gandire cat de cat rationala isi va da seama ca ce spune acest scriitor(de care eu personal nu am mai auzit niciodata) trebuie sa ajunga internat pe la un sanatoriu caci daca astfel de tampenii ies in gura lui atunci el nu merita sa umble printre ceilalti oameni.

  2. Chiar ar trebui sa faceti ceva cu acest system de comentarii. Rescriu..: Magnific, astept cu nerabdare acea zi. Toate lucrurile pe care le-am citit in legatura cu acest subiect sunt interpretate intr-o mica sau mai mare masura la fel, dar in cele din urma toate corespund. Avem foarte mare nevoie de asta…

  3. Imi vine greu a crede ca se va intampla o chestie de genu asta. Bineinteles ca ceva se va intampla in 2012. Bineinteles ca nu vom muri dar nici nu cred faza cu dimensiunea a-4-a si chiar daca prin absurd se va intampla faza atunci cum vom intra in dimensiunea a-4-a ne va inghiti cumva gaura din centru galaxiei ?….In fine chiar e greu de imaginat !

  4. abia astept sa beau un pahar de sampanie pe 1 ianuarie 2013 si sa imi traiesc viata in continuare, sa sper ca acel an o sa fie mai bun si mai lipsit de tot felul de profetii proaste de 2 lei vechi.
    mai curios sunt sa vad cati sustinatori ai sfarsitului pe 21 decembrie 2012 isi vor taia venele decat ce se va petrece in acea zi sau pe parcursul anului.

  5. Eu cred ca acest asa zis scriitor a vrut si el sa iasa din anonimat,ce s-a gandit el,hai frate sa bag si eu aici o cretinatate.Cine poata sa creada asa ceva trebuie sa fie cel putin paranoic.Mai repede seamana cu materialul unui regizor si scenarist care in curand il vom vedea ca film pe marele ecran.

  6. TOTUL E ADEVARAT!!!!! In Romania a si inceput!!!! Au disparut averile tarii,toate bogatiile!!!!Au disparut oamenii capabili sa conduca tara!!!!Au disparut locuri de munca,fabrici,uzine care ne asigurau traiul!!!! Au aparut in schimb altele…hotii,banditii,mogulii…Deci are dreptate „maciuca”sau cum il cheama pe asta…Romania e in dimensiunea a4-a,unde nu poate coexista cu restul Europei…

  7. „Din moment ce aceste schimbari ale axei Pamantului s-au petrecut de mii de ori pe parcursul civilizatiei umane, astfel se explica de ce ne-au ramas atat de putine obiecte fabricate de oameni din civilizatiile trecute.” Daca am trecut de mii de ori prin aceste schimbari cum se face k trecem deabea in a 4-a dimensiune?… Iar avand in vedere raspunsul autorului la titlul articolului… penibil…tre sa fii „nebun” sa crezi asa ceva.

  8. iulmaf a spus:

    TOTUL E ADEVARAT!!!!! In Romania a si inceput!!!! Au disparut averile tarii,toate bogatiile!!!!Au disparut oamenii capabili sa conduca tara!!!!Au disparut locuri de munca,fabrici,uzine care ne asigurau traiul!!!! Au aparut in schimb altele…hotii,banditii,mogulii…Deci are dreptate “maciuca”sau cum il cheama pe asta…Romania e in dimensiunea a4-a,unde nu poate coexista cu restul Europei…
    30 Aug 2010 la 20:04

    Hahhaaahaa… foarte tare ! Poate parea o gluma dar ceva adevarat este. Si e doar inceputul… Dupa cum este scris si in Biblie, la sfarsitul timpului vom vedea un pamant nou si un soare nou…cu alte cuvinte e vorba de o schimbare de frecventza, la nivel individual, a perceptiei. Iar chestia cu disparitia anumitor obiecte sau lucruri, sa ne gandim la diferenta dintre lumea „reala” si lumea din visele noastre nocturne… cam acelasi lucru inseamna si acest fenomen, visul si realitatea devin unul si acelasi lucru, in sensul ca devenim constienti de propriul subconstient – cel care produce visele noastre, atunci cand dormim. Problema este ca noi nu putem lua cunosterea si semnificatia lucrurilor din lumea „reala” in lumea de „vis” si nici din lumea visului in cea de zi-cu-zi – la nivelul „omului normal”, adica semi-constient sau semi-adormit, la care ne aflam… Lucrurile si fiintele din vis au dimensiuni, forme, manifestari si mai ales semnificatii personale la nivel emotional-sentimental (adica „subiectiv”) aparte pentru fiecare individ.

  9. Cu cateva ore de a intra in dimensiunea a 5a este gresit dimensiunea a 4a cum ati mentionat dumneavoastra pt ca noi suntem acum in a 4a pt ca avem si o latura temporala.
    Cu cateva ore vor incepe cutremure de pamant pe toata planeta, in romania vor fi foarte putine, din muntii nostrii bucegi si din ceahlau va iesi o raza de lumina care se va alinia direct cu sorele centrului galactic, cand am intrat deja in dimensiune pt ca greseala multora este apreciind in timp intrarea, intrarea se face pe o perioada mare de timp, dar eu ma refer stric la acele ore.
    Corpul uman nu va suferii niciun fel de modificare, iar nici obiectele inconjuratoare nu vor disparea in schimb toti cei ce vom ramane vom beneficia fie ca suntem romani sau nu de o putere paranormala(ceva normal) care ne va face sa vedem cea ce numai foarte putini oameni aveau darul divin sa vada. Dar problema nu se pune pe faptul ce se va intampla in urmatoarele ore pt ca cel ce ne va trimite in a 5a dimensiune este insususi soarele este vorba de niste unde cuantice care intrand in contact cu o imensa furtuna solara creaza o deschizatura in spatiu-timp accelerand intrarea terrei, dar noi nici vom simtii practic daca am intrat in a 5a pt ca cea ce vom vedea imediat dupa este ca vom ramane la nivel planetar fara curent electric, aceasta nemaiputand fiind produs oriunde, pt ca am auzit multe persoane care cred ca daca folosesc o centrala nucleara ingropata adanc sub pamant nu va patii nimic ca radiatiile soalare au efect decat la suprafata, GRESIT pt ca intreaga terra va fi penetrata de aceste radiatii solare si orice vehicul care foloseste la baza curentul electric se va oprii fie ca este o masina veche fie ca ea este noua. In romania haosul care se va genera in cei 3-5 ani fara curent va trece mai usor deoarece in unele sate din romania acei tarani nici nu au curent electric, deci mai in gluma mai in serios nici nu vor sti cand a venit „apocalipsa”, iar ei se vor descurca, problema este tarile super industrailizate gen rusia, sua, china, franta, germania, iar tarile nedezvoltate vor trece foarte usor prin furtuna soalara pt ca taranii nu sunt neaparat atrasi de a avea curent electric, multi stau in secolul 21 la lumina lumanarii si ei vor fi cei care se vor descurca si vor supravietui nu savanti, academicieni, cei cu facultati sau mai stiu eu ce alte forme care ii fac pe oameni sa se creada mai destepti decat alti.
    Si cel mai important este trebuia sa precizez ca vom scapa si vom si vedea pe reptilieni annunaki.

  10. De acord cu cms. Totul este adevărat! Spuneţi-mi un singur lucru bun pe care l-aţi văzut în România în ultimii ani. Unul singur, orice… Armaghedonul a început, pur şi simplu simţi răul care există în jurul tău. Prostituţie, furt, cruzime faţă de oameni şi faţă de animale, minciună, haos etc. Am dreptate?

  11. lali, există toate datele că totul ar fi o cacialma? La ce te referi? Un exemplu ceva.

    Părerea mea este că există toate datele unui colaps! Nu degeaba a apărut şi această criză economică. Toate se întâmplă cu voia lui Dumnezeu? Nimic nu este întâmplător. Cert este că nimeni, nici Iisus nu ştie, nici îngerii din cer nu ştiu când va fi cu adevărat sfârşitul. Numai Dumnezeu Tatăl ştie!

  12. Ce dragut ca va pasa in sfarsit si ca ati inceput sa vorbiti….Da se va intampla cu siguranta ceva..adica daaa trb sa fii orb sa nu privesti in jur cate se intampla deja cutremure tornade toate alea..si da ROMANIA va fi protejata de asta sunt sigura …cum va suferi ROMANIA sa se curete?prin aceasta minunata criza economica de care ne plangem acum…hmmm bine ca va fi doar atat in alte tari va fi muult mai rau..DRAGUT din partea noasatra ar fi ca in loc sa stam cu mainile in san si sa privim cum pamantul se imbolnaveste pe zi ce trece ar fi sa luam masuri…noi am uitat sa mai IUBIM acest pamant caci suntem prea preocupati sa strangem averi materiale uitand ca pana la urma vom muri…CE bine si frumos ar fi ca in loc sa mergem la cinema sau sa stam toata ziua in fata tembelizorului(fericiti cei de la NASA ca ne manipuleaza mai usor)am iesi in natura sau am incerca sa ajutam niste oameni nevoiasi …da ar fi muult mai bine..dar nu noi ne COMPLACEM in aceasta situatie…noi rezonam cu tot ce se intampla… dar nu va mai dura mult..sunt sigura in curand vor aparea incercari si mai mari care nu ne vor lasa sa mai stam si sa spunem ca nu putem face nimic…cine va vrea sa SUPRAVIETUIASCA va trebui sa se trezeasca..LUMINA VOUA!

  13. Cert este ca Apocalipsa nu va veni pt. ca scrie si in Biblie ca nu va aparea atunci cant oamenii se asteapta la asta, si daca nu se va intampla nimic?Chestia cu dimensiunea a 4-a este oarecum logica insa nu are rost sa ne dam noi cu presupusul, fie cum o vrea Domnul!O zi de 21 decembrie fericita!!!

  14. Andrada, daca te-ai luat dupa bilbie e gresit tot ce vei crede, pt ca biblia nu se refera la noi ci la acei oameni de acum 2000 de ani, care sunt cei ce conduc planeta, iar apocalipsa, in alta limba inseamna revelatie, deci nu este un sfarsit asa cum va sperie diverse persoane, iar dumnezeu ca am vazut ca toti vorbiti de el, si ziceti citand din biblie: „dumnezeu a zis, dumnezeu a facut” cum puteti sa credeti in asa ceva pt dumnezeu nu este om sa zica, nu este extraterestru, nu este entitate astrala, este doar o energie care este in sufletul nostru nu undeva in spatiu care ne monitorizeaza.
    Sa fie clar cei ce cred in biblie nu cred in altceva decat in reptilienii ANNUNKI care sunt implicati in toata biblia. Nu am nimic cu credinta nimanui dar cand vad asemeanea mesaje, trebuie sa mai intervin.

  15. Dupa spusele lui Dragos Dumnezeu nu exista ca daca e in noi ? Asta e invatatura satanica Dragos baiete studiaza invataturile iluminatilor si ale masonilor si vezi ca ei zic ceea ce zici si tu.Le faci un serviciu si te vor rasplati cand il vor introna pe falsul mesia poate te vor face vanator de crestini cine stie sa vezi atunci stiinta.Dumnezeu e o entitate din alta dimensiune de aia nu l-a vazut nimeni ca nu avem cum sa vedem in alte dimensiuni ca ne gandim la anunnaki repede.:)))))))In rest sa auzim de bine.

  16. pentru cei pasionati de gematria, iata ceva interesant legat de acest subiect:

    gematria latina:

    1 2 3 4 5 6 7 8 9
    A B C D E F G H I
    10 / 10 11 / 20 12 / 30 13 / 40 14 / 50 15 / 60 16 / 70 17 / 80 18 / 90
    J K L M N O P Q R
    19 / 100 20 / 200 21 / 300 22 / 400 23 / 500 24 / 600 25 / 700 26 / 800
    S T U V W X Y Z

    cateva exemple:

    J U D A H
    (1×10) + (2×300) + (3×4) + (4×1) + (5×8) = 666
    N E R I O
    (1×50) + (2×5) + (3×90) + (4×9) + (5×60) = 666
    F R E E M A N
    (1×6) + (2×90) + (3×5) + (4×5) + (5×40) + (6×1) + (7×50) = 777
    F R E E D M A N
    (1×6) + (2×90) + (3×5) + (4×5) + (5×4)+ (6×40) + (7×1) + (8×50) = 888

    este vorba de valoarea totala acuvantului, in sensul ca se calculeaza suma dintre valorile numerice ale literelor, inmultite fiecare cu valoarea numerica a pozitiei in cuvant.

    in acest context, urmatoarele patru cuvinte au aceeasi valoare numerica… si sunt doar 4 dintr-o lista de peste 163.000 de cuvinte romanesti din dictionar…

    NOULTESTAMENT = 8184
    DUMNEZEU = 8184
    EFEMERIZARE = 8184
    ZAHAROIZI = 8184

    oare o fi ceva intamplator ?

    exista un program de gematrie, in limba romana si pentru limba romana:

    http://quadrature.ro/soft/Gematria_Final.zip

  17. dragos desi varianta ta era mai plauzibila da-mi voie sa corectez ceea ce ai spus despre biblie ca a fost facuta pentru cei de acum 2000 de ani.nu este adevarat.cum acum exista criminali asa existau si atunci.cum acum exista conducatori corupti atunci existau conducatori nemilosi ce omorau in voie.daca ne gandim bine e la fel ca inainte.exista oameni saraci, oameni bogati si sclavi cum sunt femeile de servici sau oamenii care muncesc pentru mancare si pentru un loc de dormit.doar ca acum cruditatea si rautatea se manifesta in alt fel.dar sunt aceeasi oameni.si toate se produc cu ajutorul nostru.pai in epoca dinozaurilor pamantul s-a sfarsit datorita focului nu?explozia pamantului.apoi datorita apei..potopului nu?acum dumnezeu s-a gandit de ce sa va dau eu sfarsitul cand puteti sa-l faceti voi.el ne-a dat 2 lectii..acum ce mai vrem?trebuia sa tinem cont de asta si sa fim mai buni dar noi nu stim sa invatam din greseli.

  18. Sorine tu citesti ce scrii??????????????????
    Poate eu sant greu de cap si nu inteleg dar explica-mi te rog:
    „Duhul Sfant este una cu Dumnezeu dar reprezinta inlocuitorul lui Iisus…..”.
    ” Dumnezeu este in noi ” nu inseamna acelasi lucru cu „tu esti propriul Dumnezeu” Este o mare diferenta.
    Citeste mai atent si apoi porneste-te sa critici.
    Desi totusi: 
    Psalmi 82:6  Eu am zis: „Dumnezei sunteti si toti fii ai Celui Preaînalt”.  
    Ioan 10:34  Iisus le-a rãspuns: Nu e scris în Legea voastrã cã „Eu am zis: dumnezei sunteþi?” 

  19. Noi suntem oameni nu dumnezei asa cum ingerii sunt supusii lui Dumnezeu asa suntem si noi . Restul sunt minciuni rastalmaciri care cauta sa rataceasca mintea.Suciti vorbele in fel si chip facand simplul cititor sa se indoiasca de insusi exostenta lui Dumnezeu. Ce castigati? Contraziceti pe oricine se declara crestin si orce ar scrie voi veniti cu citate bine alese din biblie si toate astea doar doar il faceti sa se rataceasca .Asta seamana a sminteala.

  20. exact la asta ma refeream.de ce va certati?care este motivul?poate ca sorin s-a exprimat gresit sau poate ca tu ai inteles gresit ionuc si de fapt amandoi vorbiti despre acelasi lucru.nu mai vorbiti de dumnezeu.comentati aberatia de sus.nu e vina lui dumnezeu ca se mai trezeste cate unu din cand in cand sa scrie ce a visat azinoapte si sa sustina ca de fapt a visat viitorul.nu va mai certati.daca tot stiti atat de multe paragrafe din biblie de ce nu stiti si despre iubirea de aproape?asta trebuie sa schimbam in lume rautatea.trebuie sa fim mai buni si mai putin rai si sa nu incercam sa demonstram ca suntem cei mai destepti si cei mai populari ci pur si simplu sa demonstram ca putem sa iubim, sa intelegem pe altii, sa ajutam.pentru ca aceste lucruri sunt cele care conteaza si pentru care veti fi laudati.ce e mai bine sa ajutati o batranica sa treaca strada sau sa-i explicati ca soferii sunt nebuni si nu vor opri?eu una am salvat o femeie de la un accident, eram la trecerea de pietoni si se facuse verde si cand sa pun pikiorul sa trec un taximetrist a venit cu viteza iar o femeie care nu a fost atenta a vrut sa treaca iar eu am tras-o si mi-a multumit pana s-a terminat verdele iar toata lumea din jurul meu ma privea si imi zambeau si am plecat cu zambetul pe buze.ma simteam atat de bine ca am facut o fapta buna.fiti mai buni si lumea va fi mai buna.

  21. Yna cand ti se rastalmacesc cuvintele nu este prea usor sa taci.Si oricum eu cu Sorin nu am nimic de impartit,ca uneori ne mai contrazicem si mai sar scantei, este dupa cum spun fratii nostri de peste Atlantic „nimic personal”.Eu consider ca fiecare are dreptul la o parere si daca o poate sustine si cu dovezi este si mai bine,daca nu treaba lui.

  22. Se pare ca a scrie adevarul e periculos si daca nu as fi avut dreptate nu mi s-ar fi intamplat nimic dar asta e pana la urma adevarul oricum ar fi iese la iveala si se pare ca e greu de digerat pentru unii .Imi incheii mica mea aventura pe net le doresc tuturor ca lumina si invierea Domnului Iisus Hristos se le fie in suflet . Ma despart de aceste siteuri si-mi pare rau as fi vrut sa mai comunicam dar se pare ca doar parerea unore e viabila in timp ce a altora e aruncata la cos . Ionuc imi pare rau ca te-am contrazis te rog sa ma ierti.Dumnezeu sa binecuvanteze pe toti romanii si sa-i apere de ceea ce urmeaza.

  23. Sorine nu ai de ce sa-ti para rau,discutam,chiar daca cateodata mai sarim gardul impotant este sa o facem in limitele decentei.Atata timp cat vii cu cat mai multe argumente posibil este totul ok.
    Dar de cele mai multe ori in credinta informatiile noi nu pot fi dovedite decat daca sant cercetate prin post, rugaciune si simtire,ceeace este mai greu.
    Eu mult ma bazez pe simtire.
    De multe ori cand citesc un text nou daca este adevarat ma cuprinde o stare de bucurie,emotie,imi dau lacrimile si nu-mi mai ajunge aerul, este ca si cum ai intalni o persoana iubita dupa mult timp in care nu ai mai vazut-o.

  24. Minciuni peste minciuni 🙂 cu inversarea polilor si 2012 e agenda Illuminati pentru controlu’ global de aia si sunt acu cutremurile aceste puternice si activitati vulcanice create artificial si creaza un lant totul e planuit si deja in facere si cat despre incalzirea globala e fals o sa vina o era glaciara ca ar fi ca pamantu se indeparteaza sunt 2 ipozteze ca ar dura cateva decenii sau cam 100.000 de ani. Deci voi nu va mai considerati victime, fiecare isi creeaza realitatea si ceea ce se intampla acu exista pentru ca noi insine le permitem.

  25. Uau! Ce părere diferită de a celorlalti! Îmi place ! Dacă fiecare îşi creaza propria realitate, atunci intelegem ca lui Vivi ii place frigul! Am intalnit si oameni care cred ca va fi o întoarcere fortata la natura pt ca le place viata la tara! Serios! Nu va e teama ca dacă voi credeţi toate nebuniile astea s-ar putea sa se întâmple toate, dar numai pt voi?! Eu vreau sa cred ca intr-un fel sau altul totul va fi bine!

  26. Dragos spunea ca suntem in dimensiunea a 4-a si trecem in dimensiunea a 5-a…eu de fapt am tot citit si daca nu ma insel era vorba chiar de calendarul mayas si predictiile lor…insa tot daca imi aduc aminte corect era vorba ca pe 21 decembrie 2012 se vor alinia planetele din sistemul nostru solar si pe 22 decembrie 2012 incepe lumea a 5-a…pe undeva citisem ca desii mayasii au facut un calendar care cuprinde numai 4 lumi ele sunt in total 6 si abia dupa cea de a 6-a se sfarseste lumea…
    Faptul ca vor fi furtuni solare foarte puternice care ar putea distruge sistemul de alimentare terestru cu energie electrica este un fapt bine cunoscut, insa, nu se pot prezice cu exactitate efectele acestora..totusi este bine sa fim pusi in garda…oamenii de stiinta cauta raspunsuri si solutii pentru o eventuala criza…
    Cat despre Romania…socrii mei au 4 cai … jumatate dintre cei din sat au cai … si eu m-am gandit ca ar fi bine sa mai cumpar vre-o doi-trei 🙂 pentru ca in cazul unei crize energetice vor fi foarte folositori si pretul acestora va creste foarte mult…pentru cine are rude la tara este bine sa-si cumpere cateva oratanii , eventual un purcel si poate si ceva teren pentr o sera sa pentru alte legume…cred ca odata cu criza energetica va fi si foarte multa foame…

    Eu unul sunt contrariat de multitudinea de informatii care au ca subiect sfarsitul lumii si/sau cataclisme legate de sfarsitul lumii si sper ca nimic din toate relele care sunt vehiculate ca iminente in viitorul apropiat sa nu aibe loc. Speranta moare ultima. Sa avem un pic de credinta…indiferent in ce crede fiecare.

  27. Studiez de vreo 10 ani fenomenul 2012 si ezotericul. Din informatiile pe care le-am dobandit in acesti ani va pot spune ca ceva totusi va avea loc in prejma lui 2012. Parerile sunt ca de obicei impartite
    dupa un interes sau altul. Cert este ca acea aliniere galactica se va intampla iar unele consecinte vor exista.Pamantul este o entitate vie care nu poate sa bata pasul pe loc la infinit, de aceea exista un timp pentru toate cum este acum, un timp in care suntem trasi cumva spre evoluite. Se poate observa cum dezvoltarea stiintifica a luat un avant enorm in ultimii ani, exponential dupa unele calcule, motiv pentru care
    stiinta a luat-o inaitea spiritualitatii.Cumva acestea se vor echilibra de aceea ori cu noi ori fara noi Pamantul se va transforma.Ramane la alegerea fiecaruia ce vrea sa experimenteze translatia sau ”sfarsitul lumii”’.Va pot spune ca sfarsitul lumii il vedem in fiecare zi la tv,il citim in presa sau il ascultam la radio. Cand cuiva ii moare copilul pentru acea persoana este sfarsitul lumii, cand o tara se afla in razboi, pentru acei oameni este sfarsitul lumii, cand oamenii mor de foame chiar in acest moment, acestia spun ca este sfarsitul lumii si exemplele pot continua Viata pe care o avem este aceea pe care ne-am ales-o fiecare. Aici pe Pamant traim doar o experienta un joc daca se poate spune asa, pe mai multe nivele.Nimic nu moare sau regreseaza, totul se transforma si evolueaza.Alegerea noastra a fost ca de data asta sa fim aici, fie bogati ori saraci, frumosi ori urati, sanatosi ori bolnavi sau infirmi, etc. adica sa experimentam acele stari de lucruri si fapte pe care le-am ales si sa trecem la urmatorul nivel. Nu exista pacat ori greseala deoarece Spiritu Divin se afla in om, adica o mica parte din energia Creatorului, iar Creatorul Universului
    nu greseste.Omul poate experimenta pe Pamant ce vrea el, absolut orice dar exista consecinte.Viata este o imensa oglinda,adica absolut orice facem sau gandim, totul se va intoarce intr-un final la noi fie bun ori rau. Ce dam aia si primim, cum poate fi altcumva? In principiu bine sau rau nu exista ca entitati sau stari separate, Creatia nu este nici buna nici rea, Ea doar pur si simplu exista.
    Aceste repere exista si se folosec doar aici in lumea noastra 3D pentru a justifica o alegere sau alta. Dumenzeu a creat Universul printr-o
    Matrice, sursa tuturor lucrurilor alegand sa fie si Creator si participant la Creatie prin Ea insasi, adica si prin noi de ex.

  28. dragilor sunt din ce in ce mai uimita de netrezirea unora.Nu stiu ce va fi atunci dar sigur o sa fie o schimbare mare.Deja avem multe schimbari in natura si in comportament dar trebui sa le intelegem.NI SE DAU MURA IN GURA; Ce putem sa facem? sa ne bucuram ca am ales aceasta viata si sa experimentam aceasta trecere unica si chiar sa ne pregatim cit mi bine spiritual sa putem simti fiecare moment.Va iubesc dragilor si va doresc o trecere cit mai usoara si intr-o lume nou cu multa perceptie de iubire

  29. ioana eu am impresia ca tu nu prea erai treaza cand ai scris acele lucruri.fratilor de ce nu intelegeti ca doar bunul dumnezeu stie cand va fi sfarsitul.poate fi si maine.scrie in biblie ca atunci cand vor fi razboaie, foamete, se va certa frate cu frate si parinte cu copil si vor fi catastrofe naturale acela nu inseamna sfarsitul ci inceputul sfarsitul sfarsitului.in traducere sfarsitul poate fi peste alti 1000 de ani.si voi faceti o mare greseala ca in lok sa credeti in dumnezeu credeti in spusele unor triburi sau unor nebuni.ca asa ii consideram pe oamenii de stiinta.ca ei au fost tocilari si stiti cum se poarta celelalte persoane cu tocilarii.

  30. Am stat de vorba astazi cu o persoana care mi-a povestit ce vorbea sotul ei cand era beat dar defapt din spusele ei reese ca vorbea un inger cazut interesanta poveste mi-a spus acea femeie voi spune sa-mi povesteasca pe larg si cine vrea sa afle ii voi povesti . Dar credetima ca mi s-a facut pielea ca pe gaina ce mi-a fost dat sa aud. Si cred ca in 2012 va fi ceva ce omul nu-si poate imagina si vai de cei ce vor ramane aici .

  31. 21 decembrie 2012 = se va schimba calendarul mayas ca si cel crestin la 1 ianuarie 2000 (sau 2001 dupa caz; nu s-a rezolvat inca dilema milleniumului). S-a intamplat atunci ceva (sau s-a intamplat la anul 500, 1000, 1500?)? Cred ca in afara unor concerte in aer liber si sampaniilor deschise in strada nu a fost nimic spectaculos. Nu sunt fizician, dar cred ca schimbarea de polaritate nu se face brusc, si daca se face vom incepe sa cantam sau ce? Cred ca se consuma prea mult timp cu ipoteze stranii (elegant spus) in loc sa luam in calcul evenimente reale (de exemplu exploziile solare si legatura lor cu incalzirea globala si continutul de bioxid de carbon din atmosfera) si sa incercam o evaluare reala a acestora asupra noastra. Literatura SF este extraordinara si de multe ori realitatea poate fi mai mult decat atat, asa ca ce ne costa sa cercetam ceea ce nu intelegem? (sau dupa cum scrie in biblie: „Cereţi, şi vi se va da; căutaţi şi veţi găsi; bateţi, şi vi se va deschide” (Matei 7:7, Luca 11:9,, etc). Curiozitatea omului este nesfarsita (ca si a celorlalte animale) si asta duce la progres!

  32. Pt uni Dumnezeu are miini si picioare poate ca are si o casa dar pt mine este o forta de energie cum suntem si noi oamenii care suntem ca niste antene ale Lui.Suntem credinciosi ,primim mai multa lumina de la aceasta sursa .Suntem rai se mai stinge din ea dar tot conectati suntem.ca vrem ca nu vrem suntem .Si eu am viziuni din viitor si o sa apara din ce in ce mai multi pt ca intram intr-o alta frecventa.schimbarea poate ca a si inceput.Draga Sorine este interesant ce spui tu dar sa tinem cont de faptul ca omul era beat si de obicei spiritele mai putin bune se folosesc de cei slabi si le insufla ce vor inclusiv acest viciu.Sunt spirite care nu pot sa urce si ramin in cimpul nostru ele frecventeza locuri de joasa energie (baruri ,cimp de lupta,moravuri)influetind omul sa faca rau.O doza de adevar poate exista in acea poveste.Dar putem noi sa stim adevarul YNA sunt ft treaza si cred in Dumnezeu.Nu sunt religioasa dar spirituala.Este mare diferenta.Nu cred in legile facute de oameni.CRED in acea forta a naturi caruia nu te poti opune si nici ascunde.Daca ne ascundem in spatele ordinatorului nu ne vedem dar ne simtim si asta nu ne dreptul sa ne jignim.Cred ca inainte de a comenta aici ceva ,trebui sa fim siguri ca situ-l corespunde pregatiri noastre ,ca de nu intrerupem cursul normal la informatie.Fiecare are dreptul sa-si spuna parerea chiar daca este buna sau mai putin buna.Va doresc zile bune!

  33. Pentru ca ar putea cadea un asteroid mare si omul nu a asistat la un asemnea eveniment si daca e destul de mare asa cum am visat eu ca a cazut undeva in sud-vest de s-a ridicat praf si in zona in care eu ma visam , dupa aia totul era desert. Nu e obligatoriu sa fie asa poate m-am gandit la asta si noaptea am visat s-au am vorbit cu cineva nu stiu si nu trebuie luata ca o profetie . Eu doar am scris ce am visat si nu am visat anul in care sa intampla ,sa de Domnul sa fie doar rodul imaginatiei mele si sa nu se intample.

  34. stati linistiti nu va fi sfarsitul lumii.de cate ori au venit babe nebune la otv si au spus asta?si oamenii de stiinta ca sa fie smecheri zikeau ca da au dreptate babele.se calculeaza nu stiu ce si asa iese data aia.is satula.oricum odata si odata tre sa vina sfarsitul.dar sigur va spun ca nimeni nu stie cand va fi.

  35. Eu am o rugaminte pentru toti drumvalii melchisedecii inuaki hathorii si sdemiii
    Daca nu se intampla nimic in 2012 si trecem in 2013 tot la fel fara sa se intample nimic va sinucideti asa onorabil…se poate…poate asa scapam de voi
    Eu unu daca as sustine asa ceva si nu se va mai intampla nu as mai putea trai de rusine…sper sa aveti rusine si sa va luati zborul…

    Samuraiul enervat ..rau de tot…

  36. Este de luat in consideratie evenimentul cosmic.Acesta va avea unele consecinte.Sper ca acestea nu vor fi fatale si ca cel putin o parte din omenire va supravietui.Speranta este intuitiva, fara dovezi.Eu cred ca omenirea este ca o ganganie uriasa care are multe picioruse si multe defecte.Cu toate acestea.gangania cea chinuita in interior dar lovita si de natura vitrega a terrei,inainteaza in istorie,incet dar sigur.Gangania omenirii a trecut de multe obstacole si asta ma face sa cred ca va merge mai departe.Unii vom muri in 2012 poate si eu dar voi crede pina in ultima clipa a vietii in viitorul omenirii.Dumnezeu care pentru mine este o fiinta nu o simpla energie ne va permite sa recistgam paradisul pierdut,sau sa reinventam altul mult mai stabil.

  37. 2012 =5 perfectiunea umana ca semn al unirii cu Sf Treime,tranzactii,forta,instrumentul fortei divine,activitatea pura,numarul 5 se afla in centru grilei magice langa 2 si 8 .Iata ca 21.12.2012 apartine nivelului spiritual in intregime..scoatem 1 si avem 2+2+2+2=8 de asemenea 2+1+1+2+2+1+2=11 deci 1+1=2 Ne asteptam la inceput nou,spiritual,din pacate putini au rabdare,putini vad semnele si doar cei luminati vor intelege transformarile care deaja au inceput.Nu as vrea sa vorbesc mai mult ca altii despre ceea ce va fi,toti stim adevarul ,daca nu vreti sa il acceptati e problema voastra .

  38. Sa vorbim putin despre cateva din evenimentele importante din 2003…ok in august 2003 planeta Marte se apropie de pamant,in cultura indiana Marte reperzinta Zeul razboiului,aduce varsari de sange si catastrofe,Mai 2003, demnitari masoni din Europa si Statele Unite s-au adunat la Bucuresti pentru a celebra cea de a 10-a aniversare a Francmasoneriei de Rit Scotian in Romania.O echipa speciala de tehnicieni romani si americani au forat muntele pentru a ajunge la acele incaperi si au desoperit ca aceastea ascund niste „aparate” extrem de sofisticate care permit vizualizarea intregului trecut al omenirii. De asemenea, locul respectiv este legat prin niste tunele imense de alte locatii „sacre” de pe pamant (Tibet, Egipt, Irak, Mongolia si Centrul Pamantului). Se spune ca actiunea a avut loc in 2003 .Si cu permisiunea voastra o sa citez ,,”Minţile celor mai mulţi oameni sunt slabe şi nepregătite să se confrunte cu anumite realităţi şocante. Pentru a suplini acest neajuns, ei adoptă în cele mai multe dintre cazuri o atitudine arogantă şi ironică în ceea ce priveşte domeniile „interzise”, adică cele care se află la limita dintre materialitate şi planurile subtile ale Creaţiei. Necredinţa lor maschează de fapt lipsa voinţei de a cunoaşte, care la bază are un profund sentiment de frică faţă de necunoscut. De multe ori ei caută să se amăgească, atât pe ei înşişi cât şi pe cei din jur, afirmând că dacă vor asista la demonstraţia unei puteri paranormale, care să nu fie o înşelătorie, vor crede imediat că lumea înseamnă cu mult mai mult decât universul fizic. Experienţa a arătat că în cazul unei astfel de demonstraţii şocul pe care îl suferă o minte nepregătită este adeseori prea brusc şi puternic pentru nivelul ei redus de înţelegere, în general vorbind, spectatorul unor astfel de demonstraţii urmează două căi posibile: fie neagă în continuare, chiar vehement, ceea ce tocmai a solicitat şi apoi a văzut cu propriii lui ochi, degenerând chiar, câteodată, în veritabile crize de isterie; fie recurge la o acceptare formală de moment, care în realitate este lipsită de convingere lăuntrică. Această acceptare va fi de altfel înlocuită foarte repede cu vechea necredinţă, ca un zid de protecţie psihică în faţa a ceea ce nu poate fi înţeles sau care i-ar putea tulbura rutina zilnică a unei vieţi anoste.”

    Nu cauta raspunsuri ele sunt in fata ta ….

  39. prin deosebit inteleg un „inceput nou,spiritual”, o modificare a comportamentului maselor, o schimbare in bine sau rau cu o marja de eroare de un an, un eveniment cosmic iesit din comun, caderea unui asteroid, furtuna solara de proportii uriase sau medii, tot felul de cataclisme cum nu s-au intamplat in ultimi 500 de ani, o schimbare de gandire radicala, un nou mod de viata, o minune care sa te dea pe spate cu maretia ei, dezvaluirea unui mare mister, o revelatie etc…
    daca stau sa ma uit la tabloul de ansamblu a lumii pe plan global nu s-a schimbat nimic prin 2005 fata de 2000….s-au mai intamplat inundatii, cutremure dar se tot intampla din 2003 incoace si s-au intamplat si inainte de acest an…oamenii nu sunt mai buni cu nimic daca te uiti asa in general in jurul tau, din punct de vedere economic nu o ducem mai rau sau mai bine, e drept ca a aparut criza dar nu s-a intamplat ca grupuri mari de oameni sa traiasca mult mai rau decat inainte de 2003.
    referitor la ce spui, au trecut 7 ani si nu a fost nici un razboi, adunarea masonilor se petrece in fiecare an si sunt sigur ca se petrec lucruri mult importante decat adunarea lor si cu toate astea nu a pornit nici un razboi.
    e clar ca pamantul e plin de mistere si viata in general e misterioasa impreuna cu tot planul domnului iar ceea ce ai citat e din cartea Viitor cu cap de mort a lui Cinamar R.
    mai citeste odata acest citat si vezi daca nu e cam ciudat si absurd…deci el vorbeste despre ei, „ei adoptă în cele mai multe dintre cazuri o atitudine arogantă şi ironică în ceea ce priveşte domeniile „interzise”, adică cele care se află la limita dintre materialitate” dar totodata parca ar cunoaste acele secrete, domenii interzise daca s-a pus sa scrie despre ele iar daca a scris despre ele si totusi se doreste ascunderea lor atunci cum Dumnezeu a reusit sa publice cartea?
    eu ma gandesc in cazul meu ca daca as lucra la SRI si as asculta ceva ce nu ar trebui sa ascult, m-ar face disparut de pe fata pamantului fara sa public ce am auzit…pe asta l-a lasat sa publice despre niste secrete asa pur si simplu si cartea lui nu a fost interzisa prin librarii ca si cum in ziua de astazi poti sa publici tot ce it taie capul…haide totusi sa nu fim chiar atat de naivi.
    „Nu cauta raspunsuri ele sunt in fata ta ….” citind acea carte ai cautat raspunsuri, ai fost curioasa, te-ai documentat . nu cred ca te-ai trezit dimineata cu citate din viitor cu cap de mort pe pereti.

    apropo…si in alti ani se apropie alte planete destul de mult fata de planeta Pamant.

  40. ,,prin deosebit inteleg un “inceput nou,spiritual”, o modificare a comportamentului maselor, o schimbare in bine sau rau cu o marja de eroare de un an, un eveniment cosmic iesit din comun, caderea unui asteroid, furtuna solara de proportii uriase sau medii, tot felul de cataclisme cum nu s-au intamplat in ultimi 500 de ani, o schimbare de gandire radicala, un nou mod de viata, o minune care sa te dea pe spate cu maretia ei, dezvaluirea unui mare mister, o revelatie etc…´´

    Un inceput nou,inceputul e in noi,daca vrei sa incepi ceva nu trebuie sa astepti sa pice din cer un asteroid,insasi viata e ,,minunea care te da pe spate cu maretia ei,accepta ceea ce esti ,adica energie,pune in miscare ceea ce stii si ceea cu ce ai fost inzestrat sa faci pe acest pamant ca lucrurile sa se schimbe si atunici vei avea parte de aceea revelatie de care vb…Dezvaluirea celui mai mare mister al omenirii este insusi omenirea,iar cand am spus nu cauta raspunsuri nu m-am referit la a nu studia era vb de cu totul altceva…daca stii sa citesti printre randuri atunci fa-o cum trebuie…Spun clar si ma repet 2012 nu e nici pe departe un sfarsit,ceea ce sa intamplat pana acum ne trimite la un grad de spiritualitate avansata,esti propriul tau sef,tu decizi daca o accepti sau o negi cu vehementa asteptand milioane de dovezi…

  41. …referitor la masoni ,toata lumea stie ca ei,, conduc lumea´´,am avut,, onoarea´´,ca sa spun asa sa cunosc cativa dintre ei ,si sincera sa fiu la inceput m-au socat cu modul lor de a gandi si de a privi viata ,insa stand si privind in detaliu mai multe amanunte,judecand din afara am constatat ca de fapt suntem niste marionete in mainile lor.Daca noi ca oameni nu stim care ne e rolul pe acest pamant ,in aceasta lume corupta,atunci ne vor face altii sa stim…si atunci intervine hipnoza in masa,ceea ce se intampla deaja cu acest 2012,cu mii de alte minciuni aruncate de media pe tv sau gazete.Vrei cataclisme?Le ai ,sunt langa tine,zi de zi,ceas de ceas,nu trebuie sa ne loveasca un asteroid sa ne desteptam ca suntem mintiti cu nerusinare de mai marii nostri,oricare ar fi ei ,nu de nevoie sa ardem loviti de o explozie solara cand arde deaja sufletul nostru pt ca nu stim sa vedem ce avem mai de pret in noi…

  42. In mare parte sunt de acord cu tine dar..
    1. nu am spus ca as astepta ceva sa se intample in 2012 sau ca sunt o persoana care vrea dezastre. din contra ma astept sa fie un an ca oricare altul.
    2. nu am nevoie sa mi se reveleze cine stie ce mister
    3. nu sunt obsedat dupa ce se poate intampla in 2012 sau peste un an si nu tot caut sa adun numere ca sa vad ce semnificatie poate avea insumarea lor…mai mult ma intereseaza fenomenul 2012 per ansamblu si cum a ajuns sa fie atat de discutat si sa iasa atat de bine in fata
    4. cand spuneam despre ceva deosebit o spuneam in ideea ca tu si multi altii cauta tot felul de semne (tu de exemplu ai venit cu numerologia), ca sa demonstreze ca se va intampla ceva in acel an ce nu se intampla azi, maine sau in oricare zi „obisnuita” din prezent sau trecut si sunt deacord ca cea mai mare minune e viata insasi dar atunci ce tot mai dezbatem acest subiect stupid?! iar despre inceputul spiritual am facut referire pentru ca se tot vehiculeaza ideea unei treceri treptate a omenirii spre aceasta parte careia nu i s-a dat prea mare importanta pana acuma.
    5.daca te uiti la comentariul meu initial prima data ti-am atras atentia, ca la fel cum tu aduni niste numere si incerci sa imi spui pe baza asta ca se va intampla ceva in 2012 ce nu se intampla in 2010 deoarece suma numerelor e 3 si citez „2012 =5 perfectiunea umana ca semn al unirii cu Sf Treime,tranzactii,forta,instrumentul fortei divine,activitatea pura,numarul 5 se afla in centru grilei magice langa 2 si 8 .Iata ca 21.12.2012 apartine nivelului spiritual in intregime..scoatem 1 si avem 2+2+2+2=8 de asemenea 2+1+1+2+2+1+2=11 deci 1+1=2 Ne asteptam la inceput nou,spiritual,din pacate putini au rabdare,putini vad semnele si doar cei luminati vor intelege transformarile care deaja au inceput.”, la fel in 2003 suma cifrelor a fost tot 5 si nu s-a intamplat nimic din ceea ce te astepti tu de la 2012.
    6. tu mi-ai intors comentariul ca si cum ai crede ca eu ma astept sau imi doresc ceva ce am scris mai sus…gresit…ti-am spus doar ce inseamna pentru mine un an deosebit demn de povestile cu 2012.
    Am folosit cuvantul deosebit pentru ca asteptarile TALE de la acest an sunt deosebite: „Ne asteptam la inceput nou,spiritual” si daca inceputul spiritual e in noi „Un inceput nou,inceputul e in noi,daca vrei sa incepi ceva nu trebuie sa astepti sa pice din cer un asteroid” atunci de ce ai mai facut referire la 2012? practic oricand are loc acest inceput, nu tine de un anumit an…sa lasam deoparte 2012 atunci.

    „Dezvaluirea celui mai mare mister al omenirii este insusi omenirea”
    Ce intelegi prin aceasta afirmatie? S-a dezvaluit in opinia ta acest mister?
    Stiu la ce te-ai referit cand ai spus: „Nu cauta raspunsuri ele sunt in fata ta ….”, doar ca ai folosit-o metaforic aceasta propozitie in ideea ca semnele sunt deja „putini vad semnele si doar cei luminati vor intelege transformarile care deaja au inceput.”

    „Toata lumea stie ca masoneria conduce lumea”…nu e chiar asa:
    1. sunt nenumarati oameni care habar nu au ce reprezinta acest cuvant „MASON, MASONERIE”
    2. lumea e condusa de Dumnezeu.
    3. mai presus de masonerie sunt iluminatii (acele 13 sau 17 familii de sange)…despre masonerie se stiu destul de multe, e la vedere desi se se spune ca e o societate secreta, in schimb despre iluminati mai nimic iar masoneria e doar instrumentul de lucru al familiilor de iluminati. spun ca e instrumentul de lucru si sunt mana in mana datorita istoriei despre care nu pot sa fiu sigur 100% ca e reala dar e scris ca pe 17 iulie 1782 cand a avut loc congresul de la Wilhelmsbad, Iluminatii Bavarezi au creat o alianta cu masonii din lojile engleze si franceze, alianta la care nu se stie ce s-a discutat.

  43. o sa facem comentarii pe seama a ce a scris unul si altul pana in 2012 :)) ideea era ca in acest an nu va avea loc nici un sfarsit,ci e doar o aliniere de planete ce permite energiei sa fie perceputa de om in alt mod,sau omului sa perceapa energia ..priveste cun doresti tu ..
    “Dezvaluirea celui mai mare mister al omenirii este insusi omenirea”
    Ce intelegi prin aceasta afirmatie? S-a dezvaluit in opinia ta acest mister? Din cele scrise de tine pana acum imi dau seama ca nu esti neutru la nimic din ceea ce se intampla,tocmai de acea nu iti voi da un raspuns la intrebarea ta ,pentru ca si tu ca si mine si ca multi altii vedem dincolo de ceea ce altii ,,nu vor sa vada´´.Deci zic eu mai bine incercam sa ne ajutam sa intelegem mai bine efectu,,l noii lumi spirituale´´ si a ceea ce ne va dezvaluie ea.Ce zici?

  44. “Toata lumea stie ca masoneria conduce lumea”…nu e chiar asa:
    1. sunt nenumarati oameni care habar nu au ce reprezinta acest cuvant “MASON, MASONERIE”
    2. lumea e condusa de Dumnezeu.
    3. mai presus de masonerie sunt iluminatii (acele 13 sau 17 familii de sange)…despre masonerie se stiu destul de multe, e la vedere desi se se spune ca e o societate secreta, in schimb despre iluminati mai nimic iar masoneria e doar instrumentul de lucru al familiilor de iluminati. spun ca e instrumentul de lucru si sunt mana in mana datorita istoriei despre care nu pot sa fiu sigur 100% ca e reala dar e scris ca pe 17 iulie 1782 cand a avut loc congresul de la Wilhelmsbad, Iluminatii Bavarezi au creat o alianta cu masonii din lojile engleze si franceze, alianta la care nu se stie ce s-a discutat.

    Poate intradevar nu multi stiu ce e acela mason, insa iluminatii si masonii asa cum spui si tu au o alinata si nu degeaba…totusi lumea nu e condusa de Dumnezeu.Dumnezeu a dat liberul arbitru in asi conduce fiecare singur viata si destinul asa cum doreste.Tu de exeplu daca doresti sa iti deschizi o afacere astepti aprobare de la Dumnezeu? (asta ca o mica paranteza fara suparare). Si ca sa ajungem la o intelegere si pe baza iluminatilor si a masonilor( care a fost primul oul sau gaina)…din cate stiu eu aceasata ramura sociala a fost formata printre altele si din recruti din lojele masonice …deci ramane la aprecierea ta …

  45. Exista liberul albitru in deciziile ce le iei aici pe pamant: poti sa omori in libera voi ca nu te tine Dumnezeu de mana sau poti sa fii cu dare de mana si sa iti ajuti toti semenii dar eu consider ca e condusa de Dumnezeu aceasta lume pentru ca uite ce se intampla: suntem conditionati de Dumnezeu mai mult decat de masonerie sau daca nu mai mult atunci intr-o masura egala. Daca nu am fi condusi de Dumnezeu nu mai eram conditionati cu cele 10 porunci care normal acuma ca ai liberul albitru sa alegi daca vrei sa le implinesti sau nu. Daca nu Dumnezeu ne conduce si decide unde sa ne nastem (intr-un mediu ostil sau in puf) atunci cine altcineva decide acest lucru? iar cand iei decizii importante pentru cineva, in limbajul meu inseamna ca il conduci sau il calauzesti.
    Eu totusi cred ca exista un plan divin si ca nu am fost aruncati pe pamant, iar creatorul ne-a lasat sa ne facem de cap fara sa mai intervina, la fel cum nici tu nu iti vei lasa copii de capul lor sa faca ce vor. Asemenea cum tu dai nastere unor copii si il obligi intr-un anume fel (sa zicem ca nu brutal) sa manance cand ti se pare tie ca ar trebui sa manance si sa invete cand le vei face program de studiu la fel e si Dumnezeu creatorul nostru iar daca ne luam dupa teoria conform careia Dumnezeu ne-a creat dupa chipul si asemanarea Lui atunci nu vad de ce El si-ar lasa creatia la voia intamplarii atat timp cat marea majoritate a oamenilor nu isi lasa copii la voia intamplarii…nu le lasa liberul albitru sa doarma cand vor ei, sa manance cand vor ei, sa iasa afara cand au chef….
    Si ai dreptate. Nu sunt „neutru” la ceea ce se intampla si nu suport manipularile privitoare la spiritualitate si la subiecte gen 2012.
    Consider ca E un gest foarte urat sa manipulezi, sa informezi gresit oamenii stiind adevarul, stiind ca nu e asa, iar daca nu esti sigur de informatiile pe care incerci sa le dezvalui atunci mai bine taci din gura sau iti dai o parere spunand ca informatia respectiva e ce crezi…nu sa vii cu afirmatii gen: In 2012 explodeaza soarele, vine apocalipsa si gata!!
    In asemenea cazuri mi se pare normal sa spui: In urma unor cercetari si dupa anumite credinte e posibil ca in anul 2012 sa se petreaca un eveniment neobisnuit….ce rost are sa sperii lumea cu scenarii de care nu esti sigur si sa le spui intr-o tenta de adevar(ca si cum ai spune ca maine va fi cald)?! Binenteles ca e doar o intrebare retorica pentru ca interesele sunt clare.

    Numai bine

  46. 🙂 macar in unele chestii suntem si noi de acord..Adevarul e ca lumea in loc sa se preocupe de 2012 mai bine ar gandi la ceea ce acum se intampla in romania,si sa facem ín as fel sa ne fie mai bine…si spiritual si profesional si pe toate planurile…ca de nu pe bune nici Dumnezeu nu o sa mai aiba ce salva din noi …si cand vb de condus lumea ,la asta m-am referit.Cred in puterea divina,cred inca in oameni….ma repet ..inca mai cred in oameni….si toti stam si asteptam sa se intample ceva..stii ce razvan sincer ma bufneste rasul…pt ca toti ne plangem de mila,ne dam mai destepti unul ca altul si de fapt …..ma abtin …acum sunt suparata pt ca scriind aici comentarii peste comentarii de fapt am realizat altceva…ce?Tu stiii bine ce spun ..sper!

  47. Tot ce pare palbabil de aici e lichiditatea pe care o vor avea obiectele sintetice .
    22
    mai bine stau cu un pai gros si-mi continui conversatia cu Luci prietenu’ meu .. nu a mai platit impozitele de 30 de mii de ani saracu.

    Tot ce vreau sa zic e razboi ! Ia-ma cu tine in lumea de apoi 😡

    O caramea se legana pe o panza de painajen …si-a mai venit o caramea.

    Doua caramici se leganau pe o panza de paianjez si de restu dropsuri.
    eqe
    Are cineva tupeu’ sa-mi comenteze si sa-mi ia in deradere credintele?
    In 2010 ora 9:00 20 Decembrie va invit la terapie de grup ( only for girls ) .
    Sa mai dam si noi ca tot romanu’ o buca din canadaad in cand.
    Ca din gand in gand tot romanu’ se gandeste la femei .

    Ah de ar veni el Dumnezeu sa-mi futa una tardae pentru tot ce zic .
    M-as pocai …mi-as face temele la scoala.

    M-as pune pe indadaxvatat ! mi-as cinsti parintii , mi-as iubi aproapele , mi-as trai impacat sfarsitul.

    Pentru ca am fost la biserica de 10 ori maxim in viata mea , sunt un roman trcut prin biserica.
    Sa stii ca am un prieeaten Geo ..e posedat de femei:)) femeile ne conduce viata.
    si de restu caramele;:@

    6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

  48. Auzi, dar aceasta „trecere”, de care ne vorbesti… nu este, defapt, moartea?
    In 2010, din cate stiu, va INCEPE o noua era… adica atunci vor primii, oamenii, darul lui Dumnezeu, „cheia” celei de-a 4-a dimensiunu… dar nu va fi, cum spui tu… vom descoperii ca ozn-urile sunt, pe pamant, ca sa ne protejeze, pentru a putea trece, cu bine, la urmatorul nivel… nivelul 4 de constiinta… primul este… o poza (coala; in plan bidimensional), urmatorul (2) este 3D-ul… celalalt (3) este datele despre fizica, pe care le avem in acest moment… adica stiim cum se cokmporta materia in 3d… si in timp (4D)… si urmeaza (4) sa putem „invata” sa modelam/modificam/schimbam/alteram materia, dupa bunul plac… si vom percepe 5D-ul…

  49. din ce in ce mai multe guri vorbesc si ne transmit acelasi mesaj chiar daca in diferite exprimari, esenta mesajului e insa aceeasi si din ce in ce mai completa, totul face parte dintr-un program bine stabilit, dumnezeu e totul, noi facem parte din acest tot si tot ceea ce ne inconjoara face parte din acest tot, acest si unic tot care evolueaza, nimic nu se pierde nimic nu se castiga, totul se transforma. credeti voi ca exista vreo greseala sau eroare in toata aceasta creatie din care facem parte si noi oamenii? de ce nu va uitati la voi? priviti cum evoluati voi insiva, toti stiti deja ca omul incepe sa se formeze din acei mici spermatozoizi care nu se pot vedea cu ochiul liber asai? deci acel mic spermatozoid care nu se vede cu ochiul liber fecundeaza un ovul feminin si uite asa din ceva ce nu se vede se formeaza omul, care incepe sa creasca si sa creasca pana ajunge la o medie de 1,70 m. ciudat nu? dar in acelasi timp real. mai stiti cat cantareati si cat masurati in momentul cand vati nascut? acum cat cantariti? ce inaltime aveti? stiti cum se numeste asta? ati auzit de evolutie sau transformare? se stie deja ca si in univers e la fel, ca si omul si planetele cresc, evolueaza, se transforma. esti ceea ce esti, ceea ce crezi, ceea ce accepti. prietenul_tau76@yahoo.com

  50. Ochiul nu poate vedea decat bidimensional..si suprapunand cele vazute de ambii ochi se obtine imaginea tridimensionala( poate in jurul nostru este si cea de-a 4 dimensiune dar noi nu o putem percepe).

    http://www.scribd.com/doc/22574127/Perceptia-Vizuala-Si-Iluzii-Optice

    Implicatiile magnetice au influenta asupra corpului nostru..dar nu pana acolo incat sa ne fluidizam corpul..
    O zi buna tuturor si sa ne vedem/auzi cu bine in 2013!

  51. FRATILOR VENITIVA IN FIRE ….!!!! CA NU MOARE NIMENI…!!! voi chiar credeti tampeniile astea?.. nu exista asa ceva viata pe pamant nu se va sfarsi !!! cititi articolele despre FRANCOMASONI si puneti totul cap la cap!! un pic de logica si reiese cam asa: sfarsitul lumii va veni dar intr-o alta maniera si anume inceputul unei ¨noi ordini mondiale¨ din care reiese ca lumea se va schimba cu totul: moneda globala,legi globale,religie globala…etc. chiar nu ati citit despre calendarul mayash si declaratiile mayashilor? astea is niste blasfemi aduse la adresa culturi lor nu nik adevarat asa ca :-romania trezestete:))

  52. SI APROPO sa nu credeti cumva ca suntem singuri in acest UNIVERSsi ca sa va faceti o idee cat de cat va sfatuiesc sa il urmariti cu mare atentie pe NASSIM HARAMEIN il gasiti pe you tube cu cateva dintre teoriile sale!!! bineinteles, sunt doar teorii dar daca puneti cap la cap si un pic de logica ……!!! si numai atat sa va ganditi la intrebarea asta: testul facut cu bomba nucleara trimisa in stratul de ozon care era sa nenoroceasca intreaga terra cine a trimiso? –- dar cine a curatat stratul de ozon de
    radiatii??? era in timpul ala in care noi romani eram cu boi la jug adica nu prea avea omu ce sa mai faca curatenie :)))

  53. Atunci cand te trezesti dintr-un somn cu vise, iti dai seama ca tot ceea ce ai trait cu cateva clipe in urma nu a fost decat un vis, chiar daca atunci cand visai totul era real si erai absorbit (te identificai) in evenimentele acelui vis la nivel emotional, mental si fizic… Exact acelasi lucru se petrece si la trecerea dintr-o dimensiune intr-alta: tot ceea ce parea realitate la un moment dat devine incosistent, lipsit de „substanta”, pentru ca iti dai seama ca era doar un vis… Toata istoria umanitatii este doar un vis si singura sursa a suferintei este faptul ca ne-am atasat de aceste imagini (umbre) pe care tot noi le-am creat. Atasamentul (teama) da consistenta lucrurilor pe care le consideram apoi o „realitate” consitenta

  54. Asa cum se intampla la fiecare 26000 ani orbitele se potrivesc ca rotitele unui ceasornic iar planetele, daca se alineaza, da, creaza un electromagnetism de magnitudine cosmica. Scumpa noastra planeta fiind alcatuita din placi tectonice majoritar feroase, bineinteles ca se vor tulbura magnetic, creand tulburari nu numai ale placilor tectonice creand eruptii vulcanice si seisme de grad ridicat, dar mai ales de comunicatie satelit. E foarte posibil ca atat cu vreo luna doua inainte (timpii macrocosmici nu se masoara in ore) cat si vreo luna doua dupa aceasta alineere sa nu mai putem posta pe internet. Milionarii si-au creat constructii subterane ingloband miniorase intregi aprovizionate cu de toate de la alimentatie la bazine de innot. Constructiile costa bilioane de dolari si au inceput de vreo patru ani. Cautati la cuvinte cheie „preparedness for 2012”. Bineinteles ca la categoria „milionari” se adauga toti sefii de guverne. Din nefericire planeta este mai vulnerabila acum decat acum 26000 de ani datorita spargerii stratului de ozon. Cat priveste „sfarsitul lumii” asta e o aberatie. Sau depinde ce intelegem prin „lume”. Nu chiar TOATA lumea ar putea sa sufere distrugere. Sau, de ce nu? Poate nimeni.

  55. cred ca voi lua un calmant/
    GOI? Doamne ce prostie….
    NU SE VA INTAMPLA NIMIC NICI INAINTE NICI DUPA NICI ATUNCI NICI ACOLO NICAIERI.
    Nu vom aparea in nici o dimensiune. Nici macar Iisus nu stie cand va fi sfarsitul lumii…se trezi unu ca Drunvalo sa ne spuuna de mayasi.Am citi carti de genu,vazut filme documentare si nici unul nu imi exprima nimic inafara de o chimbare.
    Inradevar va fi o schimbare dar nu asta la care se gandesc astia.
    Eventual va aparea un razboi sau vreo catastrofa(in nici un caz in romania)
    Dupa cum stiti romania este i urma cu 50 de ani asa ca nu va faceti griji..:D

  56. Sa inteleg ca lichidele se transforma in solide iar lucrurile construite de om vor disparea. OK.. dar noi oamenii? Vom sta pe scaun in fata blocului si ne vom delecta cu privelistea?
    Ce se intampla cu unul beat mort care nu e in stare sa se ridice din pat? II cade tavanul in cap?
    Noi ce suntem, lichizi, solizi, in ce ne vom transforma. Sau asta e valabil numai pentru obiecte?

    Doamne, cate aberatii… probabil autorul face bani buni din traficul pe net, iar noi il alimentam continuu…

  57. intrebarea mea este , ce s-a intamplat cand am trecut de la epoca medievala la cea moderna?
    eu una cred ca v-om intra intr-o alta epoca si evident ca intr-o alta dimensiune.
    lumea se duce dupa horoscop .
    acum oarecum suntem in horoscopul varsatorului . 🙂
    fiecare cu ale lui . fiecare e un univers insusi .

  58. Uitati. Eu personal nu cred asta, pur si simplu e prea fictiv. Si daca s-ar intampla, DE UNDE STIE omul simplu toate astea? Din cate stiu, nu s-a inventat nici masina timpului, nici masina care spune viitorul. Cu alte cuvinte astea sun niste tampenii. Puteam foarte bine si eu sa bag o astfel de minciuna, si cu timpul informatia se va raspindi, si bineinteles ca va fii si modificata…… Pentru ca tot ceea ce ai nevoie sa prostesti lumea, e o minciuna foarte bine gandita. Sper ca v-am lamurit, macar majoritatea dintre voi. Un lucru stiu sigur, ca toti de vom prapadii de ras pe 23 decembrie, dupa ce NU sa intamplat „marea Schimbare”.

  59. Ignoranta este o masura a necunoasterii.. de acord?
    Fiinta umana nu poate de tine adevarul absolut … de acord ??
    Omul nu este propriul lui stapan … de acord ?? pentur ca nu se cunoaste suficient pe el insusi si pentru ca este determinat de mediul in care se formeaza
    Cunoasterea este limitata la nivelul fiecarui individ… si nu are acces la mai mult decat i-i este permis prin creatia sa..
    Interesele grupurilor sociale puternice au puterea de a inchide accesul uman spre anumite adevaruri …
    Omul este o finta manipulata si condusa.. asa a fos intodeauna.. de acord?
    Omul este doar o infima parte a universului necunoscut… de acord?
    In fata necunoscutului , certitudinea dispare….
    Putem noi aprecia calea evolutiei fiintei umane ?… nu …dar avem cu certitudine constiinta faptului ca fiinta umana are tendinta de a se autodistruge….
    deci ramanem ignoranti , zilnic la o cafeluta , urmarind doar micile noastre interese materiale…
    Cine spunea ?…. doua lucruri sunt infinite : timpul si prostia umana… de primul nu sunt asa de sigur…
    Atacul vehement asupra unei pareri este dovada intelepciunii ??
    Cine poate afirma cu certidudine ca este un om credincios ?….
    Cine poate afirma cu certitudine ca este un om normal ???
    Trebuie sa ai o anumita varsta si o experienta suficienta sa poti incerca a judeca pe altii…. de acord ? altfel atitudinea ramane la nivelul pisicii care incearca sa sperie cainele…
    Intre inteligenta si intelepciune deosebirea este enorma…. dar exista doar intelepciunea permisa…
    Foarte intelept si foarte inteligent sunt atribute necomensurabile… dorinta de cunoastere ramane laudabila si unicul drum spre intelegerea fiintei umane.
    Revelatia si contemplarea sunt praguri ale cunoasterii …

  60. Ma bag si eu in ‘’ ciorba ‘’ . Spunem ca aceste site-uri sunt de ‘’socializare’’. Misto .
    Eu am avut de-a lungul timpului m-ai multe ” vise ‘’. Dina ceste ‘’ vise ‘’ parca am iesit , mai
    Primul meu vis , care nu as fi mai vrut sa se termine , l-am avut in noaptea de 23/24 iunie 1993 , in care vorbeam cu ” eul ” meu . Una dintre intrebari a fost de genul ” Unde este Dumnezeu ? In acel momen , in celalat colt al incaperii s-a auzit o voce . Acea voce era puternica , dar avea blandetea , acea bunatatea in care te linisteste, dar era insotita parca si de alte fapturi , eram speriat de acele fapturi dar bucuros, daca pot sa spun asa, de prezenta acelei voci . Mi-a spus sa nu-mi fie frica ,de acele ce o fi fost ele , ca „tu ai sufletul prea inalt pentru ele ” si au inceput sa dispara una cate una . L-am intrebat daca EL este Dumnezeu ? nu mi-a raspuns , dandu-mi senzatia ca nu intelege ce vreau sa spun ,prin Dumnezeu . L-am intrebat inca o- data . In acel moment numai eram in pat, ci undeva deasupra Oc. Indian . Vedeam de la inaltimea , la care eram, parte din nord-estul Africii , sud-estul Europei , vestul Pen. Arabiei . M-ia spus sa ma uit in sus, si imi arata cum se combina moleculele de gaze si cum se formeaza aerul pe care-l respiram .In tot acest timp imi apareau diverse citate din diferite carti , inclusiv din bibile . Mi-am indreptat privirea catre Ocean ,la fel vedeam cum moleculele se unesc si formeaza apa , apoi cand am privit spre uscat am vazut un copac urias , un baobab , scuze daca am gresit denumirea copacului , dar il vedeam in sectiune . Vedeam cum radacinile luau apa cu sarurile necesare , cum fotosinteza face hrana… Iar eram in pat . L-am intreba , ” Bine , pentru ce mi-ai aratat toate astea ? … Vine anul 2000 si murim cu totii .” mi-a raspuns scurt , „ASTA NU SE V-A INTAPLA ” . Iar numai eram in pat , si eram pe scarile de la intrarea mag. Cocor , unde o ” Mana ” m-a atins pe umarul stang . Din acel moment am inceput sa levitez . Tot in acele momente Mi-a spus sa nu ma-i dialogam prin viu grai ,”Cuvantul , vorba , este minciuna , gandul este adevarul pur „, ” Bine Tu poti sa-mi citesti gandurile dar eu nu .” ” Incearca „. ” Cum merg acum ? ” ” Daca vrei poti ” , si am inceput sa ma deplasez . Eram mirat ca treceam pe langa o multime de oameni si nici unu nu vede ca eu pluteam printre ei . Cum am depasit umbra blocului , din razele solare se desprindeau mici raze luminoase , care imi intrau in cap . Mia spus ca fiecare contine informatii ,dar sa nu caut sa le citesc pe toate de-o data , sa le citesc – descifrez- cand le v-a veni vremea. Am ajuns aproape de zona cu fantani , cand mi-a spus ” Ce te-am daruit Eu tie , daruieste si tu mai departe semenilor tai „. Dar in acelasi timp imi spunea cum sa deosebesc oameni . Cei care iubesc , nu cunosc ura … ” Dar eu injur , cati baieti nu am batut , m-am certat cu multi,beau ,fumez,imi plac femeile… ” Citestele gandurile si vei afla „. In fata mea venea un barbat , m-am apropiat de el si l-am atins cu palma pe umarul stang . Toate informatiile pe care le’am primit eu l-e avea si el. Am m-ai mers si pe o banca era o mamica care vroia sa-i de-a de mancare copilului . Un copil mai sclifosit . M-am uitat la ea si am auzit-o cand il injura pe copil ” Tus’ pastele mati , te manac de viu , daca nu manaci . Nu vream sa o „ating „si atunci m-a intrebat , ” De ce nu-i dai si ei ce te-am dat eu tie ?” ” Pai nu o auzi cum injura ? ” Atunci mi-au aparut mai multe imagini , mama mea cand ma ameninta cu nuiaua daca nu manac tot din farfurie . Atunci mi-am dat seama ca o facea din dragoste ,ca sa cresca mare si sanatos. Am atins-o . Atat ea cat si copilul au inceput sa leviteze . Eram imbracat in tinuta de casa , un sort si maieu . Asa cum eram am inceput sa zbor co o viteza incredibiba . Ma indreptam spre o stea . ” Opreste-ma , o sa ma omoare steua asta .” ” Esti facut din acelasi…material , dupa chipul si asemanarea mea… ” ceva de genul acesta , intr-o clipa am trecut prin stea … si am ajuns undeva in univers… ” Bine , ce fac eu aici si ce manac ? ” ” Tu nu vezi cata mancare este in jurul tau ? ” Atunci mi-au aparut m-ai multe imagini . Una imi spunea sa numai manac ” fructul dragostei ” aratandu-mi un ou si un spic de grau , o alta doi cosmonauti care nu mai mancasera carne de cand plecasera de pe pamant si cand au ajuns pe o planeta au fost intampinati de” civilizatia ” respectiva , care era formata din porci ,cu multe flori , iar cosmonauti nostri au prins un porc , l-au taiat si l-au mancat , o alta imagine imi infatisa ” menirea noastra ” de a duce peste tot viata prin OM . Omul este facut dupa chipul si asemanarea Domnului . Dar asa cum suntem azi nu putem . In tot acest timp intrau in mine mici luminite albastre . ” Este macare ” mi-a spus , si tot odata se derula o imagine dintr-o biserica in care popa da acele ” anafura ” s-au cum se mai numeste spunand ” mancati din trupul Domnului ” . Apoi m-am intreptat cu EL spre ceva … Era numai intuneric . ‘’ Ce facem ? Unde mergem ?’’ ‘’ Tu nu vrei sa vezi ? ‘’ ‘’ Ce sa vad ? ‘’ Imi arata o GAURA NEAGRA . Iadul , Infernul … A aparut o iconita in care scria ‘’ Totul se transforma nimic nu se pierde ‘’. O alta cu o masina de spalat in care ai bagat rufele murdare si le scoti curate .
    Inurmatoarea clipa eram iarasi in pat . ” Bine , bine , de ce imi arati toate astea daca vine anul 2000 si dam coltu cu totii ? ” Pe un ton mai ridicat mi-a spus , ” Te-am spus ca asa ce va nu se va intampla . Iata semnul si puterea mea .” Un fulger insotit de un bubuit puternic s-a auzit . Am sarit din pat . M-a trezit . Am inchis fereastra si …fuga repede in pat … doar, doar, voi continua visul .

    Dupa cativa ani am visat ca a venit moartea la mine . Era langa pat . M-a intrebat daca stiu cine este .I-am spus ca nu . ” Eu sunt moartea , scoalate si vino la mine . Nu era imbracata in haine negre . Nu avea coasa . Era o femeie frumoasa , foarte frumoasa . Mi-am zisa ca ma minte , sau ceva de genul asta , pentru ca intentia mea era sa ma ” dau ” la ea , sa fac dragoste . Ma simtit si cand am ajuns langa ea , numai era femeie , si numai avea corp ca al meu . Avea un corp mai frumos , dar de neinteles pentru mine . Era de culoarea , – ca o comparatie , asemanare ,a sticlei de apa Dorna – turcoaz , era ceva de nedescris . Cand am ajuns laga ea m-a luat de dupa umeri si mi-aspus , „Sa nu-ti m-ai fie frica de mine .” ” Vrei sa vazi cum esti mort ?” , si mi-a facut vant in pat . O groaza teribila am simtit , pana am atins cu capul perna . In acel moment trupul meu carnal a ramas in pat , din el m-am desprins . Am ajuns langa ” acea faptura ” , atunci am putut sa privesc si trupul din pat si trupul pe care-l aveam acum . Era la fel ca al ei – el ,ma simteam minunat . Ma uitam la trupul din pat , imi era lehamite de acel trup . Nu vroiam sa ma mai intorc in el . Ma simteam extraordinar in acel trup minunat . Atunci – moartea – acea faptura minunata ,m-a inpins cu putere si am cazut peste trupul din pat , spunandu-mi , ” Hai ,gata ca mai am ( avem ) treaba cu tine . M-am trezit . Eram ud din cap pana-n picioare . exact ca atunci cand arunca cineva o galeata cu apa pe tine .

    Dupa o alta perioada de timp , am avut un alt vis . Eram undeva in univers . Aveam acel corp descris mai inainte , acel corp de ‘’ turcoaz ‘’, acel corp extraordinar de frumos , care cu siguranta il aveti si voi , pentru simplu fapt ca sunteti copii LUI … si ” Vocea ” mi-a spus ” Rupe-ti un deget si arunca-l ” . ” Ma doare , cum sa fac asta ? ” Langa mine , s-au mai bine zis , cu mine erau multi , foarte multi oameni , mii ,milioane , multi … o tipa , pe care cred ca o cunosc , m-a indemnat si ea , ” Hai Stefan , rupel … L-am rupt si l-am aruncat . Atunci ” Vocea ‘ mi-a spus , ” De acum esti fauritor de lumi ” .

    Dupa acest vis , crezut ca am ‘’luoat-o razna ‘’ si m-am dus la un dr. psihiatru . M-am dus si la un preot . Doctorul mi-a spus ca nu am nimc si sa ma bucur de dragoste cereasca pe care am primit-o , si asa ca in vis , sa o inpart cu semenii mei . Preotul , mi-a inselat toate asteptarile ….

    Sunt forte multe momente atat din visuri , cat si cele care m-i s-au intamplat pe timpul zilei .
    Comentarii si…Dar vreau sa va considerati viitorii ZEI . Plecati cu , comentariile , interpretarile de la fatul ca sunteti ZEI .

  61. moama c tare…asta da poveste…superrr mia placut si ma impresionat…eu am auzit ca vine din nou era glaciala dar asta se va intampla in 260 sau cv d genu…in fn anul viitor nu cred ca se va intampla cv…o s fie un cutremur sau ploi cu gheata care dureaza cv zile sau de ducem draq toty:))

  62. Ce sa zic fratilor am ramas asa uimit de ce inspiratii are asta si ce zice si cat de sigur se crede de ceea ce spune,infine imi vine sa cred ca asta ar fi un bun regizor de filme SF,aproape ca l-ar ajunge pe James Cameroon…Toata lumea spune tot felul de prostii si sperie lumea ca va veni sfarsitul lumii,,de parca toti se cred Dumnezeu sa faca asa afirmatii..Asta numai Dumnezeu stie ce se va intampla si cand va veni cu adevarat apocalipsa.Nu putem noi oamenii sa zicem asta pt ca noi nu suntem in masura sa stim cu adevarat cand va fi sfarsitul,dar infine fiecare zice ceea ce crede ca va fi,dar parerea mea e ca mai bine sa taca din gura si sa isi tina ceea ce gandeste despre aceasta data pt el insusi nu sa sperie lumea…Sunt de acord ca ceva anume schimbare va fi pe data aceea dar asta numai cel de sus stie ce anume,si ne lasa pe noi oamenii sa credem tot felul de chestii,caci la urma urmii noi toti apartinem lui Dumnezeu,noi suntem creatia LUI,Si EL va decide CU ADEVARAT cand va fi apocalipsa si ce se va intampla.Va salut pe toti si va doresc numai bine…Sa ne vedem cu bine in ianuarie 2013 pe acest site sa mai comentam!!!!!!

  63. IN PRIMUL RAND E O MARE PROSTIE CHESTIA DE PE 21 DEC. 2012 ADIK LOL UNII SAU UITAT LA FILMUL 2012 SI GTA AU DEVENIT PARANOICI SI CREDULI K SE VA INTAMPLA ASA SAU AU VAZUT FILME DE GROAZA CU APOCALIPSA CUM OAMENII DEVIN ZOMBII SI DEJA SAU SPERIAT :)) IN PRIMUL RAND E FOARTE CIUDAT SA CREZI CV PANA NU VEZI CU OCHII TAI K ESTE ADEVAT SI 2. DE UNDE AR STI ACEST AUTOR CARE A SCRIS ASTA K VOM MERGE IN A A DIMENSIUNE SUNT AIURELI NU CRED ASTA PANA NU VAD
    AM GASIT PE UN ALT SITE K OAMENII VOR AJUNGE ROBOTI IN ANUL 2111 SAU IN ANUL 2480 PE PAMANT VA FI INTUNERIC SAU 3797 NU MAI EXISTA VIATA PE TERRA SI OAMENII VOR TRAI PE ALTE PLANETE :)) CE IRONIC NU INTELEG CUM UNII IS ASA DE DOBITOCI SA PUNA ASEMENEA PROSTII PE INTERNET K SAI SPERIE PE CEI CREDULI

  64. Evident ca lucrurile sunt cam fortate in acest articol. Daca e sa privim profetiile mayasilor(presupunand ca acestea sunt acum un subiect fierbinte avand in vedere ca suntem in 2012), ar trebui sa retinem in primul rand ca nici pana in prezent oamenii de stiinta nu au elucidat pe deplin METODA de calcul a calendarelor.; un lucru foarte important.Ori, daca nu cunosti 100% metodica&mecanica functionarii unu procedeu atunci nu poti emite concluzii concrete si verificabile. Tot ce stim ca spun mayasii este faptul ca se incheie un ciclu astronomic, la fel cum se incheie un an calendaristic, fara a preciza exact ce anume se va intampla. E adevarat, din punct de veder stiintific sunt deja demonstrate alte aspecte care au legatura cu ciclicitatea astronomica ca de exemplu modificari de poli magnetici, insa aceste evenimente au loc la anumite intervale de timp, demonstrate stiintific, si evident au unele repercursiuni (destul de mici insa) si in clima globului. Ce ar trebuii insa sa ne preocupe ar fi ACTIUNILE UMANE care aduc mai degraba DEREGLAREA stabilitatii Terrei: as incepe cu extractiile masive de zacaminte… care pot avea efecte de neimaginat asupra stabilitatii magnetice a Terrei, dar mergand mai departe POLUAREA , prin industrializare masiva, industria alimentara modificata genetic, industria de armament si experimentele chimice&nucleare, exterminarea excesiva a padurilor, chiar poluarea spatiului extraatmosferic cu transmisiile satelit si iesirile in spatiu , sunt activitati ALE OMULUI care cred cu tarie GRABESC SFARSITUL CIVILIZATIEI!
    Sa nu credeti ca aceasta viteza cu care se deplaseaza polii magentici in ultimii ani nu are legatura cu ce am enumerat mai sus, si clar toate astea genereaza atat fenomenele extreme la care suntem martori, cat si asa zisa „incalzire globala”. Deci DA, daca mayasii au prevazut cu mii de ani in urma ca natura umana se degradeaza in asemenea hal incat isi provoaca in mod CONSTIENT (… ca deh, e fiinta „inteligenta”) sfarsitul, atunci cred cu tarie ca NUMAI acesta va fi sfarsitul… in alte conditii in nici un caz deocamdata.
    Asa ca, fara doar si poate, ar putea exista si o a patra dimensiune, dupa ce tuturor sefilor de stat si guverne din aceasta lume le-ar veni mintea la cap(…sau ar fi schimbati cu altii) si ar face o comuniune in salvarea CU ADEVARAT a civilizatiei de propriile-i greseli.

  65. Foarte tare articolul ! Totushi seamana mult cu un film de catastrofa.Vorba unuia care comenta mai sus: daca s-ar face un film pe scenariul asta ar fi mult mai tare decat filmul:2012.va doresc tuturor de pe-aici numa’ bine shi sigur o sa mai scriem aici shi in 2013….2014…s.a.m.d. bafta !

  66. FRATII MEI NU VA MAI CONTRATI UNUI PE ALTII ,DACA STAU SI MA GANDESC, TOTI SINTEM UN INTRG ,SFATUL MEU ESTE SA VA IUBITI UNI PE ALTII SI NU MA REFER DECIT LA IUBIRE NECONDITIONATA, LASATI LUCRURILE IN SEAMA ENTITATILOR CARE PROTEJEAZA PAMINTUL, CE VA VENI ESTE FRUMOS VOR FI SI FENOMENE MAI DURE DAR NU VA SPERIATI ,ACESTE FENOMENE NU FAC ALTCEVA DECIT SA PURIFICE PLANETA DE TOATE ENERGIILE NEGATIVE PE CARE NOI OAMENI LE-AM SADIT CU GANDURILE ,INTENTILE SI IGNORANTA NOASTRA .SINT FENOMENE PE PLANETA NOASTRA PE CARE NOI OAMENI NU LE PUTEM INTALEGE PT,CA SINTEM LIMITATI IN GANDIRE ,CAND VO-M AVANSA SPIRITUAL ATUNCI SE VOR DESCHIDE NOI PERCEPTII SI NOI PERSPECTIVE DE A VEDEA LUCRURILE ,,,,,,VA MULTUMESC VA IUBESC PT,CA SI EU SINT LA FEL CA VOI ,,,,,SI TOT CE VA SPUN ESTE SA LASATI URA SI EGOISMUL SI DATI-LE AFARA DIN VIATA VOASTRA SI IUBITI-VA CA FRATI SI SURORI SI NU IN ULTIMUL RAND DATIVA MAINILE PT,A NE UNI INTR-O CONSTINTA UNIFICATA ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,VA MULTUMESC ,,,,,,VA MULTUMESC

  67. Nu va fi niciun pericol in 21 dec 2012. Acest an va trece ca oricare altul. Alinierile planetelor nu au avut si nici nu au efecte asupra planetei noastre. Numai daca isi schimba orbita o planeta poate avea un efect. In rest, toate sunt asezate unde trebuie, in armonie perfecta. Mai vedeti calendare astronomice reale, sa va dati seama ca pe net circula numai povesti nefondate cu privire la decembrie 2012. http://astrofotografieluna.blogspot.ro/2011/10/calendarul-astronomic-2012-evenimente.html

  68. Sunt multe informati din surse „galactice” dar tare ma tem ca cele mai multe sunt dezinformare sau un amestesc bine combinat de adevar si eroare.

    Din informatiile pe care le-am acumulat pe teama aceasta si in urma formari unui criteriu de testare, cred ca toata povestea mayasa, are la baza o sursa alienigena negativa, mai bine zis reptiliana, metaliana sau draconiana, cum vreti s-o numiti.
    Spun aceasta (ca o parere pur personala) deorece conform celei mai coerente si plauzibile surse transmisa prin Marelalero
    ( http://www.trinityatierra.com/wp-content/uploads/2012/02/Respuestas-de-Marielalero-a-TaT-2.pdf )
    din pacate fiind un material disponibil doar in spaniola, toate sistemele de calculare a timpului intra sub incidentza alienigena a hologramei terestre 3D unde suntem prizonieri vibrational.

    Sangeroasele jerfe umane si in special jertfe de copii, pe care mayasii le aduceai zeilor (a se intelege repilieni) nu pot fi decat o dovada ca sursa acestor calcule calendaristice, evident perfecte ca precizie astromonica dar care nu fac decat sa ne reprime capacitatile de evoluare energetica si sa ne mentina prizonieri in aceasta holograma 3D.
    Aici unde suntem ca si intr-o ferma planetara servindu-le acestor civilizatii ca material genetic si mai ales ca „aliment” energetic (conform sursei amintite).
    Toate vibratiile joase pe care le emitem prin frica, stres, axietate, panica, si depresie sunt ptr aceste fiinte extratereste, energii pe care le colecteaza si le folosesc ca aliment energetic.
    Nu e de mirare de ce atatea razboaie, conflicte, dezastre, si mai recent aceste crize economice ce arunca umanitatea intr-o deriva emotionala profunda ce are ca efect , temere , angoasa, frica si axietate.
    Asa cum noi ne alimentam din 2D (animale) si 1D (plante) asa ei se alimenteaza din 3D.

    Dovada ca fortele benevolente cosmice ne ajuta, va fi caderea sistemului actual capitalist care are este condus din culise de forte reptiliene.
    Daca asta nu se va intampla …restul ramane cam povesti.

    Ce va aduce 2012 …ca prag de trecere in era Varsator, cam greu de spus dupa cata dezinformare exista pe tema aceasta.
    Mai este asa de putin timp si vom vedea.
    Speram sa fie bine iar daca va fi rau … asa sa fie. Nu stim.
    In orice caz daca intram in panica sau ne stresam tot nu schimbam cu nimic deznodamantul doar vom fi mult mai nefericiti.
    Deci logic , SA NU NE TEMEM !
    Mai bine sa fim optimisti sa ne respectam, sa fim altruisti, si sa ne iubim, desi suna destul de mult a dogma bisericeasca goala si insipida.

    Se zice ca vibratiile produse de aceste sentimente nobile, pot schimba cursul evenimentelor. Aceste vibratii nu pot fi suportate de fiintele maligne extraterestre.
    Mai exact asa se ajunge la trezirea constiitei colective.

    Unii lideri in acest domeniu, ca David Icke, David Wilcock, Benjamin Fulford si altii, afirma ca trezirea constiintei colective se va face prin implicarea activa si constanta a oamenilor prin a se informa si pune in practica anumite metode de ridicare a gradului vibrational personal.
    Altii afirma ca alinierea galactica a planetei, va avea ca efect valuri de energie ecectromagnetica din cosmos, ce va invalui planeta iar nivelul vibrational al fiecaruia va creste si trezirea se va produce oricum.
    Nu stim. vom trai si vom vedea.
    Important este sa eliminam cat se poate frica si panica.

  69. NIMENI NU CUNAOSTE ADEVARUL,,,,,,,,,,,, NOI SUNTEM DOAR NISTE FIINTE CE SUNTEM SUPUSE UNUI TEST IN ACESTA VIATA …..NU CONTEST NIMIK DIN CEEA CE SCRIE AICI INSA MA INDOIESC SA FIE ADEVARAT …..IN TOATA ACESTA NEBUNIE CU APOCALIPSA OAMENI DE RAND AU AJUNS SA SE SPERIE DE ORICE ZGOMOT PRODUS IN AFAR A DE TEAMA ACESTOR SPECULATII CARE NU DUC NICAIERI DECAT IN PRAGUL NEBUNIEI …………CINE STIE TIMPUL CAND VA VENII ACEST SFARSIT NU ESTE DECAT DUMNEZEU TATAL A TOTPUTERNICUL CARE INCA MAI ARE MILA DE NOI SI NE MAI ACCEPTA PE PAMINT CU TOATA RAUTATEA NOASTRA ………MULTA SANATATE TUTUROR SI DUMNEZEU SA NE IERTE PENTRU TOT CEEA CE FACEM CACI SUNTEM INCONJURATI DE RAUTATE :

1 Trackback / Pingback

  1. My Homepage

Leave a Reply